Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134535/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00154337/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów - RIT.271.13.2022.RR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRÓBLEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 15
1.5.2.) Miejscowość: Wróblew
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438286612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.wroblew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów - RIT.271.13.2022.RR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-552430fc-c530-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000509/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa ujęcia i modernizacja SUW Wróblew oraz rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie pn.: „Modernizacja Oczyszczalni ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków" w ramach realizacji operacji pn.: „Rozbudowa ujęcia i modernizacja SUW Wróblew oraz rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134535/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.13.2022.RR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układpodczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów”.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie:
a) Część 1 – Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków.
(dot. części 1) Zadanie - Zamówienie polega na wykonaniu pełnej dokumentacji, uzyskaniu niezbędnych opinii, uzgodnień
wraz z zgłoszeniem robót budowlanych oraz wykonaniu prac budowlanych na podstawie projektu przedstawionego
inwestorowi do akceptacji. Należy także zaprojektować i wykonać wszelkie niezbędne roboty budowlane i instalacyjne, które
będą wynikać ze stanu faktycznego.
Wykonanie rozbudowy i modernizacji obejmuje:
Dostawę i montaż urządzeń – sitopiaskownik wraz z oprzyrządowaniem, pompa odwadniająca komorę roboczą
sitopiaskownika, oraz pompy ściekowe,
Wykonanie instalacji zasilania elektrycznego,
Przebudowę instalacji kanalizacji na terenie,
Doprowadzenie instalacji wodociągowej do punktu zlewnego i wykonanie punktu poboru wody,
Doprowadzenie instalacji wodociągowej do sitopiaskownika,
przygotowanie placu budowy na terenie, a po zakończonej inwestycji przywrócenie estetyczne stanu pierwotnego
roboty drogowe rozbiórka istniejącej nawierzchni w miejscu budowy komory sitopiaskownika oraz rozbudowa terenu
utwardzonego o 200m2
wykonanie komory podziemnej żelbetowej wodoszczelnej z przykryciem umożliwiającym demontaż i konserwację wraz z
zewnętrznymi schodami technicznymi, wykonanymi w konstrukcji stalowej ocynkowanej ogniowo
wywóz i utylizacja elementów usuwanych
Zakres zamówienia obejmuje niezbędne prace instalacyjne np. doprowadzenie odpowiedniego zasilania elektrycznego,
wykonanie niezbędnych instalacji do prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z wymaganiami technologicznymi,
sanitarnymi.
Szczegóły w PFU – załącznik do SWZ, oraz tabela równoważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
71315000-9 - Usługi budowlane
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71356000-8 - Usługi techniczne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 792000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układpodczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów”.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie:
b) Część 2 – Zakup i dostawa samochodu dostawczego.
(dot. części 2) Zadanie obejmuje zakup i dostawę samochodu dostawczego służącego do usuwania w terenie awarii sieci
wod.-kan. oraz utrzymania zieleni na obiektach służących gospodarce wod.-kan. w gminie Wróblew
a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany minimum w 2021 roku, wolny od
wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, oraz aby posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego
rejestracji oraz eksploatacji spełniający minimalne wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia
(zał. nr 7a do SWZ), gotowy do użytkowania.
b) Zamawiając wymaga, aby dostarczony samochód spełniał następujące wymagania:
a. wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach
publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 30 sierpnia 2012 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z
2021 r. poz. 450 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
b. pojazd musi posiadać w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję obsługi, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne
niezbędne dokumenty wymagane prawem.
c) W przypadku, gdy w którejkolwiek części specyfikacji warunków zamówienia opisano przedmiot zamówienia za pomocą
nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie
przez Wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Przez słowo „równoważne” Zamawiający rozumie rozwiązania
techniczne, materiały lub elementy wyposażenia o parametrach nie gorszych niż opisane.
d) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony samochód bez limitu przebiegu
kilometrów:
- gwarancja na przedmiot zamówienia – nie mniej niż 24 miesiące.
- gwarancja na perforację nadwozia – nie mniej niż 60 miesięcy,
- gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 36 miesiące.
UWAGA!!! Wyżej wymienione gwarancje stanowią kryterium oceny ofert
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.
Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew.
zgodnie z załącznikiem nr 7a – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 234592,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układpodczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów”.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie:
c) Część 3 – Zakup i dostawa kosiarki do trawy.
(dot. część 3) Zadanie obejmuje zakup i dostawę kosiarki służącej do utrzymania zieleni na obiektach związanych z
gospodarką wod.-kan. w gminie Wróblew
UWAGA!!! Wyżej wymienione gwarancje stanowią kryterium oceny ofert
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.
Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew.
zgodnie z załącznikiem nr 7b – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16311000-8 - Kosiarki do trawników
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1287810 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1287810 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1287810 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLANKO Damian Tyburski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735
7.3.3) Ulica: Łęczycka 15
7.3.4) Miejscowość: Ozorków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część 1: KLIMASAN Monika Wiśniewska, ul. Wólczańska 55/59, 90-608 Łódź, referencje, wiedza i doświadczenie, realizacja zamówienia jako podwykonawaca
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1287810 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297291 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297291 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297291 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLANKO Damian Tyburski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735
7.3.3) Ulica: Łęczycka 15
7.3.4) Miejscowość: Ozorków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297291 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125091 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125091 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125091 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLANKO Damian Tyburski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735
7.3.3) Ulica: Łęczycka 15
7.3.4) Miejscowość: Ozorków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125091 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI WRÓBLEW
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Wróblew
- Kompleksowa dostawa oraz świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Urzędu Gminy Wróblew oraz budynku pasywnego - sala widowiskowo-sportowa
więcej: przetargi WRÓBLEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Kosiarki do trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.