eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WróblewRozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów - RIT.271.13.2022.RR



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów - RIT.271.13.2022.RR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRÓBLEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 15

1.5.2.) Miejscowość: Wróblew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438286612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.wroblew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów - RIT.271.13.2022.RR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-552430fc-c530-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000509/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa ujęcia i modernizacja SUW Wróblew oraz rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie pn.: „Modernizacja Oczyszczalni ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków" w ramach realizacji operacji pn.: „Rozbudowa ujęcia i modernizacja SUW Wróblew oraz rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134535/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.13.2022.RR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układ
podczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów”.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie:
a) Część 1 – Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków Wróblew o układ podczyszczania ścieków.
(dot. części 1) Zadanie - Zamówienie polega na wykonaniu pełnej dokumentacji, uzyskaniu niezbędnych opinii, uzgodnień
wraz z zgłoszeniem robót budowlanych oraz wykonaniu prac budowlanych na podstawie projektu przedstawionego
inwestorowi do akceptacji. Należy także zaprojektować i wykonać wszelkie niezbędne roboty budowlane i instalacyjne, które
będą wynikać ze stanu faktycznego.
Wykonanie rozbudowy i modernizacji obejmuje:
 Dostawę i montaż urządzeń – sitopiaskownik wraz z oprzyrządowaniem, pompa odwadniająca komorę roboczą
sitopiaskownika, oraz pompy ściekowe,
 Wykonanie instalacji zasilania elektrycznego,
 Przebudowę instalacji kanalizacji na terenie,
 Doprowadzenie instalacji wodociągowej do punktu zlewnego i wykonanie punktu poboru wody,
 Doprowadzenie instalacji wodociągowej do sitopiaskownika,
 przygotowanie placu budowy na terenie, a po zakończonej inwestycji przywrócenie estetyczne stanu pierwotnego
 roboty drogowe rozbiórka istniejącej nawierzchni w miejscu budowy komory sitopiaskownika oraz rozbudowa terenu
utwardzonego o 200m2
 wykonanie komory podziemnej żelbetowej wodoszczelnej z przykryciem umożliwiającym demontaż i konserwację wraz z
zewnętrznymi schodami technicznymi, wykonanymi w konstrukcji stalowej ocynkowanej ogniowo
 wywóz i utylizacja elementów usuwanych
Zakres zamówienia obejmuje niezbędne prace instalacyjne np. doprowadzenie odpowiedniego zasilania elektrycznego,
wykonanie niezbędnych instalacji do prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z wymaganiami technologicznymi,
sanitarnymi.
Szczegóły w PFU – załącznik do SWZ, oraz tabela równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

71315000-9 - Usługi budowlane

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71356000-8 - Usługi techniczne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

4.5.5.) Wartość części: 792000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układ
podczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów”.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie:
b) Część 2 – Zakup i dostawa samochodu dostawczego.
(dot. części 2) Zadanie obejmuje zakup i dostawę samochodu dostawczego służącego do usuwania w terenie awarii sieci
wod.-kan. oraz utrzymania zieleni na obiektach służących gospodarce wod.-kan. w gminie Wróblew
a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany minimum w 2021 roku, wolny od
wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, oraz aby posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego
rejestracji oraz eksploatacji spełniający minimalne wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia
(zał. nr 7a do SWZ), gotowy do użytkowania.
b) Zamawiając wymaga, aby dostarczony samochód spełniał następujące wymagania:
a. wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach
publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 30 sierpnia 2012 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z
2021 r. poz. 450 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
b. pojazd musi posiadać w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję obsługi, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne
niezbędne dokumenty wymagane prawem.
c) W przypadku, gdy w którejkolwiek części specyfikacji warunków zamówienia opisano przedmiot zamówienia za pomocą
nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie
przez Wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Przez słowo „równoważne” Zamawiający rozumie rozwiązania
techniczne, materiały lub elementy wyposażenia o parametrach nie gorszych niż opisane.
d) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony samochód bez limitu przebiegu
kilometrów:
- gwarancja na przedmiot zamówienia – nie mniej niż 24 miesiące.
- gwarancja na perforację nadwozia – nie mniej niż 60 miesięcy,
- gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 36 miesiące.
UWAGA!!! Wyżej wymienione gwarancje stanowią kryterium oceny ofert
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.
Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew.
zgodnie z załącznikiem nr 7a – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 234592,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni Ścieków Wróblew o układ
podczyszczania ścieków oraz doposażenie oczyszczalni ścieków i wodociągów”.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie:
c) Część 3 – Zakup i dostawa kosiarki do trawy.
(dot. część 3) Zadanie obejmuje zakup i dostawę kosiarki służącej do utrzymania zieleni na obiektach związanych z
gospodarką wod.-kan. w gminie Wróblew
UWAGA!!! Wyżej wymienione gwarancje stanowią kryterium oceny ofert
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.
Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew.
zgodnie z załącznikiem nr 7b – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16311000-8 - Kosiarki do trawników

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1287810 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1287810 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1287810 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLANKO Damian Tyburski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735

7.3.3) Ulica: Łęczycka 15

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część 1: KLIMASAN Monika Wiśniewska, ul. Wólczańska 55/59, 90-608 Łódź, referencje, wiedza i doświadczenie, realizacja zamówienia jako podwykonawaca


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1287810 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297291 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297291 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297291 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLANKO Damian Tyburski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735

7.3.3) Ulica: Łęczycka 15

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297291 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125091 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125091 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125091 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLANKO Damian Tyburski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735

7.3.3) Ulica: Łęczycka 15

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125091 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.