eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frampol"BUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI TEODORÓWKA ORAZ MIEJSCOWOŚCI TEODORÓWKA KOLONIA"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI TEODORÓWKA ORAZ
MIEJSCOWOŚCI TEODORÓWKA KOLONIA"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Frampol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radzięcka 8

1.5.2.) Miejscowość: Frampol

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-440

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 685 75 09

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umframpol@frampol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umframpol.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://frampol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI TEODORÓWKA ORAZ
MIEJSCOWOŚCI TEODORÓWKA KOLONIA"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d836bf3-9ff7-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018338/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „BUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI TEODORÓWKA ORAZ MIEJSCOWOŚCI TEODORÓWKA KOLONIA"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567978

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 772231,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1 Części 1 – Budowa drogi gminnej w m. Teodorówka od km 0+000 do km 0+266

W ramach zadania planuje się budowę drogi gminnej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+265,75:Planowana do budowy droga szer. 3,5m wraz z obustronnymi ulepszonymi poboczami szer. 0,75m z jednostronnym spadkiem i rowami prawostronnymi chłonnymi.
Zjazdy szer. 3,00m do każdej z przyległych działem z kruszywa.

W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe,
c) roboty ziemne,
d) podbudowy,
e) budowa i przebudowa zjazdów,
f) warstwy wiążąca
g) warstwa ścieralna,
h) utwardzenie poboczy kruszywem,
i) plantowanie, humusowanie, poboczy i skarp.
j) wykonanie oznakowania i urządzeń BRD,

4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:

Załącznik nr 1a - Części 1 - Budowa drogi gminnej w m. Teodorówka od km 0+000 do km 0+266
1) dokumentacja projektowa, w tym:
 Projekt architektoniczny – budowlany wraz z załącznikami,
 Projekt zagospodarowania terenu,
 Projekt techniczny,
 Projekt stałej organizacji ruchu,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 238643,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2 Część 2 – Budowa drogi gminnej w m. Teodorówka Kolonia od km 0+003 do km 0+185
W ramach zadania planuje się budowę drogi gminnej klasy D (droga dojazdowa) na odcinku o długości 182 mb. Początek robót zlokalizowano na krawędzi z istniejącą drogą powiatową Nr 2912L w km 0+003, a koniec robót i koniec trasy w km 0+184,69. Projektowana podstawowa szerokość jezdni drogi gminnej wynosi 3,50 m. Na skrzyżowaniu drogi gminnej z drogą powiatową Nr 2912L, na długości 20 mb zaprojektowano poszerzenie jezdni drogi gminnej do szerokości 5,0 m. Projektowana szerokość poboczy wynosi 0,75 m. Projekt przewiduje wykonanie zjazdów do nieruchomości przyległych do drogi o nawierzchni z kruszywa niezwiązanego. Lokalizacja zjazdów wynika z przeprowadzonej analizy zapewnienia dostępu do drogi publicznej.
Na całej długości projektowanej drogi odwodnienie będzie realizowane poprzez wsiąkanie wód opadowych i roztopowych w pobocza gruntowe o nawierzchni ulepszonej oraz nieutwardzoną powierzchnię terenu w obrębie pasa drogowego.

4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:

Załącznik nr 1b - Część 2 – Budowa drogi gminnej w m. Teodorówka Kolonia od km 0+003 do km 0+185
1) dokumentacja projektowa, w tym:
 Projekt architektoniczny – budowlany wraz z załącznikami,
 Projekt zagospodarowania terenu,
 Projekt techniczny,
 Projekt stałej organizacji ruchu,
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: branża drogowa i telekomunikacyjna,
2) Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 656313,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274637,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381080,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274637,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty budowlane Mariusz Stanicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621518341

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów Pierwszy 69

7.3.5) Kod pocztowy: 23-305

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274637,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353923,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654713,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353923,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAREX Usługi Ziemne Dariusz Wojciechowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621508992

7.3.3) Ulica: Zakościele 1B

7.3.4) Miejscowość: Frampol

7.3.5) Kod pocztowy: 23-440

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) wykonania podbudowy z mieszanek kruszywa niezwiązanego,
2) wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego,


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353923,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.