Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125175/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego w ramach realizacji projektu pn. „Zakład Aktywności Zawodowej w Płocku - tu rozkręcamy kariery zawodowe”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Aktywności Zawodowej w Płocku - zakład budżetowy
1.3.) Oddział zamawiającego: ZAZ Płock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389936496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lasockiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zazplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zazplock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97018132-44df-4c7b-955c-f569962a39f61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego w ramach realizacji projektu pn. „Zakład Aktywności Zawodowej w Płocku - tu rozkręcamy kariery zawodowe”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97018132-44df-4c7b-955c-f569962a39f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124790/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego (automat czyszczący, odkurzacz basenowy, myjka, traktorek) współfinanoswany ze środków UE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zakład Aktywności Zawodowej w Płocku - tu rozkręcamy kariery zawodowe”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 324499,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Maszyna czyszcząca z fotelem dla operatora4.5.3.) Główny kod CPV: 39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg
4.5.5.) Wartość części: 82450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Mały automat szorująco - zbierający z siedziskiem dla operatora4.5.3.) Główny kod CPV: 39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg
4.5.5.) Wartość części: 60645,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Odkurzacz basenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
4.5.5.) Wartość części: 67342,27 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Myjka ciśnieniowa – urządzenie wysokociśnieniowe4.5.3.) Główny kod CPV: 42924730-5 - Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem
4.5.5.) Wartość części: 67721,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Traktorek ogrodowy do koszenia trawy4.5.3.) Główny kod CPV: 16311000-8 - Kosiarki do trawników
4.5.5.) Wartość części: 46340,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70356,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83148,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70356,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKRUM Kamil Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811971183
7.3.4) Miejscowość: Bądki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70356,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa okulistycznych materiałów operacyjnych dla potrzeb Oddziału Okulistycznego WSZ w Płocku.
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiektach MOSiR Płock Sp. z o.o. - MOSiR 6/2025
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz oprogramowania do transkrypcji wraz z tłumaczem na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Modernizacja instalacji wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania w budynku geriatrycznym DPS Koszelew.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.