eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ¦wiêtokrzyski › Wymiana wanny whirpool na p³ywalni Rawszczyzna w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim.



Og³oszenie z dnia 2022-06-14

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wymiana wanny whirpool na p³ywalni Rawszczyzna w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331228

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtokrzyska 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 55 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.ostrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wanny whirpool na p³ywalni Rawszczyzna w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-936cb361-ebc2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00208255

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029047/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Wymiana wanny whirpool na p³ywalni Rawszczyzna

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.bip.mosir.ostrowiec.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-tysiecy-zloty

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail:
zamowienia@mosir.ostrowiec.pl.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji
w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, reprezentowany przez Dyrektora, ul. ¦wiêtokrzyska 11, tel. 41 247 55 00.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych - e-mail: iod@mosir.ostrowiec.pl.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania
umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych.
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
11. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
13. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust.
1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u,
Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
14. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w
szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
15. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16
Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
16. Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê
opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.TP.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 210000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac do wykonania:
1) Przygotowanie projektu wykonawczego.
2) Demonta¿ starej wanny wraz ze starym zbêdnym orurowaniem.
3) Demonta¿ pompy obiegowej, hydromasa¿u oraz wentylatora bocznokana³owego odpowiadaj±cego za masa¿ powietrzny.
Demonta¿ starego zbêdnego orurowania od danych pomp/silników.
4) Demonta¿ starego oprzewodowania niezdatnego do powtórnego wykorzystania do pomp/silników/automatyki.
5) Demonta¿ starych czujników poziomu cieczy w zbiorniku przelewowym.
6) Usuniêcie starego z³o¿a filtracyjnego z ci¶nieniowego zbiornika filtracyjnego DINOTEC.
7) Demonta¿ zaworu sze¶ciodrogowego.
8) Demonta¿ starej szafy automatyki.
9) Demonta¿ czê¶ci zbêdnego orurowania starego systemu odpowiadaj±cego za automatyczne dolewanie wody do obiegu
wodnego wanny wraz z licznikiem wody.
10) Wykonanie nowej podstawy stalowej pod nowy model wanny.
11) Konieczno¶æ demonta¿u jednej szyby w elewacji zewnêtrznej budynku na hali basenowej w celu przetransportowania
starej wanny na zewn±trz obiektu oraz wniesienia nowej Wanny na halê basenow± do miejsca docelowego monta¿u.
12) Monta¿ szyby po przeprowadzonym zadaniu wniesienia nowej wanny na halê basenow±.
13) Monta¿ nowej Wanny w dotychczasowym miejscu, prace polegaj±ce na uszczelnieniu oraz na ewentualnym obrobieniu
murarskim/glazurniczym otworu po starej wannie (dopasowanie do nowej Wanny).
14) Pod³±czenie niezbêdnego nowego orurowania do nowej wanny.
15) Pod³±czenie do ruroci±gów nowych pomp/silników.
16) Wykonanie niezbêdnej nowej instalacji sterowniczej oraz zasilaj±cej.
17) Monta¿ nowego zaworu do automatycznego dolewania wody do uk³adu wraz z nowym wodomierzem.
18) Zasypanie zbiornika filtracyjnego nowym z³o¿em filtracyjnym.
19) Wykonanie galerii zaworów w miejscu zaworu sze¶ciodrogowego.
20) Wykonanie oraz monta¿ nowej szafy sterowniczej.
21) Wykonanie cieniowego pomiaru wysoko¶ci s³upa wody w zbiorniku przelewowym przy pomocy czujników ci¶nienia.
22) Zintegrowanie sterownika automatyki basenowej obiegu Brodzika (baseny zewnêtrzne) do sterowania automatyk±
Wanny z wcze¶niejszym ustalaniem danej integracji (rozbudowy istniej±cego sterownika) z wykonawc± szafy automatyki
Brodzika lub wykonaniem ca³kowicie niezale¿nego sterowania (osobny sterownik).
23) Pod³±czenie sterowania wymiennika ciep³a pod now± automatykê Wanny wraz z pomiarem temperatury.
24) Pod³±czenie dozowania ¶rodków chemicznych do dezynfekcji wody w odpowiednie miejsca w ruroci±gu Wanny.
25) Wykonanie ewentualnej przeróbki sterowania atrakcjami wodnymi Wanny z poziomu hali basenowej.
26) Uruchomienie ca³o¶ci (wykonanie prób szczelno¶ci wszystkich po³±czeñ, sprawdzenie poprawno¶ci pracy dzia³ania
automatyki oraz wszystkich elementów wykonawczych ca³ego obiegu wraz z ze sprawdzeniem ca³o¶ci procesu
technologicznego czyszczenia z³o¿a filtracyjnego. Przeprowadzenie niezbêdnych testów uruchomieniowych.
27) Oznaczenie pomp, zaworów, ruroci±gów, instalacji elektrycznej/automatyki, itp. zgodnie z projektem wykonawczym.
28) Przygotowaniu dokumentacji powykonawczej.
29) Szkolenie pracowników obs³uguj±cych dany obieg.
30) Dostarczenie niezbêdnych atestów i deklaracji do zabudowanych urz±dzeñ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44411200-6 - Wanny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê
przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
P=C+G
P - £±czna ilo¶æ punktów = C + G gdzie:
C - liczba punktów w kryterium „Cena” /cena oferty brutto/,
G – liczba punktów w kryterium „Dodatkowa gwarancja”
Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Na ocenê oferty Wykonawcy sk³ada siê suma dwóch wag punktowych. Oferta z
maksymaln± liczb± punktów i spe³niaj±ca wymogi procedury przetargowej (nie podlegaj±ca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana
zostanie przez Zamawiaj±cego za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna i kwalifikacje zawodowe. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
posiada wiedzê i do¶wiadczenie w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia tj:
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³, co najmniej jedn± dostawê wraz z monta¿em wanien o równowa¿nych parametrach w stosunku do przedmiotu zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³, co potwierdzi Wykonawca referencjami lub innymi dokumentami wystawionymi przez jednostki zamawiaj±ce, ¿e dostawy i monta¿e wanien zosta³y nale¿ycie wykonane zgodnie z zawartymi umowami.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie
Wykonawcy stanowi±ce wstêpne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, sk³adane wraz z ofert± (wzór stanowi Za³±cznik nr 3
do SWZ).
2. O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym
wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SW.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.
O¶wiadczenia wymagane od Wykonawców, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, stanowi±ce Za³±cznik nr 3a do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykaz dostaw (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub
ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane,
oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi
zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn
niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ
powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie
powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

O¶wiadczenie Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, sk³adane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego stanowi±ce za³±czniki nr 10 lub 10a do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, które wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: MOSiR w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, ul. ¦wiêtokrzyska 11

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wprowadza wymóg dokonania wizji lokalnej. Przed przyst±pieniem do postêpowania nale¿y dokonaæ wizji lokalnej w miejscu prowadzenia prac. W sprawie ustalenia dogodnego terminu przeprowadzenia wizji lokalnej mo¿na kontaktowaæ siê z Kierownikiem P³ywalni Rawszczyzna - nr tel. 41 26-74-101.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.