eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana oleju, węży, filtrów, pochłaniaczy w agregatach hydraulicznych znajdujących się na terenie Zbiornika Wodnego Nysa



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana oleju, węży, filtrów, pochłaniaczy w agregatach hydraulicznych znajdujących się na terenie Zbiornika Wodnego Nysa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3378838

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.szkudlarek@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c71ac704-ca3d-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oleju, węży, filtrów, pochłaniaczy w agregatach hydraulicznych znajdujących się na terenie Zbiornika Wodnego Nysa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c71ac704-ca3d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.72 Wymiana oleju, węży, filtrów,pochłaniaczy w agregatach hydraulicznych - na budowli zrzutowej ZW Nysa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150406

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2710.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140617,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wymiana oleju, węży, filtrów, pochłaniaczy w agregatach hydraulicznych znajdujących się na terenie Zbiornika Wodnego Nysa
Zakres usług i czynności przewidziany do wykonania na budowli zrzutowej:
• dostawa oleju hydraulicznego jednego producenta i o jednakowej lepkości – parametry oleju : olej hydrauliczny typ HV o wysokim wskaźniku lepkości spełniający normę DIN 51524 P3 HVLP , ISO 6743/4 HV o lepkości 32
• dostawa przewodów hydraulicznych elastycznych o parametrach nie gorszych niż obecnie pracujące, 6 kompletów o symbolice :
• - HD 232EN8532SN31WP125 Bar – dł. 235cm końcówki proste. – szt.1x6 praca na zewnątrz
• - HD 213EN8532SN12WP275 Bar – dł. 235cm końcówki proste. – szt.3x6 praca na zewnątrz
• -- HD 232EN8532SN31WP125 Bar – dł. 195cm końcówki proste. – szt.1x4
• - HD 213EN8532SN12WP275 Bar – dł. 195cm końcówki proste . – szt.3x4
• -- HD 232EN8532SN31WP125 Bar – dł. 165cm końcówki proste. – szt.1x2
• - HD 213EN8532SN12WP275 Bar – dł. 165cm końcówki proste . – szt.3x2
• - HD 213EN8532SN12WP275 Bar – dł. 65cm końcówka prosta i kolankowa . – szt.1x6
• Wykonanie odcinka instalacji z rurki nierdzewnej fi 16 x2,5 o dł. 80cm zagiętej pod kątem prostym– 3szt x2 z zakończeniem do podłączenia ( z jednej strony do podłączenia węża z drugiej do istniejącej instalacji rurowej )
• Wykonanie odcinka instalacji z rurki nierdzewnej fi 38x3 o dł. 80 cm zagiętej pod kątem prostym – 2 sztx1 z zakończeniem do podłączenia( z jednej strony do podłączenia węża z drugiej do istniejącej instalacji rurowej )
• Montaż uchwytu ściennego umożliwiającego zamontowanie rurek stalowych – 2kpl.
• Wszystkie końcówki węży hydraulicznych ze stali nierdzewnej
• dostawa filtrów olejowych, 6 szt. - R928005891 oraz 6 szt.- R928006701 , wraz z uszczelnieniem obudowy
• dostawa 6 kpl. filtrów powietrza wraz z wkładem silikażel : R928049173 typ: BFSK40-2x/H3V3-M-0
• Dostawa 6 szt. filtrów powietrza :R928049575 typ 89.40-2X/H3V3-800-0-M
lub 80.45/21 H10XL S00-0-M
• zrzut obecnego oleju hydraulicznego z układów(agregatu i siłownika),
• rewizja i czyszczenie mechaniczne zbiorników,
• wymiana dostarczonego oleju w całym układzie hydraulicznym napędu wszystkich 3 segmentów,
• zalanie przefiltrowanego oleju do klasy 6 wg. 1638NAS,
• wymiana dostarczonych, wszystkich 6 kompletów przewodów hydraulicznych, uwaga: z każdego agregatu znajdującego się w nadbudówce część końcówek węży znajduje się pod podłogą techniczną.( w jednej nadbudówce wyprowadzenie przewodów stalowych instalacji nad poziom podłogi .)
• wymiana dostarczonych, wszystkich 6 kompletów wkładów filtrowych oleju wraz z uszczelkami,
• wymiana dostarczonych, wszystkich 6 kompletów wkładów filtrowych powietrza wraz z wkładem silikażel i uszczelkami
• wymiana dostarczonych, wszystkich 6 kompletów wkładów filtrowych powietrza
• usunięcie przecieku spod kostki bloku bezpieczeństwa na siłowniku lewym segmentu drugiego
• odpowietrzenie układu, (brak dostępu do odpowietrznika dolnego na siłowniku z poziomu terenu)
• utylizacja zrzuconego „starego” oleju,
• utylizacja 5 kompletów „starych” przewodów hydraulicznych,
• utylizacja 6 kompletów wkładów filtrów olejowych i 6 kompletów filtrów powietrza
• zwrot zamawiającemu obecnych wkładów silikażel
• uczestnictwo w uruchomieniu wszystkich układów po wykonaniu wszystkich powyższych czynności,
• uczestnictwo przy kontrolnym opuszczaniu i podnoszeniu każdego z segmentów po wykonaniu wszystkich powyższych czynności, przynajmniej jeden pełen cykl dla każdego segmentu,
• inne czynności niezbędne do przywrócenia prawidłowej pracy obiektu ,
• czterokrotne wykonanie sezonowych badań oleju raz w roku począwszy od roku 2024, pobranie próbek oleju z każdego zasilacza i poddanie ich badaniu laboratoryjnemu typu ANAC Classic, sprawdzenie oleju pod kątem zanieczyszczenia(klasa czystości NAS 1638) , lepkości i wskaźnika lepkości, zawartości wody , liczby kwasowa i możliwości dalszego eksploatowania.
• Zabezpieczenie terenu na którym będą prowadzone prace

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

42913300-2 - Filtry oleju

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158176,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420000576

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.