Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147859/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 840 535P Morawin - Mieleszówka – Brzeziny oraz nr 840 531P Tokarzew - Mikorzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DORUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kępińska 13
1.5.2.) Miejscowość: Doruchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-505
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627363221
1.5.8.) Numer faksu: 627363240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@doruchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.doruchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/doruchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 840 535P Morawin - Mieleszówka – Brzeziny oraz nr 840 531P Tokarzew - Mikorzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a958f663-c95b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016231/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Remont drogi gminnej nr 840 535P Morawin - Mieleszówka – Brzeziny oraz nr 840 531P Tokarzew - Mikorzyn”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 840 535P Morawin - Mieleszówka – Brzeziny oraz nr 840 531P Tokarzew – Mikorzyn. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Skarydzew, Mieleszówka i Tokarzew.
W ramach zadania planuje się wykonanie remontu następujących odcinków dróg gminnych:
1)nr 840 535P Morawin - Mieleszówka – Brzeziny, odcinek o dł. 1441,3 m. Istniejąca droga w przekroju poprzecznym składa się z jednej jezdni o szerokości 5 m, o nawierzchni bitumicznej, spadku o wartości 2,0% w kierunku pobocza, szerokość pasa ruchu wynosi 2,50 m. Jezdnia posiada pobocza gruntowe porośnięte zielenią trawiastą. W m. Skarydzew pomiędzy jezdnią a cmentarzem znajduje się plac z kostki brukowej pełniący funkcję parkingu i jest połączony ze skrzyżowaniem z drogą powiatową chodnikiem o szerokości 1,5 m, z kostki brukowej, oddzielonym od jezdni zielenią o szerokości 0,5 – 0,6 m.
Droga na całej długości przebiega poza terenem zabudowanym.
Zakres prac obejmuje m.in.:
- remont nawierzchni drogi poprzez wykonanie nowej warstwy bitumicznej (nakładka)
- remont obustronnego pobocza.
2) nr 840 531P Tokarzew – Mikorzyn, odcinek o dł. 1143,38m. Istniejąca droga w przekroju poprzecznym droga składa się z jednej jezdni o szerokości 5 m, o nawierzchni bitumicznej, spadku o wartości 2,0% w kierunku pobocza, szerokość pasa ruchu wynosi 2,50 m. Jezdnia posiada pobocza gruntowe porośnięte zielenią trawiastą.
Droga w większości trasy przebiega poza terenem zabudowanym. W obszarze inwestycji występują również sieci: telekomunikacyjna, wodociągowa, energetyczna. Ruch pieszych odbywa się po całym obszarze istniejącego pasa drogowego.
Zakres prac obejmuje m.in.:
- remont nawierzchni drogi poprzez wykonanie nowej warstwy bitumicznej (nakładka)
- remont obustronnego pobocza.
Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania oraz wdrożenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji remontu drogi.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie opisane w rozdziale VIII ust.2 pkt 4b Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia oraz przestrzegania zapisów z opinii Energa - Operator SA stanowiących załącznik nr 14 do SWZ.
W przypadku wystąpienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy poszczególnymi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania zamawiający wskazuje wyższość zapisów projektu budowlanego nad pozostałymi dokumentami.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
Po zrealizowaniu inwestycji wykonawca zobowiązany będzie przygotować dokumentację powykonawczą, zawierającą w szczególności:
• Rozliczenie końcowe budowy,
• Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą lub oświadczenie uprawnionego geodety o fakcie jej sporządzenia,
• Aprobaty i atesty na wbudowane materiały,
• Protokoły odbiorów technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094346,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1644455,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1094346,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ANNA CHLEBOŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221088982
7.3.3) Ulica: UL.KOŚCIELNA 3
7.3.4) Miejscowość: GRANOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 63-435
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1094346,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja drogi wewnętrznej na działce nr 165/1 i na działce nr 165/2 w Młodocinie
- Budowa drogi leśnej Cisowiec w miejscowości Witowice Dolne Gmina Łososina Dolna
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.