Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246246/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00300744/01 - Wynik z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku kompleksu basenowo - rekreacyjnego WARSZAWIANKA -Wodny Park oraz budowa wodnego placu zabaw na terenie kompleksu na dz. 3,4/8 obręb 1 02-10 .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mokotowska Fundacja Warszawianka Wodny-Park
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012484394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Merliniego 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 8540130
1.5.8.) Numer faksu: 22 8540140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wodnypark.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodnypark.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku kompleksu basenowo - rekreacyjnego WARSZAWIANKA -Wodny Park oraz budowa wodnego placu zabaw na terenie kompleksu na dz. 3,4/8 obręb 1 02-10 .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b2ed04c-ebbb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/25848/summary3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zostały określone w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zostały określone w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MFWWP/RZP/3/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i przebudowa budynku kompleksu basenowo- rekreacyjnego "WARSZAWIANKA" - Wodny Park oraz budowa wodnego placu zabaw na terenie kompleksu na dz. 3,4/8 obręb 1 02-10, położonych przy ul. Merliniego 4 w Warszawie na terenie dzielnicy Mokotów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe personelu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie: Sytuacji ekonomicznej i finansowej: wykażą, że posiadają informację z banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum
500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawioną w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek
może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego
z Wykonawców.
Zdolności technicznej i zawodowej:
1. W zakresie doświadczenia – wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie) zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył (co
zostanie poświadczone referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi
należyte wykonanie robót budowlanych, zaś roboty zostały odebrane przez
Zamawiającego) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których:
1) co najmniej jedna polegała na budowie (rozumianej jako wzniesienie nowego
budynku lub rozbudowa lub odbudowa, a nie nadbudowa, przebudowa lub remont w
rozumieniu właściwych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
(Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze. zm., dalej „PrBud”) kompletnego obiektu budowlanego
typu basen, pływalnia, w zakres której wchodziły roboty z branży: budowlanej,
konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, w tym zagospodarowanie
terenu i technologia uzdatniania wody basenowej dla wydajności minimum 40m3/h,
przy czym wartość tej roboty była nie mniejsza niż 2.500.000,00 zł brutto.
2) co najmniej jedna polegała na budowie (rozumianej jako wzniesienie nowego
budynku lub rozbudowa lub odbudowa, a nie nadbudowa, przebudowa lub remont w
rozumieniu właściwych przepisów PrBud) kompletnego obiektu budowlanego typu
basen, pływalnia, w zakres której wchodziły roboty związane z wykonaniem stalowej
niecki basenowej o powierzchni lustra wody minimum 150 m2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek
może być spełniony łącznie (w zakresie dotyczącym ilości wykonanych robót, a nie
parametrów określonych jako minimalne dla spełnienia niniejszego warunku) przez
wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców. Zamawiający nie
dopuszcza sumowania powierzchni lustra wody, wartości robót lub wydajności technologii
uzdatniania wody z kilku robót budowlanych w celu wykazania spełnienia danego warunku.
2. W zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do
realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania:
1) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy,
umocowanego jako koordynatora robót budowlanych oraz kierowników robót,
posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
w rozumieniu przepisów PrBud, Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia
11 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(Dz.U. z 2019 r. poz. 831), dalej „RMSFT” oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z
2019 r. poz. 1117 z późn. zm.), dalej „UOSZ”, legitymującą się min. 5 letnim
doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy (liczonym od dnia uzyskania
uprawnień), który kierował przez cały okres ich trwania co najmniej 1 robotą
budowlaną, polegającą na budowie (tj. wzniesieniu nowego budynku lub rozbudowie
lub odbudowie a nie nadbudowie, przebudowie lub remoncie w rozumieniu
właściwych przepisów PrBud), kompletnego obiektu budowlanego, w zakres którego
wchodziły roboty związane z wykonaniem stalowej niecki basenowej o powierzchni
lustra wody minimum 150 m2,
2) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi
w zakresie robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w rozumieniu przepisów PrBud, RMSFT oraz UOSZ,
posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami
budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w posiadanej specjalności oraz
posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych
w trakcie realizacji robót budowlanych, polegających na budowie instalacji
MFWWP/RZP/3/2022
technologii uzdatniania wody basenowej w budynku użyteczności publicznej typu
kryty basen, pływalnia o powierzchni lustra wody min. 150 m2,
3) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi
w zakresie robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez
ograniczeń w rozumieniu przepisów PrBud, RMSFT oraz UOSZ, posiadającą co
najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (liczone od
dnia uzyskania uprawnień) w posiadanej specjalności,
4) co najmniej 1 (jedną) osobą przeznaczoną do kierowania robotami budowlanymi
w zakresie prac telekomunikacyjnych posiadającą uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, bez ograniczeń
w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ”,
5) co najmniej 1 (jedną) osobą przeznaczoną do bezpośrednich kontaktów
z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim (Koordynator), posiadająca co
najmniej 5 letnie doświadczenie w koordynacji robót budowlanych (liczone jako
pełne miesiące kalendarzowe), oraz koordynowała przez cały okres ich trwania co
najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną, polegającą na budowie (tj. wzniesieniu nowego
budynku lub rozbudowie lub odbudowie a nie nadbudowie, przebudowie lub
remoncie w rozumieniu właściwych przepisów PrBud), kompletnego budynku wraz
z instalacjami i zagospodarowaniem terenu o łącznej powierzchni całkowitej
budowanego budynku/części rozbudowanej/ odbudowanej minimum 200 m2,
6) co najmniej 1 (jedną) osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika robót
geologicznych, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu
robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia kat. VII w zakresie ustalania
warunków geologiczno-inżynierskich. Zamiast ,,kierowania robotami budowlanymi”
dopuszcza się doświadczenie w ,,kierowaniu pracami geologicznymi” bez
konieczności posiadania uprawnień budowlanych tej osoby,
Wyżej wymienionych funkcji nie można łączyć.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w punkcie 1) powyżej musi być spełniony w całości przez co najmniej
jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy
z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
- warunek określony w punkcie 2) powyżej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww.
warunek lub wykonawcy wykażą spełnienie warunku łącznie.
MFWWP/RZP/3/2022
W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór druku załącznik nr 6 do SWZ) , w którym wskażą które
usługi zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia
ww. warunków.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie
doświadczenia warunek określony w punkcie 1 powyżej musi być spełniony w całości przez
podmiot udostepniający zasób.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot
udostepniający zasób zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane, których
wskazanie zdolności dotyczą (podwykonawstwo).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Ustawy (wzór
druku załącznik nr 2 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby,
Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie
podmiotu udostepniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu.
Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do
reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby
Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w części IV pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
przez zamawiającego (wzór druku załącznik nr 8 do SWZ) – składane na wezwanie
Zamawiającego.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy wykonawca.
Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do
reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy
w wysokości minimum 500.000,00 zł brutto, wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż
1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz robót potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór
druku załącznik nr 9 do SIWZ) – składany na wezwanie Zamawiającego.
3. Dowody określające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – składane
na wezwanie zamawiającego.
4. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (wzór druku
załącznik nr 10 do SWZ) - składany na wezwanie Zamawiającego.
5. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązania podmiotu udostępniającego
zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca
realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór
druku załącznik nr 5 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi
potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby,
gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostepniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego
wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty
budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
MFWWP/RZP/3/2022
6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane
wraz z ofertą, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) – (wzór druku załącznik nr 6 do SWZ)
7. Informacja na temat osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.
Wykonawca składa informację, jeżeli zamierza uzyskać punkty w ramach II – doświadczenie
zawodowe personelu. Informacja dotyczy doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji
zamówienia pełniącej funkcję:
- Kierownika budowy , posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
bez ograniczeń w rozumienie „PrBud”, „RMSFT”, „UOSZ”,
- Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń, w rozumieniu przepisów PrBud, RMSFT oraz
UOSZ,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowieniapełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia
należytego jej wykonania.
W każdym przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy złożyć wraz z ofertą
pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy.
Pełnomocnictwo należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
- w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy),
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej
poświadczonego przez mocodawcę, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym mocodawcy,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej
poświadczonego przez notariusza, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z zapisami SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe zapisy rodzaju i zakresu zmian umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia ofert poodbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej. Wykonawca powinien wziąć udział w wizji
lokalnej w jednym, spośród poniżej podanych terminów (wybór dogodnego terminu
pozostawia się Wykonawcom):
20.06.2022 godz. 12:00,
22.06.2022 godz. 12:00,
27.06.2022 godz. 12:00,
Przedstawiciele Wykonawców powinni stawić się najpóźniej na 5minut przed rozpoczęciem
wizji lokalnej w miejscu: hol główny w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka –
Wodny Park przy ul. Merliniego 4 w Warszawie (siedziba Zamawiającego).
MFWWP/RZP/3/2022
Brak zgłoszenia Wykonawcy lub zgłoszenie w inny sposób niż opisany powyżej skutkami
obciąża wykonawcę i nie gwarantuje skutecznego uczestnictwa w procesie udostępnienia,
potwierdzonego przez Zamawiającego, warunkującego skuteczne złożenia oferty
w postępowaniu.
Zamawiający nie dopuszcza rejestrowania w jakikolwiek sposób utrwalania przebiegu
wizji czy obrazów prezentowanych podczas wizji lokalnej, do utrzymania w tajemnicy
i nieujawniania osobom trzecim oraz niewykorzystywania w innych celach pozyskanych
informacji.
Zamawiający przewiduje potwierdzenie uczestnictwa Wykonawców w wizji lokalnej
poprzez stosowną adnotację na liście obecności uczestników spotkania, która będzie
załącznikiem do Protokołu z postępowania.
Wizja lokalna ma na celu wyłącznie zaprezentowanie obiektu oraz informacji
niezbędnych w procesie złożenia oferty. Komunikacja ustna dopuszczalna jest
w odniesieniu do informacji porządkowych, które nie dotyczą istoty przedmiotu
zamówienia.
Uczestnictwo w wizji lokalnej warunkuje możliwość złożenia oferty
w przedmiotowym postepowaniu, pod rygorem odrzucenia oferty z postępowania
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.