eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Santok"Budowa placu zabaw przy muzeum w m. Santok".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw przy muzeum w m. Santok”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Santok

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Santok - Urząd Gminy w Santoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gorzowska 59

1.5.2.) Miejscowość: Santok

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-431

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 957287510

1.5.8.) Numer faksu: +48 957287511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@santok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa placu zabaw przy muzeum w m. Santok”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d5fa140-e26e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004598/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa placu zabaw przy muzeum w m.Santok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191738/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W prowadzonym uprzednio postępowaniu przetargowym nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022.WR/BP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166353,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie „Budowa placu zabaw w m. Santok” .
2. Przedmiotem inwestycji będzie budowa obiektów małej architektury w ramach placu zabaw w m. Santok. Inwestycja przeznaczona będzie do celów wypoczynku i rekreacji. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie następujących robót:
1) Roboty przygotowawcze terenu, wykonanie, dostarczeniu wraz montażem urządzeń:
a) odlewu szkieletu nosorożca prehistorycznego z żywic – powierzchnia 5m 2 gr. ok.30 cm. Odlew nosorożca naturalnej wielkości. Wielkość i kształt musi być uzgodniony z Paleozoologami z Uniwersytetu Wrocławskiego, Wykonawca ma wykonać odlew szkieletu na bazie z żywicy poliestry i włókna szklanego . Malowane w kolorach naturalnych.
b) odlewu figur nosorożców prehistorycznych (dużego i małego) z żywic – powierzchnia dużego 5m 2 gr. ok.80 cm; powierzchnia małego 3m 2 gr. ok.80 cm, Wielkość i kształt musi być uzgodniony z Paleozoologami z Uniwersytetu
Wrocławskiego, Wykonawca ma wykonać odlew szkieletu na bazie z żywicy poliestry i włókna szklanego . Malowane w kolorach naturalnych
c) dostawy i montażu piaskownic zamykanych – 3 szt.
d) dostawa i montażu ławek/ skrzyniowych – 6 szt.
e) dostawa i montaż koszy na śmieci – 2 szt.
f) wykonaniu nawierzchni:
- nawierzchnia z pisku płukanego gr.40 cm – powierzchnia łączna 52,80 m 2 ,
- trawa z zasiewu na warstwie humusu gr. 10 cm – powierzchnia łączna 272 m 2 ,
- zatoka postojowa – wykonana z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, układaną na podsypce piaskowo-cementowej - chodnik z kostki betonowej szarej gr.8 cm na podsypce cementowo- piaskowej,
g) przebudowy istniejącego budynku z przystosowaniem na obiekt informacji turystycznej w zakresie:
- wymianie pokrycia dachowego,
- dociepleniu ścian i sufitu,
- malowaniu ścian,
- wymianie 2 okien,
- wymianie drzwi wejściowych,
- malowaniu elementów konstrukcji drewnianej obiektu,
- wykonaniu nowej posadzki betonowej,
- wydzieleniu WC,
- wykonaniu instalacji sanitarnej w WC,
- wykonaniu instalacji grzewczej,
- wykonaniu instalacji elektrycznej,
- wykonaniu przyłącza wodno-kanalizacyjnego,
h) remont istniejącego ogrodzenia .
Zadanie, będzie współfinansowane ze środków Województwa Lubuskiego w ramach Programu „Lubuska Baza Turystyczna”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44510000-8 - Narzędzia

45000000-7 - Roboty budowlane

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Plastyczna Krzysztof Kuchnio

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990106041

7.3.3) Ulica: Kolejowa 52,

7.3.4) Miejscowość: Nowiny Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-460

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.