Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00029997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11
1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c94df5c2-aaeb-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c94df5c2-aaeb-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.100.2023-I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.
2. Zakup finansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach zadania pn. „Likwidacja barier transportowych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy „Dom Seniora” w Róży Wielkiej” realizowanego w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D – likwidacja barier transportowych poprzez dofinansowanie zakupu fabrycznie nowego autobusu min. 24 osobowego (22+1+1) w wersji standardowej dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich).
3. Oferowany autobus musi być nowy – za nowy uznaje się autobus nieużywany i wyprodukowany w roku 2023/2024, gotowy do pracy, wolny od wad fizycznych i prawnych.
4. Autobus musi spełniać aktualne wymagania dotyczące emisji hałasu i czystości spalin podane w normie co najmniej Euro VI.
5. Oferowany autobus musi spełniać wymagania określone w przepisach zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2023 poz. 1047) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późniejszymi zmianami).
6. Oferowany autobus musi posiadać aktualne Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu wraz z załącznikami wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2023 poz. 1047) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 sierpnia 2023 r. w sprawie homologacji typu pojazdów (Dz.U. 2023 poz. 1651).
7. Autobus objęty przedmiotem zamówienia będzie posiadał aktualne na dzień rejestracji pojazdu: homologację, certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami.
8. Wykonawca przed odbiorem autobusu udzieli instruktażu w zakresie zasad prowadzenia i obsługi dostarczonego autobusu dla minimum dwóch kierowców.
9. Wykonawca jest zobowiązany posiadać serwis na oferowany autobus maksymalnie 150 km od siedziby Zamawiającego.
10. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać:
- kartę pojazdu,
- instrukcję obsługi, wyposażenie i konserwacji w języku polskim,
- kartę gwarancyjną pojazdu,
- wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania
napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym,
- dwa komplety kluczyków,
- wyposażenie dodatkowe wymagane przepisami ruchu drogowego,
- niezbędną dokumentację techniczną, w tym między innymi książkę pojazdu,
świadectwo homologacji samochodu,
- aktualne badanie techniczne,
- komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania autobusu.
11. Wymagania dotyczące gwarancji:
- minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem bez limitu kilometrów;
- minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą;
- minimum 8 lat gwarancji na perforacje blach.
Okresy gwarancji udzielone przez podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę.
Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym przedmiotu zamówienia.
12. Na czas naprawy gwarancyjnej pojazdu w okresie gwarancyjnym, na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojazdu zastępczego.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
14. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest niepodzielność świadczenia i przedmiotu świadczenia (niepodzielność jednego pojazdu). Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509835 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508605 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biedulewicz Jerzy Jan Przedsiębiorstwo Usługowe Bus Service
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461077364
7.3.3) Ulica: Portowa 44
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508605 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-01INNE PRZETARGI JARACZEWO
- Budowa sieci wodociągowej w Tarnowie
- Budowa oświetlenia drogowego w Dobrzycy i Krępsku
- Remont dróg, profilowanie i wyrównywanie dróg gruntowych
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem długoterminowy autokaru bez kierowcy na potrzeby Spółki Niepołomicki Sport S.A.
- Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Nowe Miasto nad Pilicą
- Zakup autobusu szkolnego dla Gminy Trzeszczany
- Brama do Polski - autobus bez barier w gminie Mieroszów
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.