Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242655/01 - Wynik z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości położonej w Teresinie w 2023 r..
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010347026
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Moniuszki 1a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-014
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@fsusr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.fsusr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości położonej w Teresinie w 2023 r..
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfa5bfee-ee66-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00283035/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości w Teresinie w 2023 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfa5bfee-ee66-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Szczegółowe informacje zawarto w SWZ Rozdział I p. VIII i p. XI.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegółowe informacje o RODO zawiera SWZ-rozdział I pkt. XX-XX. KLAUZULA INFORMACYJNA w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FS.ZPN.251.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości położonej w Teresinie, przy al. Druckiego-
Lubeckiego 1, 96-515 Teresin.
2. Nieruchomość jest własnością FSUSR.
Całkowita powierzchnia sprzątania wynosi 2.058m2 w skład której wchodzi pałac, oficyna i łącznik. W obiekcie znajduje się
30 pokoi o przeznaczeniu hotelowym oraz 6 sal edukacyjno-konferencyjnych.
3. Zamawiający wymaga, aby środki czystości używane do realizacji usługi posiadały ogólnodostępne etykiety ekologiczne
świadczące o braku negatywnego wpływu na środowisko i zdrowie człowieka, przy czym wymóg ten dotyczy:
mydła w płynie,
preparatu do mycia szyb/powierzchni szklanych,
preparatu do mycia mebli,
pozostałe środki czystości wykorzystywane w realizacji usługi nie muszą posiadać etykiet ekologicznych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III – Projektowane Postanowienia Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa OPCJI tj. do dodatkowych 4 sprzątań w okresiewskazanym powyżej, przy czym łączna ilość sprzątań wraz z prawem opcji to maksymalnie do 18 sprzątań.
Szczegółowe postanowienia oraz okoliczności skorzystania z prawa opcji określono PPU.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jestkrótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje jedno zamówienie
polegające na świadczeniu usługi cyklicznego sprzątania pomieszczeń biurowych / hotelowych o powierzchni min. 300m2,
przy czym usługa była/jest świadczona przez okres min. 3 m-ce i oraz potwierdzi dokumentami, że usługi te zostały
wykonane należycie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.4. oświadczenia
wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę – wg. Załącznika
nr 3 do SWZ,
2.5. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie art. 108 ust. 1 pzp oraz art. 109 ust. 4 pzp,
2.6. oświadczenia wykonawcy, iż nie znajduje się na liście osób i podmiotów - prowadzonej przez ministra właściwego ds.
wewnętrznych - dotyczących sankcji, o których mowa w SWZ p. XIV.1.8. – wg. Załącznika nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z
OFERTĄ (druk interaktywny formularza oferty) wykonawca składa:
2.1. FORMULARZ UZUPEŁNIAJĄCY - Załącznik nr 1 do SWZ stanowiący Integralną część OFERTY - nie podlega uzupełnieniu,
niezałączenie ww. dokumentu spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp,
2.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne wykonawcy wg Załącznika nr 2 do SWZ, w formacie i wymaganiach
zgodnych z opisem zawartym w pkt. XI.
2.3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w p. 2.9 i 2.10 SWZ.
2.7. dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
wykazu usług, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunkiem wystarczającym będzie – udokumentowaniewykonania przynajmniej po jednej usłudze przez każdego z wykonawców.
2.8. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp,
wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i charakter zmian umowy określa § 15 i § 16 PPU.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca przed podpisaniem umowy - najpóźniej w dniu jej zawarcia - zobowiązany jest do:1.1. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie,
1.2. złożenia kopii - poświadczonej za zgodność z oryginałem – opłaconej, aktualnej ogólnej polisy OC w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł
(pięćdziesiąt tysięcy złotych),
1.3. złożenia Etykiet ekologicznych dla środków czystości używanych do realizacji usługi - wskazanych przez
zamawiającego – świadczących o braku negatywnego wpływu na środowisko i zdrowie człowieka/ świadectwo
dopuszczenia do obrotu i stosowania w Polsce - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w zakresie
bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i środowiska.
1.4. złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę, a ich oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do
wystawiania dokumentów związanych z płatnościami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.