Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00366341/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
- 2023/BZP 00378079/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-01
- 2023/BZP 00386310/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
4WOG.1200.2712.77.2023 Obsługa węzłów cieplnych w sezonie 2023/2024 będących w administrowaniu 4 WOG Gliwice z podziałem na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG.1200.2712.77.2023 Obsługa węzłów cieplnych w sezonie 2023/2024 będących w administrowaniu 4 WOG Gliwice z podziałem na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04dbf657-4199-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103961/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Obsługa, przeglądy i konserwacja wymienników ciepła i węzłów cieplnych w sezonie grzewczym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.77.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147159,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze węzłów cieplnych w sezonie 2023/2024 będących w administrowaniu 4 WOG Gliwice z podziałem na 6 części:Część nr 1
Przegląd i konserwacja wymienników ciepła i węzłów cieplnych w sezonie grzewczym 2023/2024 znajdujących się w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 WOG w Gliwicach będących w zasobach Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bielsku- Białej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 5) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników, którzy wykonują czynności polegające na przeprowadzaniu przeglądów i konserwacji wymienników ciepła i węzłów cieplnych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 21366,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze węzłów cieplnych w sezonie 2023/2024 będących w administrowaniu 4 WOG Gliwice z podziałem na 6 części:Część nr 2
Przegląd wymienników C.O. i C.W.U. w Klubie Wojskowym przy ul. Czarnieckiego 12 w Bytomiu. w roku 2024
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 5) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników, którzy wykonują czynności polegające na przeprowadzaniu przeglądów i konserwacji wymienników ciepła i węzłów cieplnych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 5669,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze węzłów cieplnych w sezonie 2023/2024 będących w administrowaniu 4 WOG Gliwice z podziałem na 6 części:Część nr 3
Obsługa urządzeń grzewczych w wymiennikowni w Kościele Garnizonowym administrowanym przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Gliwicach w sezonie grzewczym 2023 – 2024
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 5) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników, którzy wykonują czynności polegające na przeprowadzaniu przeglądów i konserwacji wymienników ciepła i węzłów cieplnych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 15749,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze węzłów cieplnych w sezonie 2023/2024 będących w administrowaniu 4 WOG Gliwice z podziałem na 6 części:Część nr 4
Obsługa urządzeń grzewczych w wymiennikach ciepła znajdujących się
w kompleksach wojskowych administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Katowicach w sezonie grzewczym 2023 – 2024
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 5) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników, którzy wykonują czynności polegające na przeprowadzaniu przeglądów i konserwacji wymienników ciepła i węzłów cieplnych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 28620,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze węzłów cieplnych w sezonie 2023/2024 będących w administrowaniu 4 WOG Gliwice z podziałem na 6 części:Część nr 5
Obsługa urządzeń grzewczych w wymiennikowni w Opolu ul. Domańskiego 68 oraz ul. Niemodlińska 88 administrowanym przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Opolu w sezonie grzewczym 2023 – 2024.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 5) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników, którzy wykonują czynności polegające na przeprowadzaniu przeglądów i konserwacji wymienników ciepła i węzłów cieplnych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 97167,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze węzłów cieplnych w sezonie 2023/2024 będących w administrowaniu 4 WOG Gliwice z podziałem na 6 części:Część nr 6
Obsługa urządzeń grzewczych w wymiennikowni w budynku WCR Gliwice administrowanym przez Sekcję obsługi infrastruktury w Gliwicach w sezonie grzewczym 2023 – 2024
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), formularze cenowe dla każdej części (załącznik nr 5) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ). Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników, którzy wykonują czynności polegające na przeprowadzaniu przeglądów i konserwacji wymienników ciepła i węzłów cieplnych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 12433,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30563,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30563,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30563,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BJTECH Janusz Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6311122814
7.3.3) Ulica: Olchowa 18/3
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30563,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły 2 oferty złożone przez: P.P.U.H. EKMAR-2 Mariusz Ekert oraz BJTECH Janusz Budziński. Oferta wykonawcy P.P.U.H. EKMAR-2 Mariusz Ekert została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Oferta Wykonawcy BJTECH Janusz Budziński została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12199,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12199,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12199,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOSTEX Kamil Wojciechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6482784172
7.3.3) Ulica: Sportowa 20/4
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12199,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36989,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36989,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36989,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6270016480
7.3.3) Ulica: Stanisłąwa Witczaka 131
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36989,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KWAND Andrzej Kwiecień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7542779207
7.3.3) Ulica: Działkowa 38
7.3.4) Miejscowość: Niwki
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9574,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9574,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9574,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOSTEX Kamil Wojciechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6482784172
7.3.3) Ulica: Sportowa 20/4
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KWAND Andrzej Kwiecień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KWAND Andrzej Kwiecień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9574,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- Naprawa wewnętrznych, betonowych: ścian, stropu, dna i słupa w dwóch zbiornikach wody pitnej dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- KONSERWACJA KOTŁOWNI I WĘZŁÓW CIEPLNYCH NA TERENIE WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA W ZIELONCE
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Konserwacja i serwis instalacji c.o. wentylacji, klimatyzacji, kanalizacji, ciepłej i zimnej wody w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie.
- Usługa serwisowo - konserwacyjna kotłowni szpitala.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.