eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójDostawa i montaż urządzeń zabawowych na potrzeby realizacji zadania pn. "Zagospodarowanie terenu zielonego wokół budynku "Starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju - II etap"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na potrzeby realizacji zadania pn. "Zagospodarowanie terenu zielonego wokół budynku "Starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju - II etap"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324785133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na potrzeby realizacji zadania pn. "Zagospodarowanie terenu zielonego wokół budynku "Starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju - II etap"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db5e0d3b-ab50-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018180/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na potrzeby realizacji zadania pn.: Zagospodarowanie terenu zielonego wokół budynku starej szkoły SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128823/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44715,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych na potrzeby zagospodarowania terenu zielonego na działce nr 622/7, położonej w Jastrzębiu-Zdroju, przy ul. Fredry 20. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
-formowanie nasypów w miejscu lokalizacji urządzeń,
-wykonanie fundamentów pod zakupione urządzenia,
-zakup, dostarczenie i montaż urządzenia edukacji sensorycznej wraz z wolnostojącą tabliczką informacyjną – Urządzenie sensoryczne nr 1, z użyciem luster ze stali nierdzewnej - 1 szt.,
-zakup, dostarczenie i montaż urządzenia edukacji sensorycznej wraz z wolnostojącą tabliczką informacyjną - Urządzenie sensoryczne nr 2, z użyciem obrotowej tarczy z napędem - 1 szt.,
-zakup, dostarczenie i montaż urządzenia edukacji sensorycznej wraz z wolnostojącą tabliczką informacyjną - Urządzenie sensoryczne nr 3, z użyciem krzywego lustra - 1 szt.,
-wykonanie nawierzchni z kostki betonowej pod urządzeniami sensorycznymi,
-roboty towarzyszące i porządkowe niezbędne do ukończenia zadania (w tym formowanie nasypów
i ułożenie trawników z darni).
Inwestycja powinna być zrealizowana zgodnie z dokumentacją techniczną pt.: Projekt zagospodarowania terenu przy „Starej szkole” SP18 ul. Fredry 20”, która obejmuje:
- dokumentację projektową,
- szczegółowe specyfikacje techniczne,
- kosztorys ślepy (przedmiar robót),
a także zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami.
Szczegółowy zakres robót opisany został w OPZ stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 110
z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61676,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61676,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61676,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. WASP-BUD Jarosław Spandel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5482186298

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 25A

7.3.4) Miejscowość: Kończyce Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 43-410

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61676,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.