eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotDostawę dwóch pojazdów typu MIKROBUS - postępowanie w częściach dla Część I - Komendy Miejskiej PSP w Sopocie Część II - Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę dwóch pojazdów typu MIKROBUS – postępowanie w częściach
dla
Część I - Komendy Miejskiej PSP w Sopocie
Część II - Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SOPOCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191123533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 105

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-824

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sopot@straz.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-sopot

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-236c10e9-9b64-4767-a96e-2122822ac41e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę dwóch pojazdów typu MIKROBUS – postępowanie w częściach
dla
Część I - Komendy Miejskiej PSP w Sopocie
Część II - Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-236c10e9-9b64-4767-a96e-2122822ac41e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00165102/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu typu bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192479

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 650406,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch pojazdów typu MIKROBUS
dla
Część I - Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie
Część II - Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji techniczno - użytkowej przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia), stanowiącej Załączniki nr 1.1 i 1.2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załączniki nr 6.1 i 6.2 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy objęte były gwarancją jakości przez okres minimum:
- gwarancja mechaniczna - min. 24 miesiące (okres udzielonej gwarancji na podzespoły mechaniczne stanowi kryterium oceny ofert - ostateczny okres wpisany do umowy będzie zgodny z wybraną ofertą);
- gwarancja na lakier - min. 24 miesiące;
- gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy;
- gwarancja assistance - min. 24 miesiące.
- liczone od dnia podpisania Protokołu odbioru ostatecznego przez Strony bez uwag i zastrzeżeń.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się w projektowanych postanowieniach umów, stanowiących Załączniki nr 6.1 i 6.2 do SWZ.
4. Ilekroć w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, użyto norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 uPzp Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”. Wskazanie takie mają jedynie charakter wzorcowy a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym czyli o parametrach takich samych lub lepszych/nie gorszych w porównaniu z parametrami wzorcowymi przedstawionymi w dokumentacji w zakresie których użyto ww. wskazań czy odniesień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 uPzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch pojazdów typu MIKROBUS
dla
Część I - Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie
Część II - Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji techniczno - użytkowej przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia), stanowiącej Załączniki nr 1.1 i 1.2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załączniki nr 6.1 i 6.2 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy objęte były gwarancją jakości przez okres minimum:
- gwarancja mechaniczna - min. 24 miesiące (okres udzielonej gwarancji na podzespoły mechaniczne stanowi kryterium oceny ofert - ostateczny okres wpisany do umowy będzie zgodny z wybraną ofertą);
- gwarancja na lakier - min. 24 miesiące;
- gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy;
- gwarancja assistance - min. 24 miesiące.
- liczone od dnia podpisania Protokołu odbioru ostatecznego przez Strony bez uwag i zastrzeżeń.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się w projektowanych postanowieniach umów, stanowiących Załączniki nr 6.1 i 6.2 do SWZ.
4. Ilekroć w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, użyto norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 uPzp Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”. Wskazanie takie mają jedynie charakter wzorcowy a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym czyli o parametrach takich samych lub lepszych/nie gorszych w porównaniu z parametrami wzorcowymi przedstawionymi w dokumentacji w zakresie których użyto ww. wskazań czy odniesień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 uPzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422123,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422123,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422123,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422123,70 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w Dziale IX uPzp (art. 505–590).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.