Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00009904/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego sprzątania obiektów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010843854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Przybyszewskiego 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-824
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@opsbielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6a7c1b3-aad8-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego sprzątania obiektów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6a7c1b3-aad8-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005828/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi kompleksowego sprzątania obiektów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPSIX.26.3.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, kuchennych, gospodarczych,
technicznych, socjalnych, sal zajęciowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, wind, sanitariatów i przyległych terenów
zewnętrznych oraz mycia okien
w obiektach Zamawiającego.
II. Obiekty usytuowane są w następujących lokalizacjach:
1. ul. S. Przybyszewskiego 80/82 – siedziba Zamawiającego,
2. Al. Zjednoczenia 13 – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1,
3. ul. Wrzeciono 5A – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2
4. ul. W. Broniewskiego 56 – Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora „Senior+”.
III. Usługa sprzątania wewnątrz budynków będzie świadczona codziennie w dni robocze.
IV. Usługi będą wykonywane przy pomocy personelu Wykonawcy, którego imienny wykaz Wykonawca zobowiązuje się
przedstawić Zamawiającemu . Czynność należy powtórzyć przy każdej zmianie personelu. Zamawiający ma prawo w
uzasadnionych przypadkach zażądać zmiany osoby wykonującej czynności sprzątania, a Wykonawca zmiany tej dokona.
V. Wykonawca realizuje usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu oraz profesjonalnych środków czystości. Wykonawca
jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, konserwacyjnych
oraz worków na śmieci. Środki czystości muszą być skuteczne, dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim
zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami uprawniającymi do stosowania w obiektach użyteczności publicznej,
posiadające aktualne wymagane certyfikaty i świadectwa. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą
wykorzystywane do wykonania usługi są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane
zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta.
VI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem i wymaganą częstotliwością prac porządkowych oraz
orientacyjna wielkość powierzchni poszczególnych obiektów zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.
VII. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia oraz fakt, iż zamieszczony w Opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ Wykaz powierzchni obiektów, w których ma być realizowany przedmiot umowy zawiera
orientacyjne wymiary pomieszczeń, Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem
szczegółowego zapoznania się z charakterem usług i miejscem ich wykonywania. W celu umówienia wizji lokalnej należy
kontaktować się z Zamawiającym. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji
lokalnej nie jest obligatoryjnym warunkiem udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153087,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153087,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPER FACILITY SERVICES Maciej Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092339540
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 78/0.74
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-301
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPER FACILITY SERVICES Maciej Nowak
jakie przetargi wygrała firma
IMPER FACILITY SERVICES Maciej Nowak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146368,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-15 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- Świadczenie usługi sprzątania Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.