eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin"Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jarocin"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jarocin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jarocin 159

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-405

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 015 8713141

1.5.8.) Numer faksu: 015 8713138

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminajarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jarocin.ug.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c77f5502-74b4-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jarocin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c77f5502-74b4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031446/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jarocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚM.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej oraz jej dystrybucji na potrzeby Gminy Jarocin w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
 Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru zawiera załącznik nr 9 do SWZ. Podane w Zał. nr 9 do SWZ parametry dystrybucyjne - w szczególności grupa taryfowa są zgodne z aktualnymi umowami dystrybucyjnymi wydanymi przez właściwego OSD. W przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat, zgodnie z taryfą OSD Zamawiający zobowiązuje się do ich ponoszenia.
 Wykonawca na etapie podpisania umowy na kompleksową dostawę energii elektrycznej zobowiązany jest do posiadania aktywnej umowy z OSD (co najmniej na czas obowiązywania przedmiotu zamówienia), w której OSD gwarantuje Wykonawcy świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego do miejsca określonego powyżej. Koszty świadczenia usług dystrybucji ponosi Wykonawca w ramach ceny płaconej przez Zamawiającego za usługę kompleksową (usługę dostawy wraz z usługą dystrybucji).
 Rozliczenia między stronami odbywać się będą na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych oraz cen i stawek opłat za energię elektryczną i cen i stawek opłat za usługi dystrybucji określonych w ofercie stanowiącej załącznik do umowy. Faktury należy wystawiać oddzielnie na każdy obiekt. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia jednej faktury zbiorczej dla danego odbiorcy/ płatnika zawierającej wykaz PPE dla budynków i obiektów, oraz faktury zawierającej wykaz PPE dotyczącej oświetlenia ulicznego
 Umowa zostanie zawarta wg ogólnych wzorów umowy stosowanych przez przedsiębiorstwa energetyczne (Wykonawcy) z uwzględnieniem istotnych postanowień SWZ. Wykonawca przygotuje kompleksową umowę na wzorze zatwierdzonym przez Zarząd Spółki który uwzględniał będzie wymienione postanowienia oraz umową będzie zgodna z postanowieniami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne.
 Wszystkie umowy zostaną podpisane przez Wójta Gminy Jarocin przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
 Obecnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest PGE Dystrybucja S.A.
 Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
 Planowaną wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w załączniku nr 9 szacuje się: łącznie w wysokości 283906,00 kWh, w tym taryfa:
- C12B – 254666,00 kWh
- C11 – 28920,00 kWh
- G11 – 320,00 kWh
 Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej według cen określonych w umowie
 Zamawiający ma prawo do rezygnacji z punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. O rezygnacji z punktu odbioru oraz o zamknięciu lub likwidacji obiektu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy. Nie wymaga też aneksu do umowy zmiana mocy umownej w przypadkach określonych w zdaniu pierwszym i drugim.
 Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w załączniku do umowy (w ramach tych samych grup taryfowych) poprzez zawarcie stosownego aneksu do umowy. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych i tej samej stawki rozliczeniowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400082,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400082,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400082,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690254559

7.3.3) Ulica: ul. 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400082,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.