eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiDostawa pomocy dydaktycznych.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Spółdzielni Oświatowej "EDUKATOR"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302240294

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuwima

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marekewiak@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spedukator.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7d06503-acfd-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7d06503-acfd-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095551

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zestaw podstawowy:
1) Drukarka 3 D z akcesoriami ( w tym oprogramowanie) – 5szt.
2) Drukarka 3D – 1 szt.
3) Skaner 3D (z dedykowanym oprogramowaniem) – 1 szt.
4) Filament – materiał do druku 3D – 20 szt.
5) Stacja lutownicza zestaw - 1 szt.
6) Mikrokontrolery z akcesoriami – 6 kpl
7) Klocki konstrukcyjne – 7 kpl
8) Gogle VR – 1 kpl
9) Biblioteka modeli 3D, licencja – 1 szt.
10) Teleskop – 1 szt.
11) Mikroskop stereoskopowy – 10 szt.
12) Aparat fotograficzny z kamerą i akcesoriami – 1 szt.
13) Statyw z akcesoriami – 2 szt. (do oferowanej kamery – 1 szt. oraz do oferowanego aparatu – 1 szt.)
14) Mikroport z akcesoriami – 10 szt.
15) Zestaw oświetlenia do realizacji nagrań – 1 komplet
16) Mikrofon kierunkowy z akcesoriami – 1 szt.
17) Gimbal – 1 szt.
18) Kamera cyfrowa – 1 szt.
19) Komputer przenośny – 5 szt.
20) Laptop – 1 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

38520000-6 - Skanery

19730000-2 - Włókna sztuczne

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

31712200-2 - Mikrosystemy

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

38635000-5 - Teleskopy

38510000-3 - Mikroskopy

32341000-5 - Mikrofony

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 128151,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Meble
1) Meble szkolne z regulacją wysokości – 21 szt.
2) Krzesło szkolne z regulacją wysokości – 15 szt.
3) Stolik z kontenerem pod drukarkę – 1 szt.
4) Stolik z szafka pod drukarkę – 5 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZ dla Części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39112000-0 - Krzesła

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 22580,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146129,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186185,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146129,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPY SERVICE Tomasz Bondar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 251460520

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47519,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471014170

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.