Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123616/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Bolesława Krzywoustego na odc. od ul. Bony do ul. Henryka Pobożnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224436000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ul. Bolesława Krzywoustego na odc. od ul. Bony do ul. Henryka Pobożnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1594b777-bbf6-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507047/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.35 Remont ul. Bolesława Krzywoustego na odc. od ul. Bony do ul. Henryka Pobożnego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.8.2023.IMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1323328,69 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1004785,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
Remont ul. Bolesława Krzywoustego na odc. od ul. Bony do ul. Henryka Pobożnego
Kod CPV:
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
1. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie – 3 miesiące od dnia zawarcia umowy
2. Zakres robót obejmuje:
Remont ul. Bolesława Krzywoustego na odc. od ul. Bony do ul. Henryka Pobożnego, na podstawie opracowanego projektu wykonawczego.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- roboty w zakresie nawierzchni ulic (jezdnia, nawierzchnie utwardzone, zjazdy, ławy, krawężniki, obrzeża, oporniki, pobocza),
- roboty w zakresie odwodnienia (ściek przykrawężnikowy, odwodnienie liniowe, zbiornik odparowujący),
- roboty w zakresie kształtowania zieleni (plantowanie, humusowanie, sadzenie krzewów).
Remont ul. Bolesława Krzywoustego na odc. od ul. Bony do ul. Henryka Pobożnego w Warszawie w dzielnicy Ursus:
- wykonanie bitumicznej nawierzchni jezdni z SMA na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem, miejscowo wzmocnionej geosiatką,
- ukształtowanie pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na pospółce,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej grafitowej oraz innych nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej szarej,
- wbudowanie obrzeży betonowych, krawężników i oporników na ławach betonowych,
- wykonanie zbiornika odparowującego wzmocnionego płytami betonowymi ażurowymi typu EKO,
- wykonanie odwodnienia liniowego, ścieku przykrawężnikowego oraz ścieku podchodnikowego,
- ukształtowanie terenów zielonych, wykonanie nasadzeń krzewów.
4. Warunki dotyczące organizacji ruchu:
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób w jak najmniejszym stopniu utrudniający ruch pieszy i kołowy. W czasie wykonywania prac Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, znaki drogowe itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Koszt zabezpieczenia terenu prac oraz wykonania niezbędnych projektów czasowej organizacji ruchu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę umowną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940725,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1279780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940725,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZESŁAW NOWAKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5240310412
7.3.3) Ulica: ul. Szczęśliwicka 36a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-353
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW NOWAKOWSKI "PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW NOWAKOWSKI "PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940725,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie - zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Etap I.
- 1. ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 401 W M. ŻŁOBIZNA. 2. PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ŻŁOBIŹNIE O DŁUGOŚCI OKOŁO 1500 M, DZ. NR EWID. 368/8
- Odnowa infrastruktury publicznego transportu zbiorowego - budowa i modernizacja platform przystankowych
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.