Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00141071/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i instalacja systemu wczesnego lokalizowania pożarów lasu dla Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie - postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210296452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelcekrajenskie.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwostrzelce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i instalacja systemu wczesnego lokalizowania pożarów lasu dla Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie - postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c095f53-c403-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097881/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zakup i instalacja systemu wczesnego lokalizowania pożarów lasu dla Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja systemu wczesnego lokalizowania pożarów lasu dla Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie.
Zakres przedmiotu obejmuje w szczególności:
- montaż kamer ppoż. na wieżach ppoż. wraz z szafkami sterującymi,
- wykonanie zasilania fotowoltaicznego wraz z podtrzymaniem akumulatorowym dla wieży ppoż. w Pielicach,
- montaż szafy PAD w pobliżu pomieszczenia PAD – wraz z podtrzymaniem akumulatorowym,
- wykonanie zasilania wieży Strzelce Krajeńskie (z szafy PAD),
- montaż anten radioliniowych na wieży ppoż. w Strzelcach Krajeńskich pracujących w paśmie 5GHz do połączenia z wieżami: Lipy, Lipki Wielkie, Pielice,
- montaż anten radioliniowych na istniejącej wieży ppoż. w Pielicach pracujących w paśmie 5GHz do połączenia z wieżami: Strzelce Krajeńskie, Radowo, Bierzwnik,
- montaż telewizorów 3 szt. do obserwacji kamer ppoż. w Pielicach i Strzelcach Krajeńskich oraz do obserwacji obrazu z
kamer ppoż. z Nadleśnictw sąsiednich, montaż monitora do wyświetlania mapy w pomieszczeniu PAD w piwnicy budynku
Nadleśnictwa,
- instalacji wyrównawczej PAD,
- rozbudowa instalacji odgromowej na wieży Pielice.
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia mogą wystąpić jednostkowe roboty budowlane, które zostały wskazane w dokumentacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ (roboty mają charakter dodatkowy niezbędny z punktu widzenia montażu). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna– załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32200000-5 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 17.03.2023r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił w dokumentacji postępowania oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 466 170,00 zł (brutto). W postępowaniu zostały złożone 3 oferty z czego jedna podlegała odrzuceniu, a najkorzystniejszą ofertę złożyła firma YAGI-FRYSKA Sławomir Fryska, ul. Gnieźnieńska 124, Bogucin, 62-006 Kobylnica, NIP: 7870017005, REGON: 630174956 na kwotę 501 771,12 zł (brutto). Cena oferty w/w Wykonawcy przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 35 601,12 zł (brutto), a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości ceny jaką zaoferował w/w Wykonawca. W związku z powyższym ziściła się przesłanka unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3) PZP.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501771,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.