eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieZakup i instalacja systemu wczesnego lokalizowania pożarów lasu dla Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie - postępowanie II



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i instalacja systemu wczesnego lokalizowania pożarów lasu dla Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie - postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210296452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelcekrajenskie.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwostrzelce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i instalacja systemu wczesnego lokalizowania pożarów lasu dla Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie - postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c095f53-c403-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097881/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zakup i instalacja systemu wczesnego lokalizowania pożarów lasu dla Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja systemu wczesnego lokalizowania pożarów lasu dla Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie.
Zakres przedmiotu obejmuje w szczególności:
- montaż kamer ppoż. na wieżach ppoż. wraz z szafkami sterującymi,
- wykonanie zasilania fotowoltaicznego wraz z podtrzymaniem akumulatorowym dla wieży ppoż. w Pielicach,
- montaż szafy PAD w pobliżu pomieszczenia PAD – wraz z podtrzymaniem akumulatorowym,
- wykonanie zasilania wieży Strzelce Krajeńskie (z szafy PAD),
- montaż anten radioliniowych na wieży ppoż. w Strzelcach Krajeńskich pracujących w paśmie 5GHz do połączenia z wieżami: Lipy, Lipki Wielkie, Pielice,
- montaż anten radioliniowych na istniejącej wieży ppoż. w Pielicach pracujących w paśmie 5GHz do połączenia z wieżami: Strzelce Krajeńskie, Radowo, Bierzwnik,
- montaż telewizorów 3 szt. do obserwacji kamer ppoż. w Pielicach i Strzelcach Krajeńskich oraz do obserwacji obrazu z
kamer ppoż. z Nadleśnictw sąsiednich, montaż monitora do wyświetlania mapy w pomieszczeniu PAD w piwnicy budynku
Nadleśnictwa,
- instalacji wyrównawczej PAD,
- rozbudowa instalacji odgromowej na wieży Pielice.
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia mogą wystąpić jednostkowe roboty budowlane, które zostały wskazane w dokumentacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ (roboty mają charakter dodatkowy niezbędny z punktu widzenia montażu). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna– załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32200000-5 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 17.03.2023r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił w dokumentacji postępowania oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 466 170,00 zł (brutto). W postępowaniu zostały złożone 3 oferty z czego jedna podlegała odrzuceniu, a najkorzystniejszą ofertę złożyła firma YAGI-FRYSKA Sławomir Fryska, ul. Gnieźnieńska 124, Bogucin, 62-006 Kobylnica, NIP: 7870017005, REGON: 630174956 na kwotę 501 771,12 zł (brutto). Cena oferty w/w Wykonawcy przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 35 601,12 zł (brutto), a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości ceny jaką zaoferował w/w Wykonawca. W związku z powyższym ziściła się przesłanka unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3) PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501771,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.