eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-925ff446-d2bc-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080421/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zadanie nr 1 – Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla urządzeń Barracuda CloudGen Firewall F600 C10 oraz Barracuda Email Security Gateway 400 na okres 12 miesięcy

1.3.4 Zadanie nr 2 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej IBM na okres 12 miesięcy

1.3.5 Zadanie nr 3 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Protect Entry On-Prem na okres 12 miesięcy

1.3.6 Zadanie nr 4 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Endpoint Encryption PRO na okres 12 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.OI.3213.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 74648,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń:
1) Barracuda CG Firewall F600d C10 obejmującego serwis EU oraz IR wraz z modułami: Advanced Threat Protection, Malware Protection,
2) Barracuda Email Security Gateway 400 obejmującego serwis EU,
przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.
2. Przez wsparcie techniczne rozumie się:
1) wymianę uszkodzonego urządzenia na nowe w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia;
2) mailowe i telefoniczne wsparcie producenta lub dystrybutora w Polsce (w języku polskim) od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 17:00;
3) aktualizacje systemu operacyjnego urządzenia i oprogramowania zewnętrznego, dające dostęp do nowych funkcji, poprawiające wydajność, bezpieczeństwo systemu oraz baz zagrożeń dedykowanych dla urządzeń;
4) przedłużenie gwarancji producenta na urządzenia, na okres udzielonego wsparcia technicznego;
5) dostęp do wszystkich funkcjonalności wynikających z zakupienia następujących serwisów:
a) Barracuda CG Firewall F600d C10: Energize Updates [EU], Instant Replacement [IR], Advanced Threat Protection, Malware Protection,
b) Barracuda Email Security Gateway 400: Energize Updates [EU].
3. Wykonawca dostarczy potwierdzenie nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usług, o których mowa w ust. 1, w terminie wskazanym w Formularzu oferty, do siedziby Zamawiające lub na konto Zamawiającego w portalu Barracuda, na swój koszt, ryzyko i własnym staraniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji umowy zostały zawarte we „Wzorze umowy” (Załącznik nr 7a do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 51854,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej IBM TS4300 przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.
2. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający rozumie:
1) usuwanie awarii / usterek uniemożliwiających lub utrudniających ciągłą pracę urządzenia na miejscu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 18:00, lub w razie konieczności – w przypadku skomplikowanych uszkodzeń – w autoryzowanym serwisie;
2) gwarantowany czas naprawy urządzenia w następny dzień roboczy od momentu zgłoszenia awarii/usterki;
3) całodobowe wsparcie producenta (mailowe i telefoniczne);
4) telefoniczne wsparcie polskiego dystrybutora (w języku polskim) dostępne od poniedziałku do piątku;
5) aktualizacje oprogramowania wewnętrznego (firmware).
3. Wykonawca dostarczy potwierdzenie nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi, o której mowa w ust. 1, w terminie wskazanym w Formularzu oferty, do siedziby Zamawiające lub na konto Zamawiającego w portalu IBM, na swój koszt, ryzyko i własnym staraniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we „Wzorze umowy” (Załącznik nr 7d do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 5361,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Protect Entry On-Prem (280 licencji) przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.
2. Przez wsparcie techniczne rozumie się:
1) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 17:00, w ramach której Zamawiający otrzyma kompleksowe wsparcie dotyczące użytkowania produktu ESET Protect Entry On-Prem;
2) subskrypcję baz zagrożeń oraz aktualizację mechanizmów zabezpieczających;
3) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates);
4) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz najnowszych wersji (Product Upgrades);
5) usuwanie błędów oprogramowania i rozwiązywanie problemów uniemożliwiających poprawne funkcjonowanie oprogramowania;
6) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych.
3. Wykonawca dostarczy potwierdzenie nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi, o której mowa w ust. 1, w terminie wskazanym w Formularzu oferty, do siedziby Zamawiające lub na konto Zamawiającego w portalu ESET, na swój koszt, ryzyko i własnym staraniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji umowy zostały zawarte we „Wzorze umowy” (Załącznik nr 7b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 15274,4 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Endpoint Encryption PRO (20 licencji) przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.
2. Przez wsparcie techniczne rozumie się:
1) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 17:00, w ramach której Zamawiający otrzyma kompleksowe wsparcie dotyczące użytkowania produktu ESET Endpoint Encryption PRO;
2) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates);
3) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz najnowszych wersji (Product Upgrades);
4) usuwanie błędów oprogramowania i rozwiązywanie problemów uniemożliwiających poprawne funkcjonowanie oprogramowania;
5) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych.
3. Wykonawca dostarczy potwierdzenie nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi, o której mowa w ust. 1, w terminie wskazanym w Formularzu oferty, do siedziby Zamawiające lub na konto Zamawiającego w portalu ESET, na swój koszt, ryzyko i własnym staraniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we „Wzorze umowy” (Załącznik nr 7c do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 2157,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59572,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59572,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIECZ NET KAROL LABE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252089468

7.3.3) Ulica: Mieczyków 14a

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59572,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6592,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8695,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6592,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iTpozytywni

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861598948

7.3.3) Ulica: Melchiora Wańkowicza 23/4

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6592,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17550,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18794,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17550,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIECZ NET KAROL LABE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252089468

7.3.3) Ulica: Mieczyków 14a

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17550,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2382,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2659,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2382,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIECZ NET KAROL LABE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252089468

7.3.3) Ulica: Mieczyków 14a

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2382,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.