Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164045/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-925ff446-d2bc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080421/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zadanie nr 1 – Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla urządzeń Barracuda CloudGen Firewall F600 C10 oraz Barracuda Email Security Gateway 400 na okres 12 miesięcy
1.3.4 Zadanie nr 2 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej IBM na okres 12 miesięcy
1.3.5 Zadanie nr 3 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Protect Entry On-Prem na okres 12 miesięcy
1.3.6 Zadanie nr 4 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Endpoint Encryption PRO na okres 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.OI.3213.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74648,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wsparcia technicznego dla urządzeń:1) Barracuda CG Firewall F600d C10 obejmującego serwis EU oraz IR wraz z modułami: Advanced Threat Protection, Malware Protection,
2) Barracuda Email Security Gateway 400 obejmującego serwis EU,
przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.
2. Przez wsparcie techniczne rozumie się:
1) wymianę uszkodzonego urządzenia na nowe w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia;
2) mailowe i telefoniczne wsparcie producenta lub dystrybutora w Polsce (w języku polskim) od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 17:00;
3) aktualizacje systemu operacyjnego urządzenia i oprogramowania zewnętrznego, dające dostęp do nowych funkcji, poprawiające wydajność, bezpieczeństwo systemu oraz baz zagrożeń dedykowanych dla urządzeń;
4) przedłużenie gwarancji producenta na urządzenia, na okres udzielonego wsparcia technicznego;
5) dostęp do wszystkich funkcjonalności wynikających z zakupienia następujących serwisów:
a) Barracuda CG Firewall F600d C10: Energize Updates [EU], Instant Replacement [IR], Advanced Threat Protection, Malware Protection,
b) Barracuda Email Security Gateway 400: Energize Updates [EU].
3. Wykonawca dostarczy potwierdzenie nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usług, o których mowa w ust. 1, w terminie wskazanym w Formularzu oferty, do siedziby Zamawiające lub na konto Zamawiającego w portalu Barracuda, na swój koszt, ryzyko i własnym staraniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji umowy zostały zawarte we „Wzorze umowy” (Załącznik nr 7a do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 51854,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej IBM TS4300 przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.2. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający rozumie:
1) usuwanie awarii / usterek uniemożliwiających lub utrudniających ciągłą pracę urządzenia na miejscu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 18:00, lub w razie konieczności – w przypadku skomplikowanych uszkodzeń – w autoryzowanym serwisie;
2) gwarantowany czas naprawy urządzenia w następny dzień roboczy od momentu zgłoszenia awarii/usterki;
3) całodobowe wsparcie producenta (mailowe i telefoniczne);
4) telefoniczne wsparcie polskiego dystrybutora (w języku polskim) dostępne od poniedziałku do piątku;
5) aktualizacje oprogramowania wewnętrznego (firmware).
3. Wykonawca dostarczy potwierdzenie nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi, o której mowa w ust. 1, w terminie wskazanym w Formularzu oferty, do siedziby Zamawiające lub na konto Zamawiającego w portalu IBM, na swój koszt, ryzyko i własnym staraniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we „Wzorze umowy” (Załącznik nr 7d do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 5361,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Protect Entry On-Prem (280 licencji) przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.2. Przez wsparcie techniczne rozumie się:
1) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 17:00, w ramach której Zamawiający otrzyma kompleksowe wsparcie dotyczące użytkowania produktu ESET Protect Entry On-Prem;
2) subskrypcję baz zagrożeń oraz aktualizację mechanizmów zabezpieczających;
3) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates);
4) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz najnowszych wersji (Product Upgrades);
5) usuwanie błędów oprogramowania i rozwiązywanie problemów uniemożliwiających poprawne funkcjonowanie oprogramowania;
6) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych.
3. Wykonawca dostarczy potwierdzenie nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi, o której mowa w ust. 1, w terminie wskazanym w Formularzu oferty, do siedziby Zamawiające lub na konto Zamawiającego w portalu ESET, na swój koszt, ryzyko i własnym staraniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji umowy zostały zawarte we „Wzorze umowy” (Załącznik nr 7b do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 15274,4 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Endpoint Encryption PRO (20 licencji) przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.2. Przez wsparcie techniczne rozumie się:
1) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 17:00, w ramach której Zamawiający otrzyma kompleksowe wsparcie dotyczące użytkowania produktu ESET Endpoint Encryption PRO;
2) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates);
3) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz najnowszych wersji (Product Upgrades);
4) usuwanie błędów oprogramowania i rozwiązywanie problemów uniemożliwiających poprawne funkcjonowanie oprogramowania;
5) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych.
3. Wykonawca dostarczy potwierdzenie nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi, o której mowa w ust. 1, w terminie wskazanym w Formularzu oferty, do siedziby Zamawiające lub na konto Zamawiającego w portalu ESET, na swój koszt, ryzyko i własnym staraniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we „Wzorze umowy” (Załącznik nr 7c do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 2157,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59572,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59572,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIECZ NET KAROL LABE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252089468
7.3.3) Ulica: Mieczyków 14a
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59572,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6592,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8695,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6592,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iTpozytywni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861598948
7.3.3) Ulica: Melchiora Wańkowicza 23/4
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
iTpozytywni Jacek Czwojdziński
jakie przetargi wygrała firma
iTpozytywni Jacek Czwojdziński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6592,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17550,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18794,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17550,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIECZ NET KAROL LABE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252089468
7.3.3) Ulica: Mieczyków 14a
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17550,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2382,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2659,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2382,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIECZ NET KAROL LABE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252089468
7.3.3) Ulica: Mieczyków 14a
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2382,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Przedszkola nr 91 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Sukcesywna dostawa pieczywa mrożonego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń infrastruktury teleinformatycznej SWD PSP
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Tryńcza"
- SZP/242-261/2024 - Usługa wsparcia sieciowego dla systemu zarządzania urządzeń sieci bezprzewodowej ARUBA w ramach potrzeb Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi wsparcia serwisowego dla systemów informatycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.