Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00025744/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00037813/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00042640/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00049512/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00256098/01 - Wynik z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni badań środowiska i pracowni OZE ZST im. Unitów Podl. w Międzyrzecu Podl. w ramach projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni badań środowiska i pracowni OZE ZST im. Unitów Podl. w Międzyrzecu Podl. w ramach projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fdd9197-753e-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003420/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Wyposażenie pracowni OZE i badań środowiska w ZST w Międzyrzecu Podlaskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025744/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131416,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni badań środowiska i pracowni OZE Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 1 – przyrządy pomiarowe” stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Ogródek meteorologiczny dydaktyczny szkolny edukacyjny – 1 zestaw; Płuczka Dreschla – 4 sztuki; Spektrofotometr UV – 1 sztuka; Zestaw 4 mierników elektronicznych do pomiarów środowiskowych – 2 komplety; Miernik promieniowania UV – 2 sztuki; Mikroskop z kamerą USB + akumulator – 4 sztuki; Miernik energii, napięcia, natężenia, Ah, Wh dla prądu stałego do 60V i do 100A – 3 sztuki; Multimetr graficzny z funkcją oscyloskopu – 3 sztuki; Miernik uniwersalny, multimetr – 6 sztuk; Miernik cęgowy – 3 sztuki; Miernik jakości powietrza – 1 sztuka; Waga laboratoryjna analityczna – 1 sztuka; pHmetr stacjonarny elektroniczny – 1 sztuka; Higrometr – 1 sztuka; Konduktometr – 1 sztuka; Multikolorymetr do testów środowiskowych – 1 sztuka; tlenomierz – 1 sztuka; pHmetr glebowy – 1 sztuka; Laska Egnera – 5 sztuk; Miernik wilgotności gleby – 5 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38120000-2 - Przyrządy meteorologiczne
38230000-6 - Elektromagnetyczne przyrządy geofizyczne
38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
38342000-4 - Oscyloskopy
38344000-8 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń
38412000-6 - Termometry
38414000-0 - Higrometry
38416000-4 - PH-metry
38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia
38433000-9 - Spektrometry
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 52522,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni badań środowiska i pracowni OZE Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 2 – wyposażenie dydaktyczne” stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Panel fotowoltaiczny polikrystaliczny 100W – 1 sztuka; Panel fotowoltaiczny monokrystaliczny 100W – 1 sztuka; Panel fotowoltaiczny 20W – 3 sztuki; Panel fotowoltaiczny elastyczny 100W – 1 sztuka; Panel fotowoltaiczny (on-grid) – 4 sztuki; Panel fotowoltaiczny 310W – 1 sztuka; Turbina wiatrowa 300W 12V z kontrolerem wiatrowym – 1 sztuka; Solarny regulator ładowania 30A z MPPT – 1 sztuka; Solarny regulator 30A z MPPT + miernik cyfrowy LCD – 1 sztuka; Solarny regulator ładowania z LCD do paneli PV 30A – 3 zestawy; Sterownik elektroniczny – 3 sztuki; Akumulator AGM bezobsługowy 12V 40Ah – 3 sztuki; Akumulator AGM/GEL 12V 120Ah – 1 sztuka; Akumulator AGM/GEL 12 Ah / 12V – 3 sztuki; Inwerter/Przetwornica solarna – 1 sztuka; Zasilacz laboratoryjny 30V 30A – 1 sztuka; Praska, zaciskarka, krępownica do złącz solarnych MC4 – 1 zestaw; Kabel Solarny 1x4mm2 czarny, 1 metr bieżący – 50 sztuk; Kabel Solarny 1x4mm2 czerwony, 1 metr bieżący – 50 sztuk; Konektory do połączeń równoległych Y – 10 sztuk; Konektory do połączeń szeregowych MC4 – 10 sztuk; Kabel z żabkami/krokodylkami do łączenia akumulatora z regulatorem ładowania 1m – 4 sztuki; Przewód akumulatorowy 1x6mm2 z klemami i bezpiecznikiem – 4 sztuki; Rozłącznik instalacyjny 1000V DC – 3 sztuki; Czajnik do wody 150W – 1 sztuka; Żarówka LED CIEPŁA – 3 sztuki; Żarówka LED ZIMNA – 3 sztuki; Halogen, naświetlacz LED – 3 sztuki; Komplet elementów do wykonania samodzielnie montażu na gruncie na 4 panele w pionie – 1 komplet; Zestaw edukacyjny - samochód na wodór – 3 zestawy; Zestaw edukacyjny energia – 3 zestawy; Przetwornica napięcia 1000W – 3 sztuki; Przetwornica napięcia 450W – 3 sztuki; Przetwornica napięcia 250W – 3 sztuki; Uniwersalny ściągacz izolacji – 3 sztuki; Stół warsztatowy – 3 sztuki; Podręcznik – 6 sztuk; Mieszadło magnetyczne – 3 sztuki; Mini płyta grzewcza – 2 sztuki; Pipeta automatyczna – 10 sztuk; Waga techniczna – 1 sztuka; Czerpacz wody – 1 sztuka; Krążek Secchiego – 1 sztuka; Zestaw sit glebowych – 5 sztuk; Klimatyzator z funkcją grzania (pompa ciepła) wraz z zestawem elementów do montażu – 1 zestaw; Pompa próżniowa – 1 sztuka; Zestaw edukacyjny – ogniwo wodorowe – 1 zestaw; Inwerter sieciowy on-grid – 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
24311200-9 - Halogen
31121300-3 - Wiatrowe prądnice mocy
31214110-3 - Przełączniki izolacyjne
31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
31711120-0 - Przetworniki
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
38436310-6 - Płyty grzejne
38436500-5 - Mieszadła mechaniczne
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
39151200-7 - Stoły robocze
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
42122450-9 - Pompy próżniowe
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44320000-9 - Kabel i podobne wyroby
44321000-6 - Kabel
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 44753,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni badań środowiska i pracowni OZE Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 3 – komputery i sprzęt elektroniczny” stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Laptop + mysz + torba – 7 kompletów; Monitor interaktywny – 2 sztuki; Uchwyt ścienny – 2 sztuki; Toner – 10 sztuk; Drukarka monochromatyczna A4 – 2 sztuki; Zestaw startowy Arduino – 5 zestawów; Ruter wi-fi – 1 sztuka; Mikrokomputer – 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 34139,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77428,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93499,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77428,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Grzelka i Michalis Stambuldzys, wspólnicy spółki cywilnej „LABINDEX S.C. Marcin Grzelka, Michalis Stambuldzys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6631468052
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN GRZELKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ LABINDEX
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN GRZELKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ LABINDEX
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77428,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83246,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99999,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83246,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272680141
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83246,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dostawa (dystrybucja)) do obiektów Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Zestaw manipulatorów z siłowym sprzężeniem zwrotnym ze sterownikiem
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział robotyka
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.