Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia – Rejon 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia – Rejon 102.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8594e886-cf17-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056336/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługi zleca się na podstawie art. 305 pkt.1 w związku z art. 214 ust.1 pkt. 5 - Ustawa z dnia 11 września 2019 r. PzP
Zamawiający w zamówieniu w trybie podst. uwzględnił prawo opcji oraz możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 2
ustawy pzp starająć się zabezpieczyć na ewentualność zwiększenia zakresu umowy z uwagi na nieprzewidywalności
pogody. Jednak pomimo tego, z uwagi na wystąpienie wyjątkowo niekorzystnych i długo utrzymujących warunków już na
przełomie IX/XII 2023, w I. 2024 na niektórych rejonach założona wartość umowy, po uwzględnieniu prawa opcji i zmiany
umowy zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy pzp, uległa wyczerpaniu. W celu zapewnienia ciągłości realizacji zimowego
utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych z uwagi na trwającą zimę i możliwość wystąpienia w każdej chwili niekorzystnych
warunków atmosferycznych nie ma możliwości przeprowadzenia nowego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: usługa w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych
i wewnętrznych sprzętem i materiałem dysponowanym przez wykonawcę w sołectwie Chełm, Moszczenica, Siedlec rejon nr 10 - odśnieżanie dróg polegające na odśnieżaniu całej szerokości drogi w niekorzystnych warunkach atmosferycznych w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia – natychmiastowe interwencje w celu utrzymania przejezdności drogi oraz zwalczanie śliskości – gołoledzi materiałem przeciwpoślizgowym dopuszczonym do stosowania na poszczególnych drogach. Usługę należy wykonywać zgodnie ze Standardem utrzymania zimowego dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Bochnia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Cagiel - Firma Handlowo-Usługowa "LAXBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681015566
7.3.4) Miejscowość: Siedlec
7.3.5) Kod pocztowy: 32-744
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW CAGIEL - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LAXBUD"
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW CAGIEL - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LAXBUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60848,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.