Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101508/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00101583/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem przeznaczonego do pomieszczeń Oddziału Klinicznego Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borowska 213
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-556
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7332114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maryla.lewandowska@usk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
maryla.lewandowska@usk.wroc.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem przeznaczonego do pomieszczeń Oddziału Klinicznego Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-115783ad-b0f4-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101508
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.242.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 96899,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem przeznaczonego do pomieszczeń Oddziału Klinicznego Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu -1 zadanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65002,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73308,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65002,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Office Creative Group Mariusz Antoniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146303635 NIP:5241810890
7.3.3) Ulica: Wyszogrodzka 10/183
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-337
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFFICE CREATIVE GROUP Mariusz Antoniewicz
jakie przetargi wygrała firma
OFFICE CREATIVE GROUP Mariusz Antoniewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65002,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Tronus Polska sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01‐237 Warszawa,
2) P.H.U BMS SP.J Z BIELECKI ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
3) ASTAGLOBAL S.C Paweł Król, Łukasz Brzoza, ul. Krańcowa 182-500 Kwidzyn,
4) Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Krzysztof Bieda, Ul. Piłsudskiego 43, 34-600 Limanowa
Oferty zostały złożone przez wykonawców,, którzy nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowych środków dowodowych. W dniu 16.03.2023r. Zamawiający wezwał wykonawców do uzupełnienia brakujących w ofercie przedmiotowych środków dowodowych. W/w Wykonawcy nie uzupełnił przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie.
Jednocześnie Zamawiający na podstawie z art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) odrzuca ofertę Wykonawcy;
1) ASTAGLOBAL S.C Paweł Król, Łukasz Brzoza,ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn;
2) ALTON 2 Krystyna Fabrowska, Adres firmy:
SMOLEC, ul. Granitowa 8 lok. 6 55-080 Kąty Wrocławskie,
Uzasadnienie faktyczne : w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający działając na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zwrócił się z prośbą do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w niniejszym postępowaniu o 30 dni. W wyznaczonym terminie ww. Wykonawcy nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania z ofertą.
Uzasadnienie prawne : z art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Dostawa mebli na potrzeby Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa mebli standard oraz mebli na wymiar do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz we wskazane miejscowości.
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.