eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem przeznaczonego do pomieszczeń Oddziału Klinicznego Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem przeznaczonego do pomieszczeń Oddziału Klinicznego Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borowska 213

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-556

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 7332114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maryla.lewandowska@usk.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

maryla.lewandowska@usk.wroc.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem przeznaczonego do pomieszczeń Oddziału Klinicznego Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-115783ad-b0f4-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.242.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 96899,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem przeznaczonego do pomieszczeń Oddziału Klinicznego Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu -1 zadanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65002,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73308,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65002,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Office Creative Group Mariusz Antoniewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146303635 NIP:5241810890

7.3.3) Ulica: Wyszogrodzka 10/183

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-337

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65002,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:
1) Tronus Polska sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01‐237 Warszawa,
2) P.H.U BMS SP.J Z BIELECKI ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
3) ASTAGLOBAL S.C Paweł Król, Łukasz Brzoza, ul. Krańcowa 182-500 Kwidzyn,
4) Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Krzysztof Bieda, Ul. Piłsudskiego 43, 34-600 Limanowa

Oferty zostały złożone przez wykonawców,, którzy nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowych środków dowodowych. W dniu 16.03.2023r. Zamawiający wezwał wykonawców do uzupełnienia brakujących w ofercie przedmiotowych środków dowodowych. W/w Wykonawcy nie uzupełnił przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie.

Jednocześnie Zamawiający na podstawie z art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) odrzuca ofertę Wykonawcy;

1) ASTAGLOBAL S.C Paweł Król, Łukasz Brzoza,ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn;
2) ALTON 2 Krystyna Fabrowska, Adres firmy:
SMOLEC, ul. Granitowa 8 lok. 6 55-080 Kąty Wrocławskie,

Uzasadnienie faktyczne : w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający działając na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zwrócił się z prośbą do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w niniejszym postępowaniu o 30 dni. W wyznaczonym terminie ww. Wykonawcy nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania z ofertą.

Uzasadnienie prawne : z art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.