eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU ORAZ OC Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU ORAZ OC Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021125219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Z. Wróblewskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 502579541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.banach@zoo.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ogrody zoologiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU ORAZ OC Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f03b8e73-ef15-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zoo-wroclaw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zamawiający na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp nie udostępnia tych informacji na stronie internetowej. Wykonawcy w celu uzyskania informacji objętych poufnością zobowiązani są złożyć do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej k.banach@zoo.wroc.pl wypełniony wniosek (wzór wniosku stanowi Załącznik nr 4 do SWZ). Ww. informacje poufne będą udostępniane wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. 2021, poz. 1130 z późn. zm.) - zwana dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. Wykonawcy zobowiązani są do zachowania w tajemnicy uzyskanych informacji. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na wskazany przez Wykonawcę w złożonym wniosku adres poczty elektronicznej.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zoo-wroclaw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej określono w rozdziale X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne wynikające z art 13 i 14 RODO zawarto w rozdziale XX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje ograniczeń stosowania RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 11/TP/U/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ryzyka powodzi, kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu,
b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego do lat 7 od wszystkich ryzyk,
c) ubezpieczenie utraty zysku wskutek wszystkich ryzyk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiotem prawa opcji może być:
1) w zakresie Części 1:
a) przedłużenie umowy na kolejne 12 miesięcy.
Umowa realizowana w ramach prawa opcji będzie wykonywana w terminie od 01.06.2024 r. do 31.05.2025 r. na zasadach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a do SWZ).
Maksymalna wartość opcji polegającej na przedłużeniu umowy na kolejne 12 miesięcy jest równa wartości składki z polisy ubezpieczeniowej za okres od 01.06.2023 r. do 31.05.2024 r.
b) wzrost sum ubezpieczenia/wartości mienia w okresie realizacji zamówienia w stosunku do sum ubezpieczenia/wartości mienia określonych w zamówieniu podstawowym (w załączniku nr 1a do SWZ) z uwagi na zmianę wartości mienia, nabyciem nowego mienia, nowe inwestycje lub modernizacje istniejącego mienia.
Maksymalna wartość opcji polegającej na wzroście sum ubezpieczenia/wartości mienia wynosi 20% składki za zamówienie podstawowe
Skorzystanie z prawa opcji zależy wyłącznie od decyzji Zamawiającego. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy - będzie odbywać się w oparciu o zgłoszenie wysłane do Wykonawcy w formie pisemnej.
O zamiarze skorzystania z prawa opcji w zakresie przedłużenia umowy na kolejne 12 miesięcy Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej w terminie do dnia 30.04.2024 r. Nieskorzystanie z prawa opcji nie pociąga dla Zamawiającego żadnych negatywnych konsekwencji, w szczególności finansowych. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-01 do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, w miejscach ubezpieczenia wskazanych w Załączniku nr 1a i/lub 1b do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) lub nowych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca, przy zastosowaniu zaoferowanych warunków ubezpieczeń i stawki/taryfy w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej, zobowiązany będzie do doubezpieczenia, również ubezpieczenia nowych składników majątkowych, z uwzględnieniem rzeczywistego okresu udzielanej ochrony ubezpieczeniowej – składka liczona wg systemu za każdy dzień.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia - klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiotem prawa opcji może być w zakresie Części 2 :
a) przedłużenie umowy na kolejne 12 miesięcy.
Umowa realizowana w ramach prawa opcji będzie wykonywana w terminie od 01.06.2024 r. do 31.05.2025 r. na zasadach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1b do SWZ). Maksymalna wartość opcji polegającej na przedłużeniu umowy na kolejne 12 miesięcy jest równa wartości składki z polisy ubezpieczeniowej za okres od 01.06.2023 r. do 31.05.2024 r.)
b) wzrost sumy gwarancyjnej/limitów w okresie realizacji zamówienia w stosunku do sumy gwarancyjnej/limitów określonych w zamówieniu podstawowym (w załączniku nr 1b do SWZ).
Maksymalna wartość opcji polegającej na wzroście sumy gwarancyjnej/limitów wynosi 30% składki za zamówienie podstawowe.

Skorzystanie z prawa opcji zależy wyłącznie od decyzji Zamawiającego. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy - będzie odbywać się w oparciu o zgłoszenie wysłane do Wykonawcy w formie pisemnej.
O zamiarze skorzystania z prawa opcji w zakresie przedłużenia umowy na kolejne 12 miesięcy Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej w terminie do dnia 30.04.2024 r. Nieskorzystanie z prawa opcji nie pociąga dla Zamawiającego żadnych negatywnych konsekwencji, w szczególności finansowych. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-01 do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, w miejscach ubezpieczenia wskazanych w Załączniku nr 1a i/lub 1b do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) lub nowych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca, przy zastosowaniu zaoferowanych warunków ubezpieczeń i stawki/taryfy w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej, zobowiązany będzie do doubezpieczenia, również ubezpieczenia nowych składników majątkowych, z uwzględnieniem rzeczywistego okresu udzielanej ochrony ubezpieczeniowej – składka liczona wg systemu za każdy dzień.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia - klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym
poniższej :
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów) Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualny dokument zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1130 z późn.zm.) lub inny dokument potwierdzający możliwość prowadzenia tego rodzaju działalności na terenie Polski co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, w razie prowadzenia działalności na podstawie innej niż zezwolenie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
4. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający wymaga:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
- oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór – Załącznik nr 9 do
SWZ).
Dokumenty i oświadczenia ww. składa Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot, na którego
zasobach polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa wyżej dotyczące tych podmiotów, potwierdzających,że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Wykonawca, który polega na podwykonawcach niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa wyżej dotyczące tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o której mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie
zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wskazane poniżej oświadczenia lub dokumenty Wykonawcy składają wyłącznie w formie elektronicznej

1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy Pzp
o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (składane wraz z ofertą na wzorze stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ). Przedmiotowe oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 Pzp).
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z ww. oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Wykonawca, w razie powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy,
przedstawia wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podwykonawcy, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia.

1a. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, w jakim zakresie przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - treść przedmiotowego oświadczenia zawarta jest w pkt 5 Formularza oferty (Załącznik nr 6a i/lub 6b do SWZ). Złożenie tego oświadczenia wymagane jest jedynie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych jak niżej:

a) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający wymaga:
aktualnego dokumentu zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1130 z późn.zm.) lub innego dokumentu potwierdzającego możliwość prowadzenia tego rodzaju działalności na terenie Polski co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, w razie prowadzenia działalności na podstawie innej niż zezwolenie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ustawy PZP, możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – które dotyczą:
a) rodzaju i zakresu ubezpieczenia mogących wynikać ze zmian obowiązujących przepisów prawa,
b) aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia,
c) harmonogramu płatności i wysokości rat składek,
d) wysokości sumy gwarancyjnej i/lub limitów odpowiedzialności,
e) rozszerzenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji,
f) zmiany terminu rozpoczęcia realizacji umowy-okresu ubezpieczenia wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy,
g) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy,
g) zmiany wynikające ze zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, w tym zmiany wysokości podatków i opłat,
h) zmiany dotyczących kwestii organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji, adresu siedziby firmy, zmian osób do kontaktu między stronami itp.
i) włączenia dodatkowych jednostek/osób prawnych do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy.
2. Przewidziane powyżej okoliczności powodują uprawnienie Zamawiającego do wprowadzenia zmian, nie zaś jego obowiązek wprowadzenia zmian do umowy.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, jak również polis ubezpieczeniowych, wymagają formy pisemnej, w formie aneksu, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zoo-wroclaw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-18 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.