eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Annopol"Przebudowa drogi gminnej w Annopolu - ul. ¦wieciechowska od km 0+004 do km 0+410"



Og³oszenie z dnia 2023-05-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej w Annopolu - ul. ¦wieciechowska od km 0+004 do km 0+410”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ANNOPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409620

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Annopol

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-235

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 15 861 30 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@annopol.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.annopol.info

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej w Annopolu - ul. ¦wieciechowska od km 0+004 do km 0+410”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-61b3a9bc-ef11-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00209067

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00036053/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej w Annopolu - ul. ¦wieciechowska od km 0+004 do km 0+410

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.annopol.info

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 12.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zamówieñ Publicznych ZETO PZP: https://zamowienia.annopol.info/ (oraz pomocniczo poczty elektronicznej: sekretariat@annopol.eurzad.eu ).
12.2. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na platformie ZETO PZP.
12.9. Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± (wymagaj±cych szyfrowania) w postêpowaniu wy³±cznie za po¶rednictwem platformy ZETO PZP.
12.10. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencj±”) Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê na numerem referencyjny postêpowania.
12.11. Zamawiaj±cy wyznacza do kontaktowania siê z Wykonawcami pracownika Urzêdu Miejskiego w Annopolu: Agnieszka Bieniek – Podinspektor ds. zamówieñ publicznych, e-mail: agnieszka.bieniek@annopol.eurzad.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie: https://zamowienia.annopol.info/
3) Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, na który otrzymuje link aktywacyjny, a nastêpnie ustanawia has³o.
4) Proces rejestracji Wykonawcy jest w pe³ni automatyczny, po zarejestrowaniu nale¿y podaæ dane firmy w strefie Wykonawcy, któr± osoba zak³adaj±ca konto reprezentuje.
Informacje wpisane w „Strefie wykonawcy” musz± byæ zgodne z prawd±, przy czym U¿ytkownik jest osob± odpowiedzialn± za prawdziwo¶æ informacji wpisanych do formularza.
5) Po za³o¿eniu konta i uzupe³nieniu danych firmy Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
12.4. Instrukcja zak³adania konta na Platformie oraz ogólne zasady korzystania z Platformy opisane zosta³y w „Instrukcji dla Wykonawcy v.3.0.pdf” dostêpnej pod adresem:
https://zamowienia.annopol.info/#/help
12.5. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 67 Ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
4) W³±czona obs³uga JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie *.pdf.;
6) Pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez U¿ytkownika lub aplikacja komputerowa spe³niaj±ca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
12.6. Zamawiaj±cy, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania odbioru danych:
1) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig, oraz inne formaty dokumentów z wyj±tkiem plików wykonywalnych.
2) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez U¿ytkownika na Platformie ZETO PZP i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
3) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê ZETO PZP stanowi datê oraz dok³adny czas (dd mmmm rrr hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.TC.
12.7. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy, opisane zosta³y w „Regulaminie korzystania z platformy ZETO PZP” dostêpnym pod adresem https://zamowienia.annopol.info/#/help
12.8. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zamówieñ Publicznych ZETO PZP, tel. +48 81 718 42 27 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 7.00- 15.00), e-mail: hd@zeto.lublin.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informujê, i¿:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Annopol pod adresem: ul. Rynek 1, 23-235 Annopol, tel. 15 861 30 61.
2) W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@annopol.eurzad.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przebudowa drogi gminnej w Annopolu - ul. ¦wieciechowska od km 0+004 do km 0+410.”, numer ZP.271.1.9.2023 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zwi±zku z art. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi serwisu lub wsparcia dla Urzêdu Miejskiego w Annopolu.
5) Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postêpowania wraz z za³±cznikami przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w pozosta³ej dokumentacji bêd± przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
6) Posiada Pan/Pani prawo dostêpu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pana/Pani narusza przepisy RODO.
7) Podanie Pana/Pani danych jest obowi±zkiem ustawowym, i ich niepodanie bêdzie skutkowaæ brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u w postêpowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Przebudowa drogi gminnej w Annopolu - ul. ¦wieciechowska od km 0+004 do km 0+410”.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie wspó³finansowane jest ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2023 r

Planowane przedsiêwziêcie dotyczy przebudowy drogi gminnej – ulicy ¦wieciechowskiej, w Annopolu, na odcinku ok. 406 mb. Kilometra¿ roboczy od km 0,0004 do km 0,0410. Zakres robót obejmuje poszerzenie istniej±cej drogi, wydzielenie chodnika dla pieszych, korekty geometrii jezdni oraz budowê sieci zwi±zanych funkcjonalnie z drog±. Szczegó³owy zakres robót obejmuje: rozbiórkê istniej±cej jezdni w rejonie kanalizacji deszczowej, budowê kanalizacji deszczowej, zabezpieczenie istniej±cej infrastruktury technicznej podziemnej, koliduj±cej z projektowanym poszerzeniem drogi, budowê kana³u technologicznego, wbudowanie nowych warstw konstrukcji podbudowy i ulepszonego pod³o¿a, wykonanie nowej warstwy wi±¿±cej i ¶cieralnej, budowê chodnika, budowê utwardzonych zjazdów, plantowanie obustronne przyleg³ego terenu, utwardzenie poboczy, ustawienie oznakowania pionowego oraz wyznaczenie oznakowania poziomego.

Inwestycja obejmuje budowê kanalizacji deszczowej na odcinku ul. ¦wieciechowskiej. Ca³y system kanalizacji zaprojektowano jako szczelny, grawitacyjny. Zaprojektowano kana³y z rur strukturalnych DN300 o g³adkiej powierzchni zewnêtrznej i wewnêtrznej.

Przykanaliki o parametrach: - ¶rednica 200 mm, - materia³ PP, rury g³adkie (niekarbowane). Studnie kanalizacyjne zaprojektowano jako przelotowe i po³±czeniowe z krêgów betonowych o ¶rednicy DN1200 mm. Zaprojektowano studzienki ¶ciekowe z krêgów betonowych z osadnikiem oraz wpustami ¶ciekowymi klasy D400.

W ci±gu drogi gminnej, na ca³ym odcinku objêtym opracowaniem, dla potrzeb Zarz±dcy drogi oraz dla Operatorów telekomunikacyjnych, zaprojektowano kana³ technologiczny (ci±g telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej) sk³adaj±cy siê z rur HDPE 110, rur optotelekomunikacyjnych typu HDPE 40mm z wyró¿nikami barwnymi oraz prefabrykowanej wi±zki mikrorur. D³ugo¶æ kana³u technologicznego ok. 388m. Zestawienie powierzchni objêtych projektem budowy przedmiotowej drogi: powierzchnia proj. jezdni: ok. 2250m2, powierzchnia chodników: ok. 800m2, powierzchnia zjazdów 130m2.

Planowane przedsiêwziêcie obejmuje równie¿ usuniêcie kolizji wystêpuj±cej pomiêdzy istniej±c± sieci± elektroenergetyczn± niskiego napiêcia zasilan± ze stacji transformatorowej „Annopol Hydrofornia”, a inwestycj± zwi±zan± z poszerzeniem drogi gminnej przy ul. ¦wieciechowskiej w Annopolu, zlokalizowanej na dzia³kach ewidencyjnych nr 98/3 i 53/5.

Zakres projektowanych robót obejmuje zmianê lokalizacji istniej±cego s³upa nr 26/1 w/w linii nN wraz z jego wymian± w tym:
− jednostronny demonta¿ przewodów izolowanych z istniej±cego s³upa nr 26,
− demonta¿ przewodów izolowanych z istniej±cego s³upa nr 26/1,
− demonta¿ istniej±cego s³upa naro¿nego nr 26/1 z ¿erdzi wirowanej o d³ugo¶ci 10,5 m,
− budowê nowego s³upa naro¿nego nr 26/1 z ¿erdzi wirowanej d³ugo¶ci 12 m w nowej lokalizacji zgodnie z planem zagospodarowania terenu,
− ponowne zawieszenie uprzednio zdemontowanych przewodów izolowanych na s³upie nr 26/1 oraz na s³upie nr 26 w tym wyd³u¿enie przewodów w przê¶le s³up nr 26- s³up nr 26/1
Zakres robót budowlanych bêdzie przebiega³ po dotychczasowych dzia³kach ewidencyjnych, na których zlokalizowana jest droga gminna.

Przedmiot zamówienia opisano szczegó³owo w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze oraz zg³oszeniu robót znak: Ab.6743.1.57.2022 z dnia 25.07.2022 r. oraz zg³oszeniu robót znak: AB.6743.1.36.2022 z dnia 24.06.2022 r. – zawarte jako dokumentacja techniczna stanowi± Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie k³adzenia ruroci±gów

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone
19.2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
19.6. Obliczaj±c punktacjê dla poszczególnych ofert, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenia do dwóch miejsc po przecinku.
19.7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z ni¿sz± cen±.
19.8. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 19.7. SWZ, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
19.9. Wykonawcy sk³adaj±cy ofert dodatkowe nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
6.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiaj±cy wymaga wykazania siê przez Wykonawcê wykonaniem nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej 1 roboty budowlanej, polegaj±cej na budowie/ przebudowie/ rozbudowie/ remoncie dróg, a warto¶ci tych robót w ramach umowy nie by³a ni¿sza ni¿ 1.000.000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100).
Zamawiaj±cy przez jedn± robotê budowlan± rozumie zadanie wykonane w ramach jednej umowy.
2) Wykonawca musi wskazaæ osobê, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, legitymuj±c± siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostan± jej powierzone tj.:
a) Kierownik Budowy, który posiada:
− uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
− wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê z okre¶lonym terminem wa¿no¶ci;
− do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, na co najmniej 1 inwestycji zwi±zanej z budow±/ przebudow±/ rozbudow±/ remontem dróg w ramach jednej umowy /kontraktu o warto¶ci minimum 1.000.000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100);
b) Kierownik Robót, który posiada:
− uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
− wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê z okre¶lonym terminem wa¿no¶ci;
c) Kierownik Robót, który posiada:
− uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
− wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê z okre¶lonym terminem wa¿no¶ci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.5.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postepowaniu:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zasobów/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym zgodnie z pkt. 8.1. SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.5.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi wykonawcami powy¿szy wykaz musi dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu ten Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³. Przedmiotowy wykaz nale¿y z³o¿yæ w formularzu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedmiotowy wykaz nale¿y z³o¿yæ w formularzu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

14.1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. nie pó¼niej ni¿ do dnia i terminu sk³adania ofert wskazanym w tre¶ci SWZ w wysoko¶ci: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100).
14.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
14.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale nale¿y za³±czyæ do oferty je¿eli wadium zosta³o wniesione w formie niepieniê¿nej (przez wniesienie wadium w oryginale nale¿y rozumieæ przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokona³).
14.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: 37 9429 0004 2008 0005 3686 0004
z dopiskiem: WADIUM/ZP.271.1.12.2023/Przebudowa ul. ¦wieciechowskiej
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
14.5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
14.6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê dok³adna nazwa przedmiotowego postêpowania, nr i nazwa czê¶ci oraz znak postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Annopol;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
14.7. Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
14.8. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrze¿eniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy Pzp.
14.9. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
− odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
− nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

11.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± w zakresie w jakim ka¿dy z nich spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
11.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1. SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 3 do SWZ)
b) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
c) na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zani s± z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.5. SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
- w pkt. 8.5.1. SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku (wzór Za³±cznik nr 7 i 8 do SWZ)
- w pkt. 8.5.2. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wzór Za³±cznik nr 6 do SWZ).
11.4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
11.5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
11.6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych zamówieñ na roboty budowlane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

23.3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowieñ Wzoru Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-25 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 16.1. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem Platformy ZETO PZP pod adresem: https://zamowienia.annopol.info

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-25 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.