Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122057/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przygotowanie wraz z częściowym utwardzeniem terenu na placu apelowym przy Gminnym Zespole Szkół w Łagowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 343 70 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lagowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie wraz z częściowym utwardzeniem terenu na placu apelowym przy Gminnym Zespole Szkół w Łagowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56392a95-bbbe-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008414/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przygotowanie wraz z częściowym utwardzeniem terenu na placu apelowym przy Gminnym Zespole Szkół w Łagowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 122796,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przygotowaniu wraz z częściowym utwardzeniem terenu placu apelowego (opaska wokół budynku) znajdującego się przy Gminnym Zespole Szkół w Łagowie, tj. działka o nr ewid. 57/1 obręb 0001 Łagów, gmina Łagów. Teren inwestycji w całości zlokalizowany jest przy obiekcie szkolnym. W trakcie realizacji robót należy tak zabezpieczyć teren budowy, aby nie miały do niego dostępu dzieci ani osoby trzecie
Zadanie to obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe oraz pomiarowe,
– rozebranie istniejącej nawierzchni placu wykonanego z płyt chodnikowych 50/50/70 cm,
- rozebranie istniejących schodów wejściowych wylewanych na mokro z betonu,
- zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grubości do 30 cm.
- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników na głębokości 48 cm oraz ręczne wykonanie koryta opaski wokół budynku na głębokości 20 cm,
- wykonanie podbudowy na całej powierzchni pod nawierzchnie z kostki brukowej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm, ułożonego na gruncie rodzimym, układanego warstwami i grubości 10 -15 cm.
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej, grubości 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej, ław pod krawężniki posadowionych bezpośrednio w gruncie, obrzeży betonowych o wymiarach 30x80 cm na podsypce cementowo – piaskowe,
- zakotwiczenie do gruntu 7 szt. ławek przekazanych przez Dyrektora GZS w Łagowie, w miejscu wskazanym przez Inwestora.
Inwestycja wykonywana na podstawie Decyzji Starosty Kieleckiego nr 139/2022 z dnia 20 stycznia 2022r. znak: B-II.6743.35.25.2020 przenoszącej prawa i obowiązki wynikające ze zgłoszenia z dnia 26.11.2021r. znak jw. dotyczącego zamiaru modernizacji, remontu utwardzenia oraz wyposażenia placu przy Gminnym Zespole Szkół w Łagowie w ramach zadania polegającego na rozwoju istniejących obiektów infrastruktury kulturalnej – rekreacyjnej, inwestycja na działce o nr ewid. 57/1 obręb 0001 Łagów, gmina Łagów.
Zadanie nie obejmuje m.in. wykonania nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na placu apelowym, zakupu stojaka na rowery, wykonania wpustów systemowych w betonowym fundamencie, wykonania podwyższenia terenu w miejscy wejścia do budynku o wysokości 50 cm n.p.t., wykonania i zakupu zadaszenia typu „żagiel”, zakupu ekranu projekcyjnego wraz z projektorem, wykonania zieleni, zakupu ławek.
Przedmiot zamówienia stanowi I etap realizacji robót objętych projektem budowlanym. II etap realizacji robót budowlanych będzie wykonywany przez Stowarzyszenie Rozwoju Gminy Łagów
Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
1) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych
do wykonania przedmiotu zamówienia i poniesienia opłat z tym związanych;
2) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń, w tym podziemnych lub ich części w toku realizacji robót zobowiązuje się Wykonawcę do naprawienia szkody oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego;
3) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, należytą starannością, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i standardami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami niniejszej umowy;
4) przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego;
5) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp.;
6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów;
7) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zadania wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, kosztorysu powykonawczego z faktycznie wykonanym zakresem robót budowlanych itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie;
8) wykonywania robót, odbiorów częściowych oraz organizację (BHP, ppoż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót w oparciu o aktualne normy i przepisy;
9) zadanie to obejmuje również m.in.
- koszt obsługi geodezyjnej;
- koszty wynikające z konieczności wykonania zaleceń, które wynikają z uzgodnień dokonanych na etapie projektu budowlanego z odpowiednimi instytucjami, wykonania zaleceń wpisanych w protokoły z narady koordynacyjnej dokumentacji;
10) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób, pomiarów, odbiorów niezbędnych do realizacji zamówienia;
11) poniesienie kosztów zabezpieczenia i oznakowania robót zgodnie z obowiązującym w tej materii przepisami prawa, rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlanym, a nie ujętych w przedmiarze robót (przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy). Na teren inwestycji nie mogą mieć wstępu dzieci ani osoby trzecie. Teren inwestycji należy ogrodzić i oznaczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odpowiednie wygrodzenie, oznakowanie i zabezpieczenie terenu i placu budowy.
12) stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
13) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane (art. 10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B.
14) Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować zgodnie z ustawą o odpadach.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. Ławki do montażu zostaną przekazane przez Dyrektora GZS w Łagowie.
Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały muszą być zgodne z dokumentacją projektową i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w STWiORB. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacja techniczną lub w STWiORB i wpłynie to na niezadawalającą jakość elementu budowli, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy budowli rozebrane i ponownie wykonane na koszt wykonawcy. Wykonawca o wykryciu błędów w dokumentacji projektowej winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który podejmie decyzje o wprowadzeniu zmian i poprawek.
Płyty chodnikowe należy złożyć na paletach i przekazać Inwestorowi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76275,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76275,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76275,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW Sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572919724
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-025
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76275,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.