Og³oszenie z dnia 2024-02-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00249200/01 - Wynik z dnia 2024-03-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton s³omy na potrzeby WTWK-Partynice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WROC£AWSKI TOR WY¦CIGÓW KONNYCH - PARTYNICE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wroc³awski Tor Wy¶cigów Konnych - Partynice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022204984
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwyciêska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-033
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.7.) Numer telefonu: 713334519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.lugowska@torpartynice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.torpartynice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Rekreacja, sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton s³omy na potrzeby WTWK-Partynice.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d170b21-cf1a-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00209260
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00048769/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton s³omy na potrzeby Wroc³awskiego Toru Wy¶cigów Konnych - Partynice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d170b21-cf1a-11ee-875e-a22221c84ba73.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia (stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ), dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) zwanego dalej w tre¶ci „rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych” oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r.
poz. 2415).
Dokumenty elektroniczne sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia
Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2021 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst
jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia (stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SWZ).
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
ewa.lugowska@torpartynice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem na podstawie art.
13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”:
administratorem Pañstwa danych osobowych zawartych w dokumentach ofertowych jest Wroc³awski Tor Wy¶cigów Konnych – Partynice z siedzib± przy ul. Zwyciêskie 2, 53-033 Wroc³aw tel. 713398364 e-mail: biuro@torpartynice.pl
inspektor ochrony danych osobowych, e-mail: iod@torpartynice.pl dane adresowe ul. Zwyciêska 2, 53-033 Wroc³aw;
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw± „Sukcesywna dostawa 450 ton siana i 350 ton s³omy na potrzeby WTWK-Partynice”.
znak postêpowania: WTWK - Partynice ZP/PN/01/2024 prowadzonym
w trybie podstawowym;
odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
dane osobowe bêd± przechowywane, stosownie do art. 78 ust. 1 ustawy Pzp oraz uregulowañ wewnêtrznych Zamawiaj±cego, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WTWK-Partynice ZP/PN/01/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 450 000 kg tj. 450 ton siana.
1) Siano ³±kowe z domieszk± lucerny zbiór z 2023 r. i 2024 r. na paszê dla koni. Siano ma byæ przechowywane pod dachem, nie do przyjêcia jest siano pochodz±ce ze stogów - siano zbierane z dala od ci±gów komunikacyjnych, lotnisk, terenów zalewowych i podmok³ych nieprzero¶niête, pozbawione obcych zapachów, odpowiednio wysuszone- sk³ad botaniczny: 10% traw wysokich, 85% traw niskich, 5% zió³- ocena organoleptyczna: barwa zielona lub bladozielona, du¿y udzia³ li¶ci, zapach specyficzny dla siana- wilgotno¶æ dostarczonego siana nie mo¿e przekraczaæ 15%.Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostawy siana o nastêpuj±cych cechach: udzia³ w sk³adzie botanicznym siana turzyc, trzciny i ro¶lin charakterystycznych dla gleb kwa¶nych tzn., szczawic, jaskry- zbyt du¿y udzia³ w sk³adzie botanicznym traw wysokich ( powy¿ej 10%)- zawarto¶æ w sianie chwastów i ro¶lin truj±cych, - stwierdzenie w ocenie organoleptycznej siana jednej z nastêpuj±cych cech towaru: twarde, zdrewnia³e ³odygi , kolor ¿ó³ty lub br±zowy, wy³ugowanie deszczami, stêch³e, zaple¶nia³e (wystêpowanie zarodników i zapachu ple¶ni) Preferowane jest siano pochodz±ce z 1 pokosu.
W przypadku stwierdzenia, ¿e siano nie odpowiada wymaganiom zamawiaj±cego ze wzglêdu na posiadanie cech, o których mowa powy¿ej, dostawa nie zostanie przyjêta, a Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ w terminie 1 dnia od daty stwierdzenia wad, siana spe³niaj±cego wymagania jako¶ciowe w ilo¶ci odpowiadaj±cej wadliwej dostawie.
2) Z uwagi na bezpieczeñstwo i jako¶æ sk³adowania Zamawiaj±cy wymaga aby siano dostarczane by³o w tzw. du¿ych balach ka¿dy o masie oko³o 200 - 250 kg i ¶rednicy 120 cm
3) Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie w miarê potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw. Pojedyncze dostawy realizowane bêd± na podstawie odrêbnych zamówieñ sk³adanych przez Zamawiaj±cego w formie: ( telefonicznie lub e-mailem), w terminie nie d³u¿szym ni¿ 2 dni robocze, licz±c od daty otrzymania zamówienia. Przewidywana - niezobowi±zuj±ca Zamawiaj±cego podana do celów pogl±dowych- czêstotliwo¶æ dostaw: to 1-4 razy w miesi±cu w ilo¶ci ³±cznej ok. 36000 kg tj. 36 ton.
Wykonawca dostarczaæ bêdzie przedmiot zamówienia do Wroc³awskiego Toru Wy¶cigów Konnych – Partynice w³asnym transportem i na w³asne ryzyko. Wobec tego Wykonawca koszty transportu musi wliczyæ w cenê siana.. Odbiór siana odbywaæ siê bêdzie na terenie Wroc³awskiego Toru Wy¶cigów Konnych Partynice, ul. Zwyciêska 2 we Wroc³awiu na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcê z informacj± dotycz±c± ilo¶ci dostarczonego siana. Z uwagi na charakter Jednostki dostawa i zwi±zany z ni± roz³adunek siana mo¿e nast±piæ tylko i wy³±cznie we wczesnych godzinach rannych tj. pomiêdzy 07:00 – 08:00 Po tych godzinach dostawa nie bêdzie przyjêta do stajni.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03114200-5 - Siano
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 350 000 kg tj. 350 ton s³omy.
Wymagania dotycz±ce sukcesywnej dostawy s³omy:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa s³omy z przeznaczeniem na ¶ció³kê i paszê dla koni wraz z jej transportem do Wroc³awskiego Toru Wy¶cigów Konnych – Partynice we Wroc³awiu ul. Zwyciêska 2.
1. Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
1) S³oma ¿ytnia lub pszenno - ¿ytnia musi charakteryzowaæ siê wyra¼nym ¿ó³to-z³otym kolorem ( bez ciemniejszych przebarwieñ) oraz ¶wie¿ym zapachem.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostawy s³omy przechowywanej w stogu o nastêpuj±cych cechach:- wilgotno¶æ s³omy powy¿ej 15% - zaple¶nia³a lub zawilgocona Musi byæ wolna od zanieczyszczeñ ze szczególnym uwzglêdnieniem ro¶lin szkodliwych, chorób i widocznych go³ym okiem ¶ladów odchodów gryzoni i zanieczyszczeñ ziemi±. Niedopuszczalne s± ogniska i naloty ple¶niowe, s³oma nie mo¿e byæ zaparzona, ski¶niêta i zatêch³a.
2) W przypadku stwierdzenia wad jako¶ciowych w dostarczonej s³omie Zamawiaj±cy ma prawo odmowy przyjêcia ca³ej dostawy b±d¼ czê¶ci s³omy w której stwierdzono wady. Wykonawca w takim przypadku bêdzie zobowi±zany dostarczyæ w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego s³omê spe³niaj±c± wymagania jako¶ciowe, okre¶lone w umowie w ilo¶ci odpowiadaj±cej wadliwej dostawie.
3) Z uwagi na bezpieczeñstwo i jako¶æ sk³adowania Zamawiaj±cy wymaga aby s³oma dostarczana by³a w tzw. du¿ych balach, o masie oko³o 150 kg- 180 kg i ¶rednicy 120 cm Wyj±tek stanowi ilo¶æ 20-30 ton, które Zamawiaj±cy bêdzie potrzebowa³ w ma³ej kostce.
4) Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie w miarê potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03114100-4 - S³oma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ Wykonawca spe³ni³ warunek udzia³u w postêpowaniu, w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¶li wyka¿e on, ¿e w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci± co najmniej jedn± dostawê siana dla Zadania nr 1 i/lub 1 dostawê s³omy dla Zadania nr 2 jako paszê w wypadku Zadania nr 1 lub ¶ció³ki- Zadanie nr 2 dla zwierz±t hodowlanych, trenowanych, koni, zwierz±t wystawowych np. do Ogrodu Zoologicznego lub Stadniny koni lub do stajni rekreacyjnych, wy¶cigowych itp. o warto¶ci co najmniej 297000,00 z³ brutto dla Zadania nr 1 i 144500,00 z³ brutto dla Zadania nr 2 w skali dwunastu miesiêcy, a je¿eli dostawy s± w trakcie wykonywania, a ich realizacja nie trwa d³u¿ej ni¿ 12 miesiêcy, musza byæ zrealizowane na dzieñ sk³adania ofert, na warto¶æ odpowiadaj±c± proporcjonalnie warto¶ci wynikaj±cej z okresu wykonywanej dostawy z zastrze¿eniem, ¿e gdyby dostawa by³a zrealizowana a jej realizacja wynosi³aby 12 miesiêcy to warto¶æ tej dostawy równa³aby siê kwocie co najmniej 297000,00 z³. brutto dla Zadania nr 1 i 144500,00 z³ brutto dla Zadania nr 2.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga wykazu dostaw( wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ)wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s±: referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego us³ugi dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, tj. o¶wiadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane jest przez:a) Wykonawcê,
b) ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany postanowieñ niniejszej umowy wzakresie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, o którym w § 4 ust. 1
umowy, w przypadku zmiany:
1) obowi±zuj±cej wysoko¶ci stawki podatku VAT od towarów i us³ug i podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci
minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów
ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r.o minimalnym wynagrodzeniu za
pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne
lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o
pracowniczych planach kapita³owych,
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia
przez Wykonawcê.
2. Wszelkie zmiany, o której mowa w ust.1 pkt 1) warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych, obowi±zuj±cych przepisów.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.1 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie, do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki
godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych
10
od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia
tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia
osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
5. Obowi±zek wykazania, i¿ zmiany okre¶lone w ust. 1 pkt 2), pkt 3) i pkt 4)
maj± bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia spoczywa na
Wykonawcy.
6. W celu dokonania zmian umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 2), pkt 3) i
pkt 4) Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie kalkulacje i dokumenty, w ty, m.in. kopie umów zanonimizowanych z pracownikami realizuj±cymi przedmiot umowy, dokumenty/deklaracje ZUS:
1) potwierdzaj±ce zasadno¶æ i bezpo¶redni wp³yw zaistnia³ych zmian na
koszty wykonania zamówienia,
2) okre¶laj±ce stopieñ w jakim zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 2),
pkt 3) i pkt 4) wp³ynie na wysoko¶æ wynagrodzenia.
7. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zapisami ust. 6 niniejszego
paragrafu
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-15
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wroc³awiu.
- Us³ugi w zakresie przegl±dów konserwacyjnych i serwis wêz³ów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarz±dzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z monta¿em fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kszta³cenia Zawodowego we Wroc³awiu - w podziale na 4 zadania
- ¦wiadczenie us³ug ochrony obiektów M³odzie¿owego Centrum Sportu Wroc³aw w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obs³. techn. instal. i urz±dz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urz±dz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.