Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00071510/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu na potrzeby transportu osób niepełnosprawnych do Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Bródku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabunie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamojska 50
1.5.2.) Miejscowość: Łabunie
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-437
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 611 30 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uglabunie@labunie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d00df188-bc34-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu na potrzeby transportu osób niepełnosprawnych do Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Bródku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d00df188-bc34-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu na potrzeby transportu osób niepełnosprawnych do Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Bródku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup samochodu na potrzeby transportu osób niepełnosprawnych do Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Bródku.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego samochodu osobowego typu mikrobus, 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” współfinansowanego ze środków PFRON. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach (to jest w szczególności zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznikiem nr 3 do SWZ - projekt umowy).
2. W przypadku wskazania w SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych rozwiązań w stosunku do wskazanych w SWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy zgodną z SWZ oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji – wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych,
b) charakteru użytkowego – tożsamości funkcji,
c) charakterystyki materiałowej – rodzaj i jakość materiałów,
d) parametrów technicznych – wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itp.,
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Pojazd będący przedmiotem zamówienia, musi być fabrycznie nowy spełniający wymagania w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych, w tym przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, musi być wolny od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiany, posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu oraz spełniać wymagania określone w SWZ, w tym w szczególności w Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
5. Za wady uznaje się jawne bądź ukryte właściwości tkwiące w przedmiocie zamówienia lub w jakimkolwiek jego elemencie, powodujące niemożność używania lub korzystania zgodnie z przeznaczeniem, zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia, obniżenie stopnia użyteczności i jakości lub inne uszkodzenia w przedmiocie zamówienia. Za wadę uznaje się także sytuację, w której przedmiot zamówienia nie stanowi własności Wykonawcy albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej.
6. Samochód musi spełniać warunki uregulowane w następujących aktach prawnych:
a) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.),
b) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1849, z późn. zm.),
c) rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 305, z późn. zm.),
d) przepisy prawa wspólnotowego Unii Europejskiej zapisane w Dyrektywie Parlamentu i Rady Europy 2007/46/WE dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych.
7. Samochód, będący przedmiotem zamówienia, musi być zgodny co najmniej z normą emisji spalin Euro 6 oraz spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach w sprawie ochrony środowiska.
8. Wykonawca dostarczy samochód na koszt i ryzyko własne do siedziby Urzędu Gminy Łabunie, ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie. Wykonawca ustali z Zamawiającym warunki dostawy pojazdu.
9. Pojazd powinien posiadać specjalną homologację i spełniać warunki do przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodu przekazać:
a) kartę pojazdu (jeżeli jest wymagana zgodnie z obowiązującymi przepisami),
b) aktualne świadectwo homologacji,
c) książkę gwarancyjną,
d) instrukcję obsługi w języku polskim,
e) certyfikaty i atesty dopuszczające pojazd do właściwego użytku,
f) dwa komplety kluczyków.
11. Odbiór zostanie przeprowadzony na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego pojazdu.
12. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości oferowanego samochodu, bez limitu kilometrów:
a) 24 miesięcznej gwarancji mechanicznej,
b) 24 miesięcznej gwarancji na powłokę lakierniczą,
c) 10 lat gwarancji na perforację nadwozia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218672,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272413,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226566,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green Way Kamila Sadowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291820198
7.3.3) Ulica: ul. Chmielna 68G
7.3.4) Miejscowość: Makówka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226566,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI ŁABUNIE
więcej: przetargi ŁABUNIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusu 9- osobowego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - mieszkańców DPS Zakonu Bonifratrów w Zebrzydowicach
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup samochodów dla Domów Pomocy Społecznej - Likwidacja barier transportowych
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.