eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńŚwiadczenie usługi cateringu na potrzeby podopiecznych Punktu opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringu na potrzeby podopiecznych Punktu opieki dla osób
z niepełnosprawnościami z Ukrainy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu

1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051775

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi cateringu na potrzeby podopiecznych Punktu opieki dla osób
z niepełnosprawnościami z Ukrainy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0f2c4b7-d217-443d-abf7-abc9859ae8d8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.2721.1.2025

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zapewnienie całodziennego wyżywienia dla 50 podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób
z niepełnosprawnościami z Ukrainy przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu w zakresie oraz ilościach określonych w załączniku nr 1 do SWZ.
Usługa objęta niniejszym zamówienie obejmuje ilości szacunkowe, które zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy ramowej i służą jedynie do przygotowania i następnie porównania ofert ramowych. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ilości nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu usługi w takim zakresie - są maksymalnie przewidywanymi ilościami, jakie mogą zostać zakupione w okresie obowiązywania umowy ramowej. Usługa szacunkowo obejmuje zapewnienie całodziennego wyżywienia dla 50 osób obejmuje śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację dostarczanych do siedziby Punktu opieki mieszczącego się przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu.
Usługa obejmuje przygotowywania i dostaw całodziennego żywienia opisanych powyżej w Toruniu w godzinach wskazanych w poniższych harmonogramie:
śniadanie oraz drugie śniadanie między godziną 7:00 a 8:00,
obiad, podwieczorek oraz kolacja między godziną 12:00 a 13:00.
Godziny dostaw całodziennego żywienia uzależnione są pory karmienia, tj:
- śniadanie 8:00-8:30
- drugie śniadanie 11:00-11:15
-obiad 13:00-13:30
- podwieczorek 16:00-16:30
- kolacja 18:00-18:30
Posiłki należy przygotowywać z uwzględnieniem zaleceń lekarskich i diet stosowanych
w Punkcie opieki. Zamawiający żywienie opiera na następujących dietach:
a) 38 osób jest na diecie ogólnej (34 osoby z budynku nr 4 i 4 osoby z budynku nr 1)
12 osób leżących jest na diecie lekkostrawnej, w tym 1 osoba chorująca na fenyloketonurię (wszystkie osoby z budynku nr 1).
Ze względu na trwający proces terapeutyczny i możliwość zmiany diet w wyniku diagnoz liczby diet podane zostały w przedziałach. Zamawiający będzie na bieżąco przekazywał informację o ilości posiłków w ramach każdej z diet. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości posiłków Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie i oczekuje wprowadzenia korekty w terminie nie większym niż 3 dni. Jednakże w przypadku powrotu podopiecznych do Ukrainy, Zamawiający może wstrzymać realizowaną usługę w ciągu 30 dni od poinformowania o tym Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 981292 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1085500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 981292 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja PRO OMNIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5542866796

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1085500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający, art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej "ustawy Prawo zamówień publicznych" w związku z postanowieniami Rozdziału V ust. 7 SWZ informuje o dokonaniu wyboru ofert najkorzystniejszych złożonych w postępowaniu przez Wykonawców:
Regionalny Ośrodek
Zrównoważonego Rozwoju Sp. z o.o.
ul. Parkowa 2
87 - 134 Przysiek
Oferowana cena brutto za wykonanie umowy ramowej- 1 085 500,00 zł brutto


Fundacja PRO OMNIS
ul. Rupniewskiego 11
85 -796 Bydgoszcz
Oferowana cena brutto za wykonanie umowy ramowej- 981 292,00 zł brutto

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Oferty zostały zbadane i ocenione z zastosowaniem kryteriów określonych w treści SWZ. Wobec ww. ofert nie wystąpiły przesłanki odrzucenia. Wykonawcy wykazali spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W konsekwencji Zamawiający dokonał wyboru obu ww. ofert w przedmiotowym postępowaniu, w celu zawarcia umowy ramowej. W treści Rozdziału V ust. 7 SWZ Zamawiający zastrzegł bowiem, że zawrze Umowę ramową z 2 Wykonawcami (i z każdym następnym Wykonawcą, który uzyska taką samą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert co Wykonawca zakwalifikowany jako drugi), których oferty spełnią wszystkie wymagania opisane w SWZ oraz otrzymają odpowiednio najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert ustalonych w niniejszym postępowaniu (kryteria oceny ofert ramowych). W przypadku, gdy zostanie złożona jedna oferta, Zamawiający zawrze Umowę ramową z tym Wykonawcą o ile Wykonawca ten spełni wszystkie wymagania wynikające z treści SWZ. W związku z tym, iż wszystkie wskazane warunki zostały spełnione - Zamawiający dokonał wyboru obu ofert, złożonych w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.