eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa pobrania i dostarczenia próbek płynów drenażowych.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pobrania i dostarczenia próbek płynów drenażowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej im. Macieja Nałęcza Polskiej Akademii Nauk, ul. Księcia Trojdena 4, 02 - 109 Warszawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Trojdena 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-109

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 22 592 59 00

1.5.8.) Numer faksu: ------

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tobrebska@ibib.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibib.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pobrania i dostarczenia próbek płynów drenażowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0282539-ac25-43d8-9f31-d1d289a12eb0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073712/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pozyskanie, inaktywancja, dostarczenie oraz przeprowadzenie badań referencyjnych próbek płynów drenażowych pochodzących od pacjentów z wtórnym zapaleniem otrzewnej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„System ciągłego monitorowania płynów drenażowych do oceny postępów leczenia chorych z wtórnym, bakteryjnym zapaleniem otrzewnej” finansowany przez Agencję Badań Medycznych na podstawie umowy nr 2024/ABM/03/KPO/ KPOD.07.07-IW.07-0115/24-00 z dnia 17.03.2025.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0282539-ac25-43d8-9f31-d1d289a12eb0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0282539-ac25-43d8-9f31-d1d289a12eb0

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej.
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
a. Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
b. poczty elektronicznej:
- sprawy formalne: tobrebska@ibib.waw.pl
- sprawy merytoryczne: murbanowicz@ibib.waw.pl
2) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a. Teresa Obrębska – sprawy formalne
e-mail: tobrebska@ibib.waw.pl
b. Marcin Urbanowicz sprawy merytoryczne
e-mail: murbanowicz@ibib.waw.pl
3) Komunikacja ustna nie jest dopuszczalna.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych są opisane w Regulaminie korzystania z Platformy
e-Zamówienia.
5) Za datę przekazania dokumentu elektronicznego przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
6) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0282539-ac25-43d8-9f31-d1d289a12eb0
7) Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-a0282539-ac25-43d8-9f31-d1d289a12eb0
8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452 ze zm.).
9) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2022 poz.1233 ze zm.) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
2. Złożenie oferty
1) Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia.
2) Wykonawca może wycofać ofertę przed upływem terminu składania ofert.
3) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może wycofać złożonej oferty.
3. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2023, poz. 57 ze zm.), w szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
4. Ofertę wraz z załącznikami składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016r., str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający - Instytut Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej im. Macieja Nałęcza Polskiej Akademii Nauk, ul. Księcia Trojdena 4, 02 109 Warszawa, tel. 22 592 59 00, www.ibib.waw.pl ,
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych
pod numerem telefonu: 22 592 59 00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@ibib.waw.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym bez ustawy Prawo zamówień publicznych,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ) - w skrócie „PZP”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;


9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DT.OT/402/04/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa obejmująca pobranie płynu drenażowego od pacjentów z wtórnym zapaleniem otrzewnej, inaktywację próbek, przeprowadzenie analiz referencyjnych, odpowiednie opakowanie i transport próbek w warunkach kontrolowanej temperatury oraz dostarczenie do IBIB PAN w/w próbek płynów drenażowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:

1) kryterium „Cena”:
a) waga kryterium - 60 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt
gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty,
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną,
C - cena w ofercie ocenianej


2) kryterium „Jakość usługi”:
a) waga kryterium – 30 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Jakość usługi”:
PD = (Lof/Lmax) x 30 pkt
gdzie:
PD – liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Jakość usługi” ocenianej oferty
Lof - Liczba przyjmowanych pacjentów w trybie pilnym w jednostce dostarczającej materiał badany, w badanej ofercie
Lmax – największa liczba przyjmowanych pacjentów w trybie pilnym w jednostce dostarczającej materiał badany

Ocena ofert opierać się będzie na liczbie przyjętych pacjentów z kodem (ICD-10: K65 oraz ICD-9: 54.25) w trybie pilnym w jednostce dostarczającej materiał, w roku 2024.

3) kryterium – „Termin wykonania zamówienia”
a) waga kryterium – 10 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin wykonania zamówienia”:
Oferty będą oceniane w następujący sposób :
Wykonawca, który w terminie do 31 października 2025 roku zrealizuje dostawę pierwszej partii próbek w ilości 10 szt. otrzyma 10 pkt

2. Wybór oferty zostanie przeprowadzony wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria, za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą̨ liczbę punktów.
3. Maksymalna, łączna liczba punktów możliwych do uzyskania we wszystkich określonych wyżej kryteriach –100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
A. uczestniczył w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w co najmniej jednym przedsięwzięciu naukowo-badawczym, w ramach którego pobrano i przetransportowano próbki biologiczne pochodzące od pacjentów hospitalizowanych, z zachowaniem zasad bioetyki i bezpieczeństwa biologicznego.

B. dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą obowiązki chirurga, skierowaną do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, która spełnia łącznie następujące wymagania
• wykształcenie wyższe trzeciego stopnia;
• posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w chirurgicznym leczeniu wtórnego zapalenia otrzewnej-(ICD-10: K65)
• posiada specjalizację w dziedzinie chirurgii ogólnej lub chirurgii II stopnia.

C. spełnia wymagania odpowiednich norm branżowych systemów zarządzania jakością, zarządzania bezpieczeństwem informacji i zarządzania środowiskowego
oraz ma status ośrodka naukowego lub badawczego, posiadającego zdolność do kompleksowego wykonania usługi badawczej będącej przedmiotem postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp,
2) art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp.
3) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835 ze zm.),

1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo Oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust 2 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4. Dokument, o którym mowa w ust. 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 , zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy:
1) Wykazu przedsięwzięć naukowo-badawczych Wykonawcy zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, oraz załączenia dowodów w postaci wykazu projektów w których Wykonawca brał udział, wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;
3) Certyfikatów potwierdzających wdrożenie systemów zarządzania jakością zgodnych z normami branżowymi, w tym:
a. systemu zarządzania jakością (ISO 9001),
b. systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27001) oraz
c. systemu zarządzania środowiskowego (ISO 14001)
lub równoważnych zaświadczeń niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, wystawionych przez podmioty mające siedziby w innych państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego
oraz dokumentów potwierdzających status Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi stanowiące przedmiot zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą Załącznik nr 6 do SWZ (Przedmiotowy środek dowodowy), gdzie w kolumnie „Wartość oferowana lub potwierdzenie spełnienia wymagania” Wykonawca podaje oferowaną wartość lub potwierdza wymaganie, wpisując „TAK” albo „NIE”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 6 do SWZ (Przedmiotowy środek dowodowy)
Zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty,
Załącznik nr 4 do SWZ -Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Załącznik nr 6 do SWZ - Przedmiotowy środek dowodowy,
Załącznik nr 9 – Oświadczenie Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z Wykonawców.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wskazane w Załącznik nr 3 - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Nie

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wskazuje następujące powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Ze względu na charakter zamówienia oraz stawiane procedurami prawnymi i organizacyjnymi wymagania, podział zamówienia na części nie jest możliwy.
Proces pozyskiwania i przygotowania próbek płynów drenażowych stanowi spójny, zintegrowany łańcuch działań, w którym każdy z kolejnych etapów – od pobrania materiału biologicznego, przez jego inaktywację, analizę referencyjną, odpowiednie zabezpieczenie, aż po specjalistyczny transport i dostarczenie – musi być realizowany w sposób ciągły i przez jeden podmiot, gwarantujący zgodność procedury z przepisami prawa medycznego, ochrony danych osobowych oraz standardami bezpieczeństwa biologicznego. Rozdzielenie tych etapów pomiędzy różnych wykonawców mogłoby skutkować ryzykiem naruszenia integralności próbek, obniżeniem wiarygodności wyników analiz, a także znacznym utrudnieniem w zakresie odpowiedzialności i koordynacji działań. Ponadto z uwagi na konieczność zastosowania jednolitych procedur pobierania, i transportu próbek nie dopuszcza się dostarczania materiału do analiz przez różne podmioty.
Brak podziału zamówienia na części nie narusza zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
2. Zamawiający nie określa wymagań wskazanych w art. 95 ust. 1 Pzp., związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 oraz z 2024 r. poz. 878 i 1222).
Przepis art. 95 ustawy Pzp nie ma zastosowania do osób, które w ramach realizacji zamówienia będą miały swobodę (autonomię) w zakresie wykonywania swojej pracy oraz doboru metod służących osiągnięciu oczekiwanego rezultatu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.