Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172846/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie poboczy i rowów przydrożnych na terenie gminy Bogatynia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bogatynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 25 372
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bogatynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bogatynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.bogatynia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie poboczy i rowów przydrożnych na terenie gminy Bogatynia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5698b739-da8f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054287/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Bieżące utrzymanie poboczy i rowów przydrożnych na terenie gminy Bogatynia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172846/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.21.2022.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów przydrożnych na terenie gminy Bogatynia. Zamówienie obejmuje m.in.1. Ręczne wykaszanie oraz wygrabianie rowu, koron i skarp nasypów porostów: gęstych miękkich - ok. 5.000 m2
2. Ręczne wykaszanie oraz wygrabianie rowu, koron i skarp nasypów porostów: gęstych twardych - ok. 1500 m2
3. Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości: do 2,0 m - ok. 5000 m2
4. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia: rzadkich.
5. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia: średniej gęstości.
6. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia: gęstych.
7. Odmulanie dna cieków o głębokości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 363858,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Części II Wykonawca zobowiązany będzie do wykaszania poboczy znajdujących się w ciągu dróg gminnych stanowiących własność Gminy Bogatynia, w szczególności polegającego na mechanicznym obustronnym wykaszaniu traw, chwastów i samosiewów na szerokości 1 m liczonej od skrajni drogi. Do zakresu prac zalicza się także wygrabienie poboczy oraz wywóz wszelkich odpadów znajdujących się w obrębie poboczy, w tym skoszonej trawy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających zagospodarowanie odpadów.Wysokość trawy po jej skoszeniu nie powinna przekroczyć 5 cm.
Wykaszanie obejmuje również obszary zieleni znajdującej się przy znakach, słupkach, barierkach drogowych, słupach telekomunikacyjnych, krzewach, drzewach, poręczach, mostach, przepustach drogowych, ogrodzeniach.
Podczas wykaszania zieleni w obrębie drzew należy zachować środki ostrożności związane z ich ochroną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 151758,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397843,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397843,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397843,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230409567
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Bogatynia
7.3.5) Kod pocztowy: 59-920
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397843,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230409567
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Bogatynia
7.3.5) Kod pocztowy: 59-920
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Opracowanie Studium Wykonalności dla zadania polegającego na : Modernizacji i rozbudowie sortowni odpadów komunalnych i kompostowni materiałów biologicznie przetwarzanych na terenie składowiska...
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Budowa wodociągu wraz z przyłączami w miejscowości Wolanów
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r. według 11 zadań
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.