Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124694/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00124977/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 1 - Zagospodarowanie terenu przy stawie w miejscowości Lucim
Zadanie 2 - Zagospodarowanie terenu przy stawie w m. Stopka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523826400
1.5.8.) Numer faksu: 523826401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.tomaszewska@um.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 1 - Zagospodarowanie terenu przy stawie w miejscowości LucimZadanie 2 - Zagospodarowanie terenu przy stawie w m. Stopka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceca28b2-bcde-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033074/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY STAWIE W MIEJSCOWOŚCI STOPKA
1.1.20 WYKONANIE OGRODZENIA TERENU GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI LUCIM
1.1.22 WYKONANIE OGRODZENIA KOMPLEKSU ZIELENI WIEJSKIEJ, W TYM STAWU ORAZ BOISKA SPORTOWEGO W LUCIMIU – FUNDUSZ SOŁECKI
1.1.23 ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ZBIORNIKA WODNEGO W STOPCE – KOLEJNY ETAP – FUNDUSZ SOŁECKI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121832,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Zagospodarowanie terenu przy stawie w miejscowości Lucim-Wykonanie ogrodzenia o długości ok. 170 m z furtką szerokości 1,0 m i wysokości 1,50 m (średnica oczek 35x60 mm) w obrębie działek nr 115/2, 116, 121, 122 w miejscowości Lucim, gm. Koronowo.
- Ogrodzenie należy wykonać z siatki ogrodzeniowej w kolorze zielonym RAL 6005 o wysokości 1,5 m i rozmiarze oczka 60x60 mm.
- Siatka stalowa, ocynkowana o grubości 2,0/3,2 mm.
- Słupki stalowe ocynkowane, malowane proszkowo, o przekroju 60x40x2mm Ø50x2 mm i wysokości 2,10 m.
- Słupki w kolorze zielonym RAL 6005, zakończone plastikową nasadką na zwieńczeniu słupka. Słupki od ogrodzenia i furtka muszą być stabilnie zakotwione w gruncie, w betonowej stopie o minimalnych wymiarach 30x30x80 cm, beton C16/20.
- Przed przystąpieniem do prac należy wykonać geodezyjne wytyczenie odcinka planowanej inwestycji.
- Po wykonaniu prac teren należy uporządkować.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
34928220-6 - Elementy ogrodzeń
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 179681,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Zagospodarowanie terenu przy stawie w m. Stopka1. Dostawa i montaż urządzenie fitness – biegacz, urządzenie fitness – wyciąg górny, urządzenie fitness – orbitrek, wyposażenie dodatkowe – tablica regulaminowa, wyposażenie dodatkowe – kosz na śmieci, wyposażenie dodatkowe – stojak na śmieci, urządzenia gier edukacyjnych – betonowy stół do gry w szachy i chińczyka wraz z wykonaniem fundamentów, urządzenia gier edukacyjnych – tablica do gry w kółko i krzyżyk
2. Wykonanie oświetlenia : Dostawa i montaż latarń oświetleniowych parkowych wraz z wykonaniem fundamentów 6m – 6 szt, Dostawa i montaż latarń oświetleniowych parkowych wraz z wykonaniem fundamentów 4 m – 3 szt.
3. Wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej: Prace ziemne – wykopy pod stopy fundamentowe wraz z rozścieleniem ziemi, Dostawa i montaż siatki na słupach stalowych osadzonych w fundamentach, Dostawa i montaż furtki stalowej,
4. Wykonanie terenów zielonych: zdjęcie warstwy humusu, prace ziemne przy pomocy koparki wraz z dostawą ziemi i jej rozścieleniem, posadzenie drzew i krzewów iglastych – 61 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
34928200-0 - Ogrodzenia
34928220-6 - Elementy ogrodzeń
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 121832,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na zadanie – 1 ponieważ specyfikacja warunków zamówienia SWZ zawiera błędy w opisie przedmiotu zamówienia oraz jest wewnętrznie sprzeczna, ponieważ opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ wskazuje na inną długość płotu, którą powinien oszacować wykonawca kalkulując cenę oferty, natomiast dokumentacja projektowa, wskazuje, że jest to inna długość płotu, co oznacza, że wykonawcy nie byli w stanie prawidłowo przygotować oferty oraz złożyć porównywalnych ofert, nie jest bowiem wiadome, jaką długość płotu (czy z opisu SWZ czy z dokumentacji projektowej należy przyjąć do sporządzenia kalkulacji oferty) zaś po złożeniu ofert wadliwości tej nie można usunąć (tak wyrok KIO z 12.11. 2019 r.; KIO 2176/19).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164817,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185139,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185139,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185139,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Adam Zygowski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670416813
7.3.3) Ulica: Ul. Droga do Różanny 18
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185139,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół o obiekt przedszkola z niezbędną infrastrukturą techniczną.
- Remont dachu pawilonu D w Zakładzie Karnym w Koronowie
- Budowa drogi w Łąsku Wielkim przy kościele
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.