Og³oszenie z dnia 2022-06-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00325663/01 - Wynik z dnia 2022-08-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont konserwatorski kamiennych rze¼b fasady frontowej zachodniej Budynku G³ównego Teatru przy pl. ¦w. Ducha 1 (CPV 45453000-7).
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Teatr im. Juliusza S³owackiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278818
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. ¦w. Ducha 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-023
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124244516
1.5.8.) Numer faksu: 124244506
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@teatrwkrakowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.teatrwkrakowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont konserwatorski kamiennych rze¼b fasady frontowej zachodniej Budynku G³ównego Teatru przy pl. ¦w. Ducha 1 (CPV 45453000-7).
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42d637ee-eb32-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00209343
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035514/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Remont konserwatorski kamiennych rze¼b fasady frontowej zachodniej Budynku G³ównego Teatru przy pl. ¦w. Ducha 1 – CPV 45453000-7
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://teatrwkrakowie.pl/zamowienia-publiczne-i-ogloszenia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiaj±cy informuje, i¿:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê jest Teatr im. Juliusza S³owackiego w Krakowie, Plac ¶w. Ducha 1, 31-023 Kraków,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – wasyleczko@teatrwkrakowie.pl
3) Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami danych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5) dane osobowe przechowywane bêd± w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez Administratora
6) Wykonawca oraz osoby, których dane Wykonawca przekaza³, posiadaj± prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania
7) osoby te maj± prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e odmowa podania danych mo¿e skutkowaæ odmow± zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAM.282.3.22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont konserwatorski kamiennych rze¼b fasady frontowej zachodniej Budynku G³ównego Teatru przy pl. ¦w. Ducha 1 (CPV 45453000-7), zgodnie z warunkami szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ, warunkami SWZ oraz zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty ocenione zostan± w oparciu o kryterium – cena 60%, okres gwarancji - 40%
a) Liczba punktów w kryterium „cena” obliczana bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cmin / Co ) x 60 pkt,
gdzie: C – liczba punktów w kryterium „cena”,
Cmin – najni¿sza zaoferowana cena spo¶ród wszystkich ocenianych ofert,
Co – cena w ofercie ocenianej.
b) Liczba punktów w kryterium „okres gwarancji” okre¶lana bêdzie wed³ug wzoru:
G = ( Go / Gmax ) x 40 pkt,
gdzie: G – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”,
Go – okres gwarancji w ofercie ocenianej wskazany w latach ,
Gmax – najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji spo¶ród wszystkich ofert.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku, gdy okres gwarancji ujêty w ofercie przekracza 120 miesiêcy, do obliczenia liczby punktów w kryterium przyjmuje siê 120 miesiêcy.
£±czna liczba punktów, któr± otrzyma oferta, stanowi sumê punktów przyznanych w dwóch kryteriach.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwiêksz± ca³kowit± liczbê punktów.
2. W przypadku z³o¿enia dwóch lub wiêcej ofert o takiej samej najwiêkszej liczbie punktów wybrana zostanie oferta, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium „Cena”, a je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w tym kryterium Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który:a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ani na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 120.000,00 z³.
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³nia warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
- w okresie ostatnich piêciu lat, a gdy okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jeden raz wykonywa³ prace konserwatorskie elementów architektoniczno-rze¼biarskich lub rze¼b zewnêtrznych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o warto¶ci prac nie ni¿szej ni¿ 120.000,00 z³ oraz prace te wykona³ w sposób nale¿yty,
- dysponuje minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ oraz kwalifikacje okre¶lone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity z dnia 23 marca 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 840),
- dysponuje minimum jedn± osob±, która kierowaæ bêdzie pracami konserwatorskimi i restauratorskimi (lub samodzielnie je wykonywaæ), spe³niaj±c± wymagania o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity z dnia 23 marca 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 840).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
e) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
f) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem - dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
g) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
h) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ,
i) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (zgodnie z pkt. VII.1. SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ,
c) dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami– wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie s± wymagane.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta powinna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty, informacje i materia³y:a) wype³niony formularz oferty (stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ),
b) szczegó³owy kosztorys ofertowy stanowi±cy podstawê obliczenia ceny ujêtej w formularzu oferty, sporz±dzony zgodnie z przedmiarem stanowi±cym za³±cznik do SWZ,
c) dokumenty wymienione w punkcie VII.1. SWZ,
d) pe³nomocnictwo udzielone przez podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê do ich reprezentowania w postêpowaniu (je¶li dotyczy),
e) wskazanie czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Dopuszcza siê sk³adanie ofert wspólnych, przy czym o¶wiadczenia o którym mowa w pkt. VII.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, dokumenty okre¶lone w punkcie VII.2.e-i winny zostaæ z³o¿one w odniesieniu do ka¿dego z wykonawców z osobna, natomiast dokumenty okre¶lone w punkcie VII.2.a-d w odniesieniu do wszystkich wykonawców dzia³aj±cych wspólnie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ umowê w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy o zamówienie publiczne stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy co do terminu realizacji prac, o ile zmiana ta jest uzasadniona wzglêdami technologicznymi lub innymi czynnikami obiektywnymi, a tak¿e co do zmiany zakresu prac oraz odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, je¶li zmiana uzasadniona jest wzglêdami technologicznymi lub innymi czynnikami obiektywnymi, lub te¿ jest korzystna dla Zamawiaj±cego.
3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2, skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany terminu realizacji prac, Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e mo¿liwo¶æ zmiany umowy poprzez wprowadzenie podzia³u realizacji umowy na etapy wraz z mo¿liwo¶ci± wprowadzenia p³atno¶ci czê¶ciowych.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowi±zuj±cej dla us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, jedynie w zakresie uzasadnionym zmian± stawki tego podatku.
5. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e równie¿ w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 i nastêpne ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-28 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Portal e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-28 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-27
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy o¶wietlenia 3 przej¶æ dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie pó³nocnej na odc. od ul. Insurekcji Ko¶ciuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa o¶wietlenia w ramach zadania "Budowa o¶wietlenia przy ul. Nad Drwin±" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obs³uga XV Miêdzynarodowej Konferencji ¦RODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Pañstwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 pa¼dziernika 2025 r.
- Remont pomieszczeñ w budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzêdniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GO£KOWICACH GÓRNYCH
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdañskim
- Prace remontowe pod³ogi sportowej w sali gimnastycznej Zespo³u Szkó³ Odzie¿owych nr 1 im. Stanis³awa Wyspiañskiego w Krakowie
- ROBOTY BUDOWLANO-REMONTOWE NA OBIEKCIE PAROWOZOWNI W ¯NINIE
- Modernizacja budynku Zarz±du Zlewni w Tczewie przy ul.Ko³³±taja 6 w ramach realizacji zadania pn. Zakup i modernizacja budynku s±du na potrzeby siedziby ZZ i NW oraz archiwum, ZZ Tczew, woj. Pomorskie
- Instalacja nowej oczyszczalni ¶cieków przy Domu Pomocy Spo³ecznej w Podzamku
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostêpnych szkó³ i placówek systemu o¶wiaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji w³±czaj±cej"
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.