Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00446431/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych Miasta Chorzów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4165237
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchorzow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych Miasta Chorzów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4ef1402-6653-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021831/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup materiałów promocyjnych/gadżetów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt zintegrowany LIFE "Śląskie. Przywracamy błękit". Kompleksowa realizacja programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego realizowany jest przy dofinansowaniu z Programu LIFE Unii Europejskiej oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. LIFE20 IPE/PL/000007 - LIFE-IP AQP-SILESIAN-SKY2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446431/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.675.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11109,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje wykonanie oraz dostawa gadżetów dla Urzędu Miasta Chorzów zgodnie z załącznikiem nr 2A do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 3900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje wykonanie oraz dostawa gadżetów dla Urzędu Miasta Chorzów zgodnie z załącznikiem nr 2B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 6500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:Wykonanie oraz dostawa gadżetów dla Urzędu Miasta Chorzów zgodnie z załącznikiem nr 2C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 3100 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:Wykonanie oraz dostawa gadżetów dla Urzędu Miasta Chorzów zgodnie z załącznikiem nr 2D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 3100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6750
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Oferta firmy XD Gifts Sp. z o.o. podlega odrzuceniu. Natomiast oferta firmy Elżbieta Zajet PPHU "LIR" w wysokości 16 000,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia (13 665,00 zł) i Zamawiający nie może jej zwiększyć do wysokości oferty z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Wykonawca Elżbieta Zajet PPHU "LIR" odmówił podpisania umowy. Natomiast oferta firmy P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama w wysokości 9.225,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia (8.000,00zł) i Zamawiający nie może jej zwiększyć do wysokości oferty z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Oferta firmy Elżbieta Zajet PPHU "LIR" w wysokości 4 200,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia (3 100,00 zł) i Zamawiający nie może jej zwiększyć do wysokości oferty z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Sukcesywna dostawa lodów kuwetowych i impulsowych" Część 1: Sukcesywna dostawa lodów kuwetowych Część 2: Sukcesywna dostawa lodów impulsowych
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- "Kompleksowa organizacja wydarzenia pod roboczą nazwą: Festiwal Muzycznych Influencerów"
- INTERWENCYJNE PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE CHORZOWA
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne wraz z medycyną pracy
- Remont ogrodzenia przy pawilonie Antylopiarni
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładek drewnianych - postępowanie II
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Dostawa koszulek z nadrukiem na potrzeby Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa materiałów promocyjnych, znak sprawy: AEZ/S-054/2025
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 6 części.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.