Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180179/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rojna 20
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-134
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzyczna.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/zsmlodz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2deeec47-3ff8-4a4b-a836-0583f5bc23c81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2deeec47-3ff8-4a4b-a836-0583f5bc23c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00178159/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.26.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487032,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi.
2. Usługi świadczone będą na terenie budynku Zamawiającego znajdującego się w Łodzi przy ul. Rojnej 20.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”) wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90919300-5 - Usługi sprzątania szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 280 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp SWZ - nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia. Ze względu na wystąpienie błędu technicznego, mimo zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie postępowania pliku Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”) o nazwie „2. SWZ Sprzątanie 2025” w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, pozostawał on niedostępny dla Wykonawców. Uwzględniając natomiast postanowienia art. 17 ust. 2 ustawy PZP zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy. Zgodnie z przytoczonym zapisem ustawy PZP Zamawiający zobowiązany jest do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwzględnieniem postanowień ustawy PZP. Tym samym brak dostępu Wykonawców do SWZ od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych stanowi istotną wadę postepowania o udzielenie zamówienia publicznego a jego dalsze procedowanie jest nieuzasadnione. Jak stwierdziła Krajowa Izba Odwoławcza (dalej: „KIO”) w wyroku z dnia 26 kwietnia 2023 roku:1. Przesłanka unieważnienia sformułowana w art. 256 p.z.p., jest przesłanką przyznającą niejako dodatkowo (w stosunku do przesłanek z art. 255 p.z.p.) zamawiającemu uprawnienie do unieważnienia postępowania, ale wyłącznie przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły (bliżej niesprecyzowane w tym przepisie) okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania byłoby nieuzasadnione,
2. Przesłanka unieważnienia z art. 256 p.z.p. może dotyczyć również wystąpienia okoliczności, które Zamawiający mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania,
3. W przeciwieństwie do przesłanek z art. 255 p.z.p., które zostały nakreślone znacznie bardziej restrykcyjnie, przesłanka unieważnienia z art. 256 p.z.p. jest nieostra i pozostawia zamawiającemu pewien luz decyzyjny co do tego, w jakiej sytuacji uzna, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Czynność publikacji SWZ na stronie postępowania jest jedną z kluczowych i podstawowych czynnością Zamawiającego w postępowaniu, której zaistnienie wymagane jest przepisami ustawy PZP. Brak udostepnienia SWZ w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu stanowi naruszenie przepisów ustawy PZP i powoduje, że wybór wykonawcy przeprowadzony jest niezgodnie z przepisami prawa. Jest to wada postępowania której nie da się usunąć na obecnym etapie ponieważ każda z procedur powinna zgodnie z art. 7 pkt. 18 ustawy PZP być prowadzona jako uporządkowany ciąg czynności zakończonych zawarciem umowy lub unieważnieniem postępowania. Prowadzenie postępowania obarczonego tego rodzaju istotną błędem jest w ocenie Zamawiającego nieuzasadnione bowiem uniemożliwiłoby zachowanie zasad, o których mowa w art. 7 pkt. 18 ustawy PZP tj. zachowanie uporządkowanego ciągu czynności w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE MYCIE OKIEN, WIND,SZKLANYCH FASAD WRAZ Z CZYSZCZENIEM RYNIEN NA OBIEKCIE TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.