Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00132950/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Samorządowej Przychodni Zdrowia w Jaworzynie Śląskiej na potrzeby Centrum rehabilitacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Samorządowej Przychodni Zdrowia w Jaworzynie Śląskiej na potrzeby Centrum rehabilitacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de8bab51-bbdb-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105641/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa budynku Samorządowej Przychodni Zdrowia w Jaworzynie Śląskiej na Potrzeby Centrum rehabilitacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122746/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku na potrzeby Centrum rehabilitacji wraz z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi wodno-kanalizacyjnymi, elektrycznymi oraz przyłączami. Realizacja przedmiotu zamienia objęta jest Decyzją pozwolenia na budowę nr 233/2022 z dnia 23.03.2022r.
Parametry budynku:
Powierzchnia zabudowy – 325,93 m2
Powierzchnia użytkowa – 259,52 m2
Kubatura – 1 451,73 m3
Wysokość pomieszczeń – H=2,50m (pomieszczenia higieniczno sanitarne i komunikacja)
H = 3,00 m (pozostałe pomieszczenia)
Wysokość budynku – 4,47 m
Długość – 28,00 m
Szerokość – 15,03 m
Budynek jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony. Budynek parterowy z dostępem do głównych wejść bezpośrednio z poziomu terenu. Wejścia do budynku należy wykonać bez progowo.
Wykaz pomieszczeń:
1) Wiatrołap 2,30 m2
2) Poczekalnia 16,64 m2
3) Korytarz 26,61 m2
4) Wiatrołap 3,00 m2
5) Szatnia personelu 5,74 m2
6) Pomieszczenie dla personelu 7,80 m2
7) Pomieszczenie do celów grzewczych 12,23 m2
8) WC pacjentów 6,04 m2
9) WC personelu 8,07 m2
10) Gabinet lekarski 18,14 m2
11) Pomieszczenie kinezjoterapii 29,81 m2
12) Pomieszczenie hydroterapii 14,68 m2
13) Gabinet fizykoterapii 14,68 m2
14) Pomieszczenie fizykoterapii 27,77 m2
15) Pomieszczenie porządkowe 3,32 m2
16) Gabinet diagnostyczny 19,64 m2
17) Przedsionek 2,42 m2
18) Szatnia pacjentów 4,98 m2
19) Gabinet lekarski 15,07 m2
20) Przebieralnia 1,90 m2
21) Magazyn bielizny czystej 3,48 m2
22) Magazyn bielizny brudnej 3,48 m2
23) Gabinet masażu 11,72 m2
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
- przyłącze kanalizacji sanitarnej z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej;
- przyłącze kanalizacji deszczowej;
- przyłącze wodociągowe;
- przebudowa istniejącego przyłącza gazu jako kolizji z budynkiem rehabilitacji;
- wewnętrzną instalację wody zimnej;
- wewnętrzna instalację kanalizacji sanitarnej;
- wewnętrzną instalację wody ciepłej i cyrkulacyjnej;
- instalację grzewczą w dedykowanym pomieszczeniu technicznym do celów grzewczych (montaż pompy ciepła wraz z urządzeniami oraz pełną instalacją i automatyką;
- wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania;
- instalację klimatyzacji;
- instalację wentylacji mechanicznej;
- opracowanie instrukcji ppoż. dla obiektu oraz wyposażenie obiektu w sprzęt i urządzenia ppoż. zgodnie z tą instrukcją;
- realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z Porozumieniem 1/2022 zawartym w dniu 15.02.2022r. pomiędzy PSG Sp. z o.o. Oddział Gazowniczy we Wrocławiu, a Gmina Jaworzyna Śląska wraz z wykonaniem wszelkich zobowiązań w trakcie realizacji robót budowlanych i po realizacji robót jakie wynikają z w/w Porozumienia;
- realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami przyłączeniowymi wydanymi w dniu 23.02.2022r. przez TAURON Dystrybucja wraz z wykonaniem wszelkich zobowiązań w trakcie realizacji robót budowlanych i po realizacji robót jakie wynikają z w/w warunków przyłączeniowych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262620-3 - Ściany nośne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2964835,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4120500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2964835,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): THERM-BUD sp. z o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: THERM-BUD Grzegorz Ważny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 886 29 77 027
7.3.3) Ulica: Piotra Wysockiego 27B
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2964835,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 315 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- Budowa kotłowni gazowej i instalacji zbiornikowej na gaz płynny w należącym do Powiatu Rybnickiego budynku byłego dworca PKP w Suminie, ul. Dworcowa 30
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.