Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165135/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Oleśnica. Ponowne postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLEŚNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Oleśnica. Ponowne postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0583b1d1-d2df-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053088/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Oleśnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165135
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 160000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102203,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych jak również odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 2 maja 2023 r. do 31.12.2023 r. Przedmiot zamówienia obejmuje również zwrot przez Wykonawcę do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania adresatowi.
2. Zamawiający przyjął ilość przesyłek listowych każdego rodzaju w oparciu o analizę swoich potrzeb. Zestawienie wykazu przesyłek listowych za odbiór przez Wykonawcę przesyłek od Zamawiającego stanowią podstawę do wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100 % podanych ilości przesyłek listowych. Rodzaj i ilości przesyłek listowych są szacunkowe i będą ulegały zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek listowych mogą odbiegać od podanych szacunkowych ilości.
4. Orientacyjna liczba i rodzaj przesyłek pocztowych:
Przesyłki listowe krajowe:
- przesyłki listowe nierejestrowane ekonomiczne do 500 g (S): 2000 szt.
- przesyłki listowe nierejestrowane priorytetowe do 500 g (S): 15 szt.
- przesyłki listowe rejestrowane ekonomiczne za potwierdzeniem odbioru do 500 g (S): 11000 szt.
- przesyłki listowe rejestrowane ekonomiczne do 500 g (S): 450 szt.
- przesyłki listowe rejestrowane priorytetowe za potwierdzeniem odbioru do 500 g (S): 5 szt.
- przesyłki listowe nierejestrowane ekonomiczne do 1000 g (M): 15 szt.
- przesyłki listowe nierejestrowane priorytetowe do 1000 g (M): 10 szt.
- przesyłki listowe rejestrowane ekonomiczne do 1000 g (M): 400 szt.
- przesyłki listowe rejestrowane priorytetowe do 1000 g (M): 5 szt.
- przesyłki listowe rejestrowane ekonomiczne za potwierdzeniem odbioru do 1000 g (M): 200 szt.
- przesyłki listowe rejestrowane priorytetowe za potwierdzeniem odbioru do 1000 g (M): 450 szt.
- przesyłki listowe nierejestrowane ekonomiczne do 2000 g (L): 5 szt.
- przesyłki listowe nierejestrowane priorytetowe do 2000 g (L): 5 szt.
- przesyłki listowe rejestrowane ekonomiczne do 2000 g (L): 25 szt.
- przesyłki listowe rejestrowane ekonomiczne za potwierdzeniem odbioru do 2000 g (L): 5 szt.
Przesyłki listowe zagraniczne:
- przesyłki listowe rejestrowane za potwierdzeniem odbioru do 500 g (strefa A): 5 szt.
Paczki pocztowe zwykłe w obrocie krajowym
- rozmiar A od 2 do 5 kg: 10 szt.
- przesyłki kurierskie rozmiar S od 0 do 5 kg: 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64120000-3 - Usługi kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135522,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135522,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135522,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A. Region Sieci we Wrocławiu, Dział Sprzedaży Biznesowej Wrocław I
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Krasińskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-945
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135522,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
- Obsługa szaletów miejskich (tradycyjnego i automatycznych) zlokalizowanych na terenie Oleśnicy, w 2025 r
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2025
- Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych dla RARS na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.