eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-JeziornaModernizacja dachu budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Konstancinie-Jeziornie



Og³oszenie z dnia 2024-02-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dachu budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Konstancinie-Jeziornie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Konstancin-Jeziorna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaseczyñska 77

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konstancin-Jeziorna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://konstancinjeziorna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dachu budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Konstancinie-Jeziornie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3441588c-cf13-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00209563

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033179/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Przebudowa i modernizacja dachu w Sz.P. nr 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: konstancinjeziorna.logintrade.net
zamowienia@konstancinjeziorna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 9.2 Komunikacja z Zamawiaj±cym odbywaæ siê bêdzie wed³ug poni¿szych zasad: z wykorzystaniem platformy zakupowej - dostêpnej pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.net- zwanej dalej „Platform±”:
9.3 Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postêpowania jest bezp³atne, a w szczególno¶ci bezp³atne jest za³o¿enie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynno¶ci Wykonawcy z zastosowaniem Platformy,
9.4 Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem internetowym: https://konstancinjeziorna.logintrade.net.
9.5 Do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
9.6 Kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego nie mo¿na uzyskaæ przy u¿yciu Platformy.
9.7 Czas niezbêdny do nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zale¿y od procedur stosowanych przez dostawców tych instrumentów elektronicznych.
9.8 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
9.9 Zamawiaj±cy zaleca za³o¿enie konta na Platformie z wyprzedzeniem w celu umo¿liwiania sobie szybszego z³o¿enia oferty.
9.10 Wszystkie pytania dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ z³o¿one w trybie art. 135 ustawy Pzp nale¿y kierowaæ drog± elektroniczn± za pomoc± Platformy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 20.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
20.1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Konstancin-
-Jeziorna, ul. Piaseczyñska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, tel.: (22) 484 23 00, e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl;
20.1.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Konstancin-Jeziorna jest Pan Mateusz Siek; kontakt: e-mail: iod@konstancinjeziorna.pl, tel.: 605 976 900;
20.1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem pod nazw± „Modernizacja dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Konstancinie-Jeziornie”, prowadzonym w trybie podstawowym;
20.1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp; ponadto dokumentacja postêpowania mo¿e byæ udostêpniona na ¿±danie podmiotów uprawnionych do kontroli projektu o dofinansowanie, w ramach którego prowadzone jest postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego;
20.1.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
20.1.6 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. W granicach i na zasadach okre¶lonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo ¿±dania:
20.1.6.1 dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
20.1.6.2 sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
20.1.6.3 usuniêcia danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 20.1.6.4 ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
20.1.6.5 do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
20.2 Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca ubiegaj±c siê
o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami.
20.3 Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.09.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 3 przy ul. Bielawskiej 57, 05-520 Konstancin-Jeziorna, (dz. nr 45/1 i 45/2 obrêb 01-06) gmina Konstancin-Jeziorna.
Roboty budowlane nale¿y wykonaæ na podstawie dokumentacji technicznej (Za³±cznik nr 8 do SWZ), tj.: projektu z dnia 21.08.2023 r. (za³±cznik do zg³oszenia robót budowlanych), projektu wykonawczego i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), autorstwa Wo¼nicki Zdanowicz Architekci s.c. oraz na podstawie zg³oszenia robót budowlanych.
do którego Starosta Piaseczyñski nie wniós³ sprzeciwu postanowieniem
nr ARB.6743.410.2023.AZ (Za³±cznik nr 10 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w oparciu o przyjête kryteria oceny ofert:
Cena (K1) – 90%
Okres gwarancji (K2) – 10%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

7.1 Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
7.1.1 dot. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy odstêpuje od opisywania tego warunku;
7.1.2 dot. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: Zamawiaj±cy odstêpuje od opisywania tego warunku;
7.1.3 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³.
7.1.4 dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
7.1.4.1 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ trzy roboty budowlane polegaj±ce na: budowie, modernizacji, przebudowie lub remoncie dachu z pokryciem z pap termozgrzewalnych. £±czna warto¶æ wykonanych trzech robót nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 1.000.000,00 z³ brutto. Roboty musz± byæ zakoñczone i odebrane. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e je¿eli ofertê z³o¿± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia b±d¼ wykonawca bêdzie polega³ na zasobach podmiotu trzeciego, w celu spe³nienia ww. warunku co najmniej jeden podmiot musi wykazaæ siê wymaganym do¶wiadczeniem.
7.1.4.2 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie potencja³u osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ osoba, która bêdzie uczestniczy³a w wykonywaniu zamówienia, posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonywania zamówienia, w tym minimum jednej osobie, która bêdzie:
- kierownikiem robót budowlanych – posiadaj±cym wy¿sze wykszta³cenie kierunkowe (in¿ynieria l±dowa lub równowa¿ne) oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub przepisów prawa obowi±zuj±cych w innych krajach.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.11 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
8.11.1 o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg Za³±cznika nr 7 do SWZ;
8.11.2 za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu do sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
8.11.3 za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu do sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
8.11.4 o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 1,3,4,5 oraz 6 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – wg Za³±cznika nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.7 W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, w szczególno¶ci, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
8.7.1 informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
8.7.2 Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 8.7.1 SWZ, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
8.8 W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
8.8.1 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Za³±cznik nr 4 do SWZ);
8.8.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 5 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

12.1 Za po¶rednictwem Platformy, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± nastêpuj±ce dokumenty:
12.1.1 o¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w ust. 8.1 SWZ;
12.1.2 dowód wniesienia wadium w postaci orygina³u gwarancji lub porêczenia
w postaci elektronicznej;
12.1.3 pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub odpis z KRS lub CEIDG;
12.1.4 zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w ust. 7.7. SWZ wraz z o¶wiadczeniem potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (je¿eli dotyczy);
12.1.5 o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 7.8 SWZ (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 8.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, pod warunkiem spe³nienia przes³anek ustawowych okre¶lonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z przepisem art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania zmiany Umowy w zakresie:
1) zakresu/sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego lub nie da³o siê ich przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, a w szczególno¶ci w sytuacji pojawienia siê na rynku nowych rozwi±zañ technologicznych i materia³owych;
2) zmniejszenia zakresu realizacji robót w przypadku wyst±pienia zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e:
a) wykonanie czê¶ci zakresu robót nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania Umowy lub
b) wykonanie czê¶ci zakresu robót nie jest mo¿liwe, z przyczyn niele¿±cych po stronie Zamawiaj±cego i Wykonawcy
- przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy;
3) terminów realizacji Umowy w przypadku:
a) je¶li pojawi³y siê okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania Umowy, zw³aszcza w przypadku wyst±pienia potrzeby realizacji robót dodatkowych,
b) je¶li dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okaza³o siê niemo¿liwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialno¶ci Wykonawca, a w szczególno¶ci wniesienia przez Zamawiaj±cego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot Umowy lub wynikniêcia podczas realizacji podziemnej sieci nieprzewidzianych kolizji z istniej±cymi uzbrojeniem,
c) wyst±pienia anomalii pogodowych publikowanych w oficjalnych komunikatach Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej lub si³y wy¿szej,
d) wyst±pienia warunków gruntowych realizacji inwestycji, znacz±co odbiegaj±cych od opisanych w dokumentacji technicznej,
e) wstrzymania realizacji projektu przez Zamawiaj±cego z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy,
f) wyst±pienia niezale¿nego do Wykonawcy opó¼nienia w uzyskiwaniu decyzji
i uzgodnieñ wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów;
4) zmniejszenia wynagrodzenia, zw³aszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji robót lub jego zwiêkszenia w sytuacji zwiêkszenia zakresu realizacji robót;
5) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w k.c. oraz postanowieniach Umowy;
6) robót zamiennych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcze¶niejszym uzgodnieniu mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych - bez konieczno¶ci zwiêkszania wynagrodzenia rycza³towego Wykonawcy;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://konstancinjeziorna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.