Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165498/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00173431/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00177682/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00227141/01 - Wynik z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
11/2023 Dostawa i montaż wyposażenia dla zad. pn. „Przebudowa z rozbudową bud. szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym w Raciborzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Rejonowy w Raciborzu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276225587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gamowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-raciborz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-raciborz.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-325d38c6-d383-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
11/2023 Dostawa i montaż wyposażenia dla zad. pn. „Przebudowa z rozbudową bud. szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym w Raciborzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-325d38c6-d383-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009053/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 11-2023 Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania pn. "Przebudowa z rozbudową szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja dofinansowana w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Tapczan jednoosobowy2) Sofa 3- osobowa
3) Taboret obrotowy
4) Ławeczka szatniowa
5) Taboret prysznicowy
6) Krzesło
7) Fotel rozkładany wypoczynkowy
8) Szafka stojąca umywalkowa szer. 60 cm
9) Szafka stojąca zlewozmywakowa szer. 80 cm
10) Szafka narożna zlewozmywakowa szer.90 cm
11) Regał metalowy
12) Szafka przyłóżkowa – stolik nocny
13) Stolik 80x80
14) Stolik okolicznościowy
15) Zlew ze stali nierdzewnej z szafką
16) Wieszak ścienny
17) Wieszak z półką na obuwie
18) Zegar ścienny
19) Półka z płyty meblowej 90x30, 30x100
20) Biurko jednoszafkowe
21) Przystawka do biurka
22) Biurko lekarskie
23) Przystawka do biurka lekarskiego
24) Fotel do biurka z oparciem
25) Regał segmentowy biurowy szer. 90 cm.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 63511,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Szafka medyczna wisząca na czystą bieliznę2) Szafa lekarska szklona jednodrzwiowa
3) Szafa lekarska szklona dwudrzwiowa
4) Regał apteczny w dolnym segmencie zamykany
5) Szafka medyczna stojąca szer.30 cm
6) Szafka medyczna stojąca szer. 60 cm.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13335,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Kontener (wózek) na brudną bieliznę2) Wózek do bielizny czystej
3) Wózek do brudnej bielizny na jeden worek
4) Wózek do brudnej bielizny na dwa worki
5) Jednomiejscowa podstawa do puszek
6) Wózek inwalidzki
7) Stojak do kroplówek
8) Parawan lekarski mobilny.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21768,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Szafa gospodarcza jednodrzwiowa2) Szafa gospodarcza dwudrzwiowa
3) Szafa gospodarcza 80x60x85
4) Szafka ubraniowa pojedyncza dwudzielna
5) Szafka szatniowa podwójna dwudzielna z wys. ławeczką
6) Szafka szatniowa podwójna dwudzielna z wys. ławeczką.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 29335,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Regał wbudowany we wnękę 70x702) Lada dyspozytorska w zabudowie z szafkami i szufladami pod blatem
400x60, 250x60
3) Lada pielęgniarska 2,3 mb , 180x60 szt.2
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 20602,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Myjnia chirurgiczna z baterią łokciową 1 stanowiskowa2) Myjnia chirurgiczna z baterią łokciową 2 stanowiskowa
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt
4.5.5.) Wartość części: 3930,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wózek sprzątacza MOP. Ilości oraz parametry sprzętu zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt
4.5.5.) Wartość części: 6848,64 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pojemnik na zużytą odzież jednorazową2) System parawanów sufitowych 14 mb , 8 mb
3) Zasłona prysznicowa na prowadnicy
Ilości oraz parametry sprzętu zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt
4.5.5.) Wartość części: 24167,02 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Aparat telefoniczny.Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32552130-7 - Telefony publiczne
4.5.5.) Wartość części: 6990,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwer komunikacyjny łączności radiowej LPR,WPR.Ilości oraz parametry sprzętu oraz wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
4.5.5.) Wartość części: 33210,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Komputer +drukarka.Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 oraz załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Chłodziarka farmaceutyczna.Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 8077,41 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Uchwyt uchylny przy misce sedesowej2) Uchwyt uchylny przy umywalce
3) Uchwyt stały przy umywalce
4) Uchwyt stały przy prysznicu.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 7062,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa różnych produktów spożywczych na II półrocze 2025 r.
- Zakup 14 fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Business 2024.
- Dostawa świeżych warzyw i owoców na II półrocze 2025 r.
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
- 13/2025 Świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej obiektów i mienia Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Urzędzie Miasta Sokołów Podlaski
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7424/I/2024
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.