Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115934/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzieradach".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodzierady
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodzierady, 24
1.5.2.) Miejscowość: Wodzierady
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-105
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436773322
1.5.8.) Numer faksu: 436773315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wodzierady.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodzierady.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzieradach".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caae58c1-b65d-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049157/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzieradach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Centrum Usług Środowiskowych w powiecie łaskim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115934/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188536,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzieradach (województwo łódzkie, powiat łaski, gmina Wodzierady) w postaci: 52 laptopów wraz z oprogramowaniem, 52 myszy do laptopów, 52 toreb na laptopy według załącznika nr 2a SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 202800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzieradach (województwo łódzkie, powiat łaski, gmina Wodzierady) według załącznika nr 2b SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 29100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176657,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202625,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176657,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.3) Ulica: ul. Grażyńskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176657,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część II zamówienia została unieważniona ze względu na brak ofert.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu elektronicznego
- Doposażenie szkoły w sprzęty - Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Oleśnicy.
- Zakup komputerów w ramach projektu "Platforma e-usług publicznych w Gminie Tarnowiec"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- 22.2025 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- "Dostawa elementów składowych sieci, drobnego sprzętu komputerowego, środków do czyszczenia komputerów oraz baterii"
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.