Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00125128/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
- 2022/BZP 00125128/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-19 (po zmianach)
- 2022/BZP 00125441/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa dróg wraz z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/313-30-44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5995661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa dróg wraz z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df2f9b01-ba58-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018306/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski (3 branże) dla inwestycji "Budowa dróg z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125128/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.9.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137725,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego oraz kontroli zgodności: opracowywanej dokumentacji projektowej i wykonywanych robót budowlanych z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (w systemie „projektuj i buduj”) na przebudowę ulicy Bocznej w Janikowie, ulic Słowackiego, Sobieskiego, Sosnowej w Bystrzycy wraz rozbudową infrastruktury wodno-kanalizacyjnych oraz wykonywanych robót budowlanych (w systemie „wybuduj”) ulic Sosnowej, Kasztanowej i Modrzewiowej w Stanowicach i ulic Sportowej i Orlej w Marcinkowicach dla zadania inwestycyjnego gminy pn. „Budowa dróg wraz z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława”.
2. Szczegółowy zakres nadzorowanych i koordynowanych robót opublikowany jest na stronie internetowej w ramach dokumentacji przetargowej nr RG.271.6.2022.ZP dotyczącej przetargu ogłoszonego w dniu 29.03.2022r. na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych – link: https://platformazakupowa.pl/transakcja/587691
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest mi.in:
1) Wykonanie przedmiotu umowy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych, potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego i prawomocną oraz ostateczną decyzją pozwolenia na użytkowanie, bez względu na termin, w którym zostanie to wykonane. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również udział w odbiorze pogwarancyjnym.
2) Sprawdzanie zgodności dokumentacji projektowej z programem funkcjonalno-użytkowym „Budowa dróg wraz z rozbudową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Oława” opracowanym w marcu 2022 r. przez firmę Your Investment sp. z o.o. z Krakowa,
3) Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy,
4) Zatwierdzanie wniosków materiałowych,
5) Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym,
6) Powiadamianie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego,
7) Uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz końcowych, a także pogwarancyjnych i innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania,
8) Przekazanie użytkownikowi obiektu wraz z kompletem niezbędnych dokumentów projektowych i powykonawczych,
9) Wizytowanie prac wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych z częstotliwością: 1 wizyta tygodniowo.
4. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy - załącznik nr 7 do SWZ.
5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zapisów umowy przez cały czas trwania realizacji zadania inwestycyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174660 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Projektowe Grzegorz Sosnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541953005
7.3.3) Ulica: Grota Roweckiego 11G/6
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-267
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ SOSNOWSKI Usługi Budowlane i Projektowe
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ SOSNOWSKI Usługi Budowlane i Projektowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1, Szkoła Podstawowa nr 8 w Oławie.
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.