eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³yPrzebudowa drogi powiatowej nr 1857P Szamotu³y - Górka na odcinku 990M od km 1+160 do km 2+150."



Og³oszenie z dnia 2023-05-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1857P Szamotu³y - Górka na odcinku 990M od km 1+160 do km 2+150.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTU£ACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Chrobrego 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-szamotuly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zdp-szamotuly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

zarz±dzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1857P Szamotu³y - Górka na odcinku 990M od km 1+160 do km 2+150.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b8d3d019-ef29-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00209745

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033042/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1857P Szamotu³y - Górka na odcinku 990M od km 1+160 do km 2+150.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8d3d019-ef29-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty, e-mail: kosickas@zdp-szamotuly.pl
lub Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Kaczmarek – Inspektor ds. dróg, tel. +48 612924032, email: kosickas@zdp-szamotuly.pl
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”;
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
6) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje siê jako za³±czniki.
9) W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
10) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane
w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa
siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika
do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które
s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ
dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
(PE£EN OPIS W SWZ, OGRANICZENIE FORMULARZA)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych, ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez e-mail: kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl, lub pisemnie: ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
4) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1857P Szamotu³y - Górka na odcinku 990M od km 1+160 do km 2+150.”


PE£EN ZAPIS W SWZ, OGRANICZENIE FORMULARZA

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych, ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez e-mail: kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl, lub pisemnie: ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
4) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1857P Szamotu³y - Górka na odcinku 990M od km 1+160 do km 2+150.”


PE£EN ZAPIS W SWZ, OGRANICZENIE FORMULARZA

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.272.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1544724,27 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1857P, polegaj±ce na remoncie nawierzchni na d³ugo¶ci od km 1+160 od km 2+150, umocnieniu poboczy gruntowych kruszywem ³amanym oraz p³ytami
betonowymi na d³ugo¶ci ok 990m , wykonaniem zjazdów (do ulic) oraz zjazdów indywidualnych o nawierzchni z betonu asfaltowego.
Po przebudowie wdro¿enie docelowego oznakowania (sta³ej organizacji ruchu), projekt zosta³ przedstawiony w osobnym opracowaniu.
Lokalizacjê inwestycji przedstawiono na Plan orientacyjny w za³±czniku 1b.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w za³±cznikach:
nr 1a – Przedmiar robót (OPZ)
nr 1b – Dokumentacja projektowa (OPZ)
nr 1c – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OPZ)
nr 2 – Projekt umowy
dostêpnych na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
Przy realizacji zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do u¿ywania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213, z pó¼n. zm.) oraz innych przepisów – rozporz±dzeñ wykonawczych do ww. przepisów,
w zakresie w jakim maj± zastosowanie.
UWAGA: Wy³oniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowi±zek przed przyst±pieniem do prac opracowaæ i przedstawiæ do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu.

Wykonawca odpowiedzialny jest za powsta³e w toku w³asnych prac odpady oraz za w³a¶ciwy sposób postêpowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699, pó¼n. zm.) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa siê bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na realizacjê zamówienia kwotê brutto: 1 900 010,85 z³

2) Gwarancja
GWARANCJA
Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê na wykonane prace naprawcze wynosi minimum 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)

3) Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45233140-2 Roboty drogowe
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-10

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie wskazanym w rozdziale II pkt 8 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, na dzieñ sk³adania ofert.
O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy,
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (je¿eli zamawiaj±cy weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).
UWAGA!
Samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu je¿eli udowodni zamawiaj±cemu w ofercie, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki:
1) naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne;
2) wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem
lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania lub zamawiaj±cym;
3) podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie
dla zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci:
a) zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi
za nieprawid³owe postêpowanie wykonawcy,
b) zreorganizowa³ personel,
c) wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli,
d) utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów,
e) wprowadzi³ wewnêtrzne regulacje dotycz±ce odpowiedzialno¶ci i odszkodowañ
za nieprzestrzeganie przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów.
Zamawiaj±cy ocenia, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci s± wystarczaj±ce
do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy, a je¿eli uzna, ¿e nie s± wystarczaj±ce, wyklucza wykonawcê.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6) zawsze dopuszczalne s± zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ust. 1–4 uPzp.
- jednak¿e nie stanowi to obowi±zku, z którego Wykonawca móg³by wnosiæ roszczenie wobec Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-25 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.