Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00069597/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 23
1.5.2.) Miejscowość: Kcynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8756421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff349b68-bc2a-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034467/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup kruszywa do podbudowy dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.875642.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia:
W niniejszym postępowaniu przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.:
Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
Kruszywo łamane, granitowe, frakcji 0-31,5 mm w ilości 2 100,00 Mg.
Cena wykonania zamówienia winna obejmować koszty:
- materiałów (kruszywa o wskazanej frakcji),
- dostarczenia materiałów do Zamawiającego odpowiednim środkiem transportu wyposażonym w urządzenie umożliwiające rozładunek materiałów,
- rozładunek materiałów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Podana ilość materiału może ulec zmianie. Szczegóły zostały określone w §5 ust. 5 i 6 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ oraz w pkt. V ppkt 9 i 10 (poniżej).
III. Wizja lokalna:
Zamawiający informuje, że nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, jako warunku złożenia ważnej oferty.
IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego:
Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca.
V. Dodatkowe informacje:
1. Niniejszy rozdział SWZ stanowi jednocześnie załącznik do umowy, o którym mowa w §1 ust. 2 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
2. Materiały wskazane w pkt. II Wykonawca dostarczy do poszczególnych sołectw Gminy Kcynia. Prawidłowe wykonanie każdej dostawy częściowej zostanie potwierdzone na piśmie przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem ppkt. 8 poniżej.
3. Wszystkie materiały składające się na przedmiot zamówienia winny spełniać wymogi określone w obowiązujących przepisach i normach (w szczególności: Polskich Normach i/lub Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane), tak aby mogły być zastosowane do celu do jakiego zostały przewidziane przez Zamawiającego (utwardzenie powierzchni komunikacyjnych jak chodniki dla ruchu pieszego oraz place i jezdnie dla ruchu kołowego).
4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały wynosi 6 miesięcy. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres gwarancji, oświadczając się w tej kwestii w formularzu ofertowym, co będzie podlegać ocenie, zgodnie z kryteriami oceny ofert.
5. Zamówienie będzie realizowane poprzez dostawy częściowe. Minimalna wielkość dostawy częściowej wyniesie 25 ton (tzw. 1 łódka). Termin realizacji dostawy częściowej Wykonawca określi w ofercie, co będzie podlegać ocenie, zgodnie z kryteriami oceny ofert, z zastrzeżeniem, iż nie może być on dłuższy niż 3 dni.
6. Zamawiający określi każdorazowo, w odrębnym zleceniu, miejsce dostarczenia materiału – dla każdej dostawy częściowej oddzielnie (bądź dla kilku dostaw częściowych łącznie). Miejsca dostarczenia materiałów będą znajdować się w obrębie gminy Kcynia. Może wystąpić sytuacja, w której jedna dostawa będzie rozładowywana w więcej niż jednej lokalizacji.
7. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę winna obejmować, oprócz ceny samych materiałów, również koszty ich transportu do miejsc wskazywanych każdorazowo przez Zamawiającego.
8. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli ilościowej (ważenie w miejscu na terenie gminy, wskazanym przez Zamawiającego) i jakościowej (weryfikacja frakcji i składu – podczas ważenia lub w miejscach rozładunku) dostarczanych materiałów do podbudowy dróg gruntowych.
UWAGA:
9. Jeżeli ceny jednostkowe z oferty Wykonawcy będą wyższe od szacowanych przez Zamawiającego na etapie przygotowywania postępowania, co spowoduje, że łączna wartość umowy przekroczy kwotę, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (która zostanie podana do publicznej wiadomości po terminie składania ofert, a przed ich otwarciem), Zamawiający będzie uprawniony do odpowiedniego zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów składających się na przedmiot zamówienia (z zastrzeżeniem możliwości nierównomiernego zmniejszenia każdego z asortymentów nań się składających), aby zagwarantować nieprzekroczenie tej kwoty. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu do umowy i zostanie zakomunikowana przez Zamawiającego wyłonionemu Wykonawcy w sposób przewidziany dla przesłania zlecenia zamówienia dostawy częściowej (§3 ust. 2 projektu umowy) oraz będzie dla niego wiążąca.
10. Jeżeli ceny jednostkowe z oferty Wykonawcy będą niższe od szacowanych przez Zamawiającego na etapie przygotowywania postępowania, co spowoduje, że łączna wartość umowy nie osiągnie kwoty, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (która zostanie podana do publicznej wiadomości po terminie składania ofert, a przed ich otwarciem), Zamawiający będzie uprawniony do odpowiedniego zwiększenia ilości poszczególnych materiałów składających się na przedmiot zamówienia (z zastrzeżeniem możliwości nierównomiernego zwiększenia każdego z asortymentów nań się składających), aby zagwarantować pełne wykorzystanie tej kwoty. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu do umowy i zostanie zakomunikowana przez Zamawiającego wyłonionemu Wykonawcy w sposób przewidziany dla przesłania zlecenia zamówienia dostawy częściowej (§3 ust. 2 projektu umowy) oraz będzie dla niego wiążąca.
VI. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, nie określa wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227304 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307377 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227304 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341592002
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227304 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31INNE PRZETARGI KCYNIA
- "Świadczenie usług schronienia w 2025 r. dla osób bezdomnych kierowanych przez Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni"
- Transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz transport i zagospodarowanie bioodpadów z terenu Gminy Kcynia w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi KCYNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa piasku.
- Dostawa kruszywa, żwiru i piasku
- Zakup gruzu betonowego do bieżących napraw dróg gruntowych w Gminie Barczewo w 2024 r.
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Zakup i dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 dla Gminy Dorohusk
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.