eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-330dd27f-94fb-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011612/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539166

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie inwestycyjne- część I
„Budowa dróg gminnych wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Dankowo”

W ramach zadania przewiduje się budowę dróg gminnych wewnętrznych, zlokalizowanych w miejscowości Dankowo: ul. Jaśminowa, Storczykowa i Różana o łącznej długości ok. 1120 mb.

Etap Ia - ul. Jaśminowa odcinek 01-06 (od 0+0,000 km do 0+101,08 km) - dł. ok 101 mb
Etap I - ul. Jaśminowa odcinek 06-04 (od 0+101,08 km do 0+327,08 km) – dł. ok 226 mb
Etap II - ul. Storczykowa odcinek 03-04 (od 0+380,81 km do 0+648,71 km) – dł. ok 268 mb
Etap III - droga obejmująca odcinek 06-09 (od 0+454,83 km do 0+592,90 km) oraz odcinek drogi dojazdowej 07-08 (od 0+005,58 km do 0+078,00 km) – dł. ok 210 mb
Etap IV - ul. Różana odcinek 10-09 (od 0+0,000 km do 0+157,00 km) oraz odcinek 11-09-07 (od 0+380,19 km do 0+455,06 km) – dł. ok 242 mb
Etap V - droga dojazdowa 11-12 odcinek (od 0+0,006,93 km do 0+81,00 km) – dł. ok 74 mb

Inwestycja dofinansowana z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 3400251,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie inwestycyjne- część II
„Remont drogi na ul. Łąkowej w Korzeniewie”

Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej drogi z płyt betonowych, poboczy i zjazdów na odcinku o długości ok 320 mb, poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej oraz nowej warstwy ścieralnej i wiążącej z asfaltobetonu na siatce wzmacniającej z włókien szklanych, zakończonych schodkowo dla wzmocnienia krawędzi istniejącej jezdni. Do jezdni włączone
są także zjazdy do posesji i pól uprawnych zlokalizowane po obu stronach jedni. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z kostki betonowej grubości 8 cm. Na szerokości 0,50 m od istniejącej krawędzi jezdni bitumicznej przewidziano wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5. Pobocze należy wyrównać do rzędnych remontowanej jezdni i pobocza. Odwodnienie drogi przewidziano poprzez wyprofilowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych. Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmian, oznakowanie poziome nie występuje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 346157,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie inwestycyjne- część III
„Przebudowa drogi gminnej publicznej o długości 1300 mb w celu zapewnienia dostępu do terenu Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo – Technologicznego w Górkach”

W ramach zadania inwestycyjnego przewidziano przebudowę drogi położonej równolegle do drogi wojewódzkiej nr 521 biegnącej od Kwidzyńskiego Parku Przemysłowo – Technologicznego w Górkach do dw 521, a następnie włączenie jej na skrzyżowaniu do tej drogi. Stan techniczny istniejącej nawierzchni drogi jest zróżnicowany. Na terenie parku oraz na łączeniu do drogi wojewódzkiej występuje nawierzchnia bitumiczna w stanie technicznym dobrym, pozostały odcinek stanowi nawierzchnia gruntowa. Zaplanowano drogę o szerokości 5,50 m na całym odcinku, wzmocnienia nawierzchni kruszywem łamanym na warstwie odsączającej z piasku, naprawę nawierzchni poprzez wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wyrównanie istniejącej podbudowy masą bitumiczną, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na koleinowanie, wykonanie warstwy ścieralnej na gorąco z mieszanki SMA ze specjalnymi lepiszczami asfaltowymi modyfikowanymi polimerami. Zjazdy na drogi utwardzone i nieutwardzone z betonu asfaltowego dwuwarstwowo i jednowarstwowo na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.

Kruszywo pozyskane z utwardzeń, nadające się do dalszego wykorzystania należy wywieźć we wskazane przez Zamawiającego miejsce (w odległości do 5km).

Zaplanowano odwodnienie drogi na całym odcinku poprzez spadki poprzeczne do rowów wzdłuż drogi. Obecnie rowy są zamulone lub nie występują w ogóle. Dla ułatwienia spływu wód opadowych należy wzmocnić pobocza drogi kruszywem łamanym na szerokości 0,75 m oraz nadać im normatywne pochylenie poprzeczne. W zakresie robót przewiduje się odmulenie istniejących przepustów pod drogą oraz ich przedłużenie poza koronę drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 2666850,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie inwestycyjne- część IV
„Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w granicach pasa drogowego polegająca na przebudowie jezdni, zjazdów w miejscowości Nowy Dwór”

Przedmiotowa droga zlokalizowana jest w miejscowości Nowy Dwór z wjazdem z drogi wojewódzkiej nr 588 w km 5+331,79. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną, w złym stanie technicznym. Zaprojektowano przebudowę drogi wewnętrznej o długości ok 120 mb, polegającą na przebudowie jezdni, chodnika do istniejącego przejścia dla pieszych od ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż dw 588, do działek nr 51/57, 51/21 zaprojektowano zjazdy, przebudowę zjazdu na połączeniu z drogą wojewódzką. Zaprojektowano także chodnik do ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 588 (w kolorze piaskowym). Jezdnię zaplanowano z kostki betonowej w kolorze grafitowym – gr. 8cm, na podsypce cement.-piaskowej oraz podbudowie z kruszywa łamanego i gruntu stabilizowanego cementem.
Odprowadzenie wód opadowych z projektowanej nawierzchni zaplanowano powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne oraz poprzez istniejący wpust deszczowy i przykanalik, który należy odmulić/oczyścić i dostosować do projektowanej rzędnej nowej nawierzchni.
W zakresie inwestycje jest także wprowadzenie stałej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 347885,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3874000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5108376,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3874000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwidzyńskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Budowlanych „STRZELBUD” Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811807578

7.3.3) Ulica: ul. Lotnicza 3

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3874000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwidzyńskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Budowlanych „STRZELBUD” Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811807578

7.3.3) Ulica: ul. Lotnicza 3

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3847000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4070977,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3847000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwidzyńskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Budowlanych „STRZELBUD” Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811807578

7.3.3) Ulica: ul. Lotnicza 3

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3847000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartości złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert znacznie przekraczają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350689,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401505,84 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.