Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126377/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla potrzeb podstawowej opieki zdrowotnej zwiększającego dostępność placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SEROCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017252837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Antoniego i Apoloniusza Kędzierskich 2
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5317a645-bd9c-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla potrzeb podstawowej opieki zdrowotnej zwiększającego dostępność placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5317a645-bd9c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125825/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla potrzeb podstawowej opieki zdrowotnej zwiększającego dostępność placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostępność Plus dla Zdrowia - „Dostosowanie SP ZOZ w Serocku do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż lub rozmieszczenie urządzeń i sprzętu medycznego zwiększającego dostępność Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Serocku dla osób ze szczególnymi potrzebami w postaci aparatu EKG, detektora tętna płodu, fotela ginekologicznego z regulacją wysokości, lampy bezcieniowej zabiegowej, pionizatora, spirometru, stadiatora, wagi bariatrycznej, wagi kolumnowej, przenośnej wagi dla niemowląt, fotela do pobrań krwi, skanera żył, analizatora masy ciała, ciśnieniomierzy z zestawem mankietów, termometrów bezdotykowych, pulsoksymetrów, aparatu do badania CRP, analizatora dolipidów, glukozy i hemoglobiny oraz toreb medycznych. Wyszczególnienie urządzeń i sprzętu medycznego będącego przedmiotem zamówienia oraz wymagane parametry zostały szczegółowo określone w załączniku nr 6 do niniejszej SWZ.
2) Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia i sprzęt medyczny muszą być w pełni sprawne i wolne od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
3) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się do wykonania następujących czynności:
a) dostarczenia urządzeń i sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia – adres miejsca dostawy: Serock, ul. Antoniego i Apoloniusza Kędzierskich 2, 05-140 Serock,
b) uruchomienia dostarczonych urządzeń i sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia;
c) przeprowadzenia szkolenia dla personelu Zamawiającego (dla wskazanej liczby osób przez Zamawiającego) w zakresie budowy, eksploatacji, konserwacji, BHP przedmiotu zamówienia na własny koszt w siedzibie Zamawiającego. Szkolenie winno obejmować część teoretyczną i demonstracyjną i powinno być przeprowadzone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru bez uwag. Fakt dokonania szkolenia zostanie potwierdzony w protokole.
d) dostarczenie Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu zamówienia kompletnej dokumentacji technicznej, która musi zawierać instrukcję obsługi i użytkowania sprzętu w języku polskim, książki serwisowe /karty gwarancyjne w języku polskim, wymagane prawem dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, atesty, homologacje) oraz potwierdzające, że dostarczone urządzenia i sprzęt odpowiada określonym normom jakościowym.
5) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców oraz określenie części zamówienia, która zostanie powierzona do wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
38412000-6 - Termometry
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33127000-6 - Urządzenia do analizy immunologicznej
38432000-2 - Aparatura do analizowania
33141620-2 - Zestawy medyczne
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166270,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166270,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166270,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MEDEN - INMED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563
7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166270,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI SEROCK
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 632 na terenie gm. Serock
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 180423W ul. Lipowej w miejscowości Borowa Góra, gm. Serock
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa płynów do wlewu dożylnego, płynów do irygacji, płynów do hemodializy i hemofiltracji oraz materiałów eksploatacyjnych do aparatów do hemodializy i hemofiltracji
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego(ureterorenoskopy j. u., włókna laserowe wielokrotnego użytku, cewniki Foleya, Tiemana, Couvelaira) na potrzeby Oddziału Urologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.