Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158203/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00177251/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT AUGUSTOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876439650
1.5.8.) Numer faksu: 876439695
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat.augustowski@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: augustowski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b49a0e30-d1ba-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461424162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876439650
1.5.8.) Numer faksu: 876439695
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat.augustowski@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustowski.home.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Powiatowy Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-14-28-349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 54
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 49 20
1.5.8.) Numer faksu: 87 643 54 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@st.augustow.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-pzd-staugustow.wrotapodlasia.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-10-15-245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 644 49 00
1.5.8.) Numer faksu: 87 643 58 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pup.augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://augustow.praca.gov.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Augustowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461042058
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 52
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 36 21
1.5.8.) Numer faksu: 87 643 36 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp-p_augustow@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poradniap-p.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-14-30-725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 52
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 20 71
1.5.8.) Numer faksu: 87 643 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@st.augustow.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcpr.st.augustow.wrotapodlasia.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - II liceum Ogólnokształcące im. Polonii i Polaków na Świecie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-10-56-563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Kardynała Wyszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 22 28
1.5.8.) Numer faksu: 87 643 22 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2lo@st.augustow.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lo2.augustow.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Zespół Szkół Ogólnokształcących
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461056942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śródmieście 31
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 24 02
1.5.8.) Numer faksu: 87 643 24 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zso@st.augustow.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piramowicz.augustow.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Zespół Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-105-65-28
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tytoniowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 28 29
1.5.8.) Numer faksu: 87 643 28 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zst.augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zst.augustow.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Zespół Szkół Specjalnych w Augustowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-14-87-323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Kardynała Wyszyńskiego 3B
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 644 76 82
1.5.8.) Numer faksu: 87 644 76 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zss@st.augustow.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zssaugustow.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Zespół Placówek Młodzieżowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461605283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kard. Wyszyńskiego 3A
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 25 40
1.5.8.) Numer faksu: 87 643 03 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpm@st.augustow.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zpm-augustow.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Augustowskie Centrum Edukacyjne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-10-50-980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kard. Wyszyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876432861
1.5.8.) Numer faksu: 876432861 wew. 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ace@acedu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.acedu.pl/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461375707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 12
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 644 42 84
1.5.8.) Numer faksu: 87 643 34 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz.augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.augustow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49a0e30-d1ba-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033928/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ubezpieczenie majatku i innych interesów Powiatu Augustowskiego z podziałaem na częśći I, II, III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158203/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.272.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336768 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Augustowskiego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 253968 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.2. Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu Augustowskiego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych
za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących
do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 52000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.3. Część III: Ubezpieczenie jachtów i łodzi Powiatu Augustowskiego.Zakres ubezpieczenia obejmuje: ubezpieczenie jacht casco, ubezpieczenie OC użytkownika, ubezpieczenie NNW załogi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 30800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231798,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231798,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231798,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393
7.3.3) Ulica: ul. Wołoska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-675
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
jakie przetargi wygrała firma
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231798,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-15 do 2024-07-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39086 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45786 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39391,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686
7.3.3) Ulica: al. Jerozolimskie 162
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39391,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-15 do 2024-06-14Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie - Różne produkty spożywcze"
- Dostawa Remdesivir na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni dróg gminnych, dróg wewnętrznych i wewnętrznych dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Miasta Augustowa".
- "Zakup i dostawa samochodu typu furgon do Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 przy ul. Mickiewicza 1 w Augustowie
- Przebudowa sieci wodociągowej pod Kanałem Bystrym w ul. Ob. Westerplatte oraz budowa sieci wodociągowej w ul. Woj. Polskiego w Augustowie z podziałem na etapy I i II
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Czarnocin.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WILCZĘTA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.