Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00049835/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acd55692-b5e3-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011612/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142315,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na „Remoncie drogi gminnej wewnętrznej w granicach pasa drogowego polegająca na przebudowie jezdni, zjazdów w miejscowości Nowy Dwór”.
2. Inwestycja dofinansowana z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Przedmiotowe zadanie stanowi jedną z czterech integralnych części realizowanych w ramach jednego wniosku o dofinansowanie, wskazanych w postępowaniu o zamówienie publiczne nr ZP.271.13.2023. Postępowanie dla niniejszej inwestycji - część IV unieważniono.
4. Wszystkie zapisy SWZ z postępowania nr ZP.271.13.2023 dotyczące zaliczek, harmonogramu robót i warunków płatności są wiążące.
5. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotowa droga zlokalizowana jest w miejscowości Nowy Dwór. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną, w złym stanie technicznym. Zaprojektowano remont drogi wewnętrznej o długości ok 106 mb, polegającą na remoncie jezdni (zlokalizowanej na działce nr 51/22) i poboczy oraz remoncie istniejących zjazdów bitumicznych do działek o nr 51/21 i 51/57.
Nawierzchnia jezdni będzie wykonana ze schodkowaniem 1:1,5. Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto na podstawie Katalogu Typowych Nawierzchni dla kategorii ruchu KR2. Połączenie z istniejącą nawierzchnią bitumiczną poprzez frezowanie o gr. 4cm na długości 1,00m i ułożenie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC11S gr 4cm.
Jezdnia+ zjazdy
- Warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr 4cm
- Warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr 4cm
- Wyrównanie masą bitumiczną istniejącej nawierzchni asfaltowej asfaltobetonem AC11W w ilości średnio 75kg/m^2
- Istniejąca nawierzchnia bitumiczna
Pobocze
- kruszywo łamane 0/31,5mm gr. 10cm
Szerokości oraz spadki poprzeczne jezdni i poboczy podano na załączonym projekcie zagospodarowania działki i przekrojach normalnych.
Odprowadzenie wód opadowych z projektowanej nawierzchni zaplanowano powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne.
W zakresie inwestycji jest także wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Drogę oznakowano tablica „Droga wewnętrzna” (początek i koniec).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182700,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324720,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182700,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297
7.3.4) Miejscowość: Kozłowo 8a
7.3.5) Kod pocztowy: 86-105
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182700,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Kwidzyna
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi świadczeniobiorcami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi świadczeniobiorcami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.