Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00142938/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00151653/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze wraz z dostosowaniem dźwigu i szybu do obowiązujących przepisów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231139207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janusza Korczaka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dcro.org.ol
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcro.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7410791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze wraz z dostosowaniem dźwigu i szybu do obowiązujących przepisów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81f56c7a-c71c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI-Z.26.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 425601,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. przy ul. Janusza Korczaka 1 (Pawilon 1A) w Kamiennej Górze wraz z dostosowaniem dźwigu i szybu do obowiązujących przepisów.
Zakres prac obejmuje:
1) Opracowanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej;
2) Uzyskanie wymaganych decyzji i uzgodnień umożliwiających wykonanie robót;
3) Zapewnienie kompetentnego kierownictwa budowy
4) Demontaż istniejącego dźwigu wraz z wywozem i utylizacją;
5) Wykonanie robót budowlanych;
6) Dostawa i montaż nowego dźwigu windy wraz z wyposażeniem;
7) Zainstalowanie klapy dymowej wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji SSP
8) Zgłoszenie zakończenia robót budowlanych, uruchomienie zainstalowanych urządzeń oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji/zezwoleń umożliwiających użytkowanie i eksploatację dźwigu windy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
9) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, eksploatacyjnej i gwarancyjnej;
10) Instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i bieżącej eksploatacji urządzenia;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45313100-5 - Instalowanie wind
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420797,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622134,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420797,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Winda-Warszawa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010597881
7.3.3) Ulica: ul. Surowieckiego 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420797,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-05INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTÓW PRZEZ POWIAT KAMIENNOGÓRSKI - ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI
- Dostawa leków i wyrobów medycznych do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą aparatu do terapii nerkozastępczej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.