eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecDostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 11 z Oddzia³ami Integracyjnymi im.¦w. Jana Paw³a II w Mielcu w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci".



Og³oszenie z dnia 2022-06-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 11 z Oddzia³ami Integracyjnymi im.¦w. Jana Paw³a II w Mielcu w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci".

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 11 Z ODDZIA£AMI INTEGRACYJNYMI IM. ¦W. JANA PAW£A II W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001136753

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. W³adys³awa Warneñczyka 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp11.ttn.mielec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Szko³a Publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 11 z Oddzia³ami Integracyjnymi im.¦w. Jana Paw³a II w Mielcu w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci".

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aaa8f600-ec6e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00209917

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.um.mielec.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.um.mielec.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji obs³ugi systemu PZP przeznaczonej dla Wykonawców, Instrukcji zak³adania konta na Platformie Zamówieñ Publicznych oraz Regulaminie korzystania z platformy, które s± dostêpne pod adresem: https://przetargi.um.mielec.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Szkole Podstawowej nr 11 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Mielcu jest Dyrektor Szko³y;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@um.mielec.pl, oraz nr telefonu 17 787 40 35;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo
zamówieñ publicznych – dalej zwana ustaw± Pzp – wariant II z mo¿liwo¶ci± fakultatywnych negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego oraz sprzêtu i wyposa¿enia do
nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku, sprzêtu informatycznego.
Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ i zamontowaæ wyposa¿enie bêd±ce przedmiotem niniejszego zamówienia wolne od wad fizycznych i prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek obci±¿eñ i zabezpieczeñ, o parametrach technicznych i u¿ytkowych zgodnych z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w Rozdziale III SWZ oraz spe³niaj±ce wymagania wynikaj±ce z obowi±zuj±cych przepisów prawa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo

32341000-5 - Mikrofony

31711000-3 - Artyku³y elektroniczne

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” W tym kryterium Wykonawca bêdzie móg³ uzyskaæ
maksymalnie 60 punktów. Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym dla danej czê¶ci postêpowania. Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt (C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”, Cmin – najni¿sza cena
brutto w z³o¿onych ofertach,
Co – cena brutto w ocenianej ofercie).
2. Kryterium „Okresu gwarancji i rêkojmi ” na przedmiot zamówienia bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi podanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym dla danej czê¶ci
postêpowania. Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi to 24 miesiêcy. Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi to 48 miesiêcy. Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi (24
miesiêcy) otrzyma 0 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi (48 miesiêcy) otrzyma 40 pkt.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ termin gwarancji i rêkojmi w pe³nych miesi±cach. Wykonawcy, którzy zaoferuj± okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ 24 miesiêcy i krótszy ni¿ 48 miesiêcy otrzymaj± punkty
obliczona na podstawie poni¿szego wzoru: G = [Go / Gmax] x 40 pkt ( G – punktacja któr± nale¿y
wyznaczyæ,
Go – okres gwarancji i rêkojmi w ofercie ocenianej, Gmax – najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi spo¶ród z³o¿onych ofert).
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poni¿szego wzoru: P = C + G (P - ³±czna liczba punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi").

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego w tym do nauki robotyki.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31711000-3 - Artyku³y elektroniczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” W tym kryterium Wykonawca bêdzie móg³ uzyskaæ
maksymalnie 60 punktów. Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym dla danej czê¶ci postêpowania. Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt (C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”, Cmin – najni¿sza cena
brutto w z³o¿onych ofertach,
Co – cena brutto w ocenianej ofercie).
2. Kryterium „Okresu gwarancji i rêkojmi ” na przedmiot zamówienia bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi podanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym dla danej czê¶ci
postêpowania.
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi to 24 miesiêcy. Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji i
rêkojmi to 48 miesiêcy. Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi (24 miesiêcy) otrzyma 0 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi (48 miesiêcy) otrzyma 40pkt.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ termin gwarancji i rêkojmi w pe³nych miesi±cach. Wykonawcy, którzy zaoferuj± okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ 24 miesiêcy i krótszy ni¿ 48 miesiêcy otrzymaj± punkty obliczona na podstawie poni¿szego wzoru: G = [Go / Gmax] x 40 pkt ( G – punktacja któr± nale¿y wyznaczyæ,
Go – okres gwarancji i rêkojmi w ofercie ocenianej, Gmax – najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi spo¶ród z³o¿onych ofert).
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poni¿szego wzoru: P = C + G (P - ³±czna liczba punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi").

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: -o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do IDW;
- odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 IDW, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do niniejszej IDW.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W trakcie realizacji umowy istotne postanowienia umowy mog± ulec zmianom, je¿eli zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowieñ umowy dotyczyæ mog± w szczególno¶ci:
1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od
Wykonawcy, tj. okoliczno¶ciami, które zaistnia³y w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniaj±c lub uniemo¿liwiaj±c terminowe wykonanie przedmiotu umowy;
2) Zmiany poszczególnych pozycji sprzêtu objêtego umow±:
a) gdy przedmiot umowy nie bêdzie dostêpny na rynku pod warunkiem, ¿e sprzêt/wyposa¿enie zamienne bêdzie równowa¿ny z wymaganym przez Zamawiaj±cego w specyfikacji warunków zamówienia oraz ¿e cena jednostkowa nie ulegnie zwiêkszeniu lub
b) w ka¿dym czasie kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiaj±cemu sprzêt/wyposa¿enie zamienne o parametrach lepszych ani¿eli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, ¿e warunki gwarancji nowego sprzêtu nie ulegn± pogorszeniu oraz cena jednostkowa nie ulegnie podwy¿szeniu,
c) w sytuacji rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji sprzêtu/wyposa¿enia – w ka¿dym czasie na wniosek Zamawiaj±cego;
3) Zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku dokonania w umowie zmian, o których mowa w ust. 2;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://przetargi.um.mielec.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-24 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.