Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135005/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic Kościuszki, Leśnej w miejscowości Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 1 – wykonanie robót budowlanych, Część nr 2 - nadzór inwestorski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYBIERNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cisowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Przybiernów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914667530
1.5.8.) Numer faksu: 914186622
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przybiernow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przybiernow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulic Kościuszki, Leśnej w miejscowości Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 1 – wykonanie robót budowlanych, Część nr 2 - nadzór inwestorski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1c24092-c25b-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053737/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ulicy Leśnej w Przybiernowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135005
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPB.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4119188,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania prowadzonego pod nazwą: „Przebudowa ulic Kościuszki, Leśnej w miejscowości Przybiernów realizowana w częściach: Część 1 – wykonanie robót budowlanych, Część 2 – nadzór inwestorski” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.5.2. Zamówienie jest realizowane w częściach, na które wykonawca może złożyć osobne oferty. Dla potrzeb porządkowych każda z części będzie nosić nazwy:
1) Część nr 1 –
„Przebudowa ulic Kościuszki, Leśnej w miejscowości Przybiernów realizowana w częściach: Część 1 – wykonanie robót budowlanych”
Oznaczenie CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
5.3. Szczegółowy przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia określają zapisy treści SWZ w tym załączniki zawierające projektowane postanowienia przyszłej umowy oraz n/w załączniki do SWZ
a) Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa – projekt zagospodarowania terenu
b) Załącznik nr 11 do SWZ – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy (branża drogowa i elektryczna),
c) Załącznik nr 12 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Branża Elektryczna i Drogowa,
d) Załącznik nr 13 do SWZ – Przedmiary robót dla branży Elektrycznej i Drogowej,
e) Załącznik nr 14 do SWZ – Stała Organizacja Ruchu,
f) Załącznik nr 15 do SWZ – Tymczasowa Organizacja Ruchu,
g) Załącznik nr 16 do SWZ – Opinia Geotechniczna,
h) Załącznik nr 17 do SWZ – Uzgodnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 4038420,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.3. Szczegółowy przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia określają zapisy treści SWZ w tym załączniki zawierające projektowane postanowienia przyszłej umowy oraz n/w załączniki do SWZa) Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa – projekt zagospodarowania terenu
b) Załącznik nr 11 do SWZ – Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy (branża drogowa i elektryczna),
c) Załącznik nr 12 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Branża Elektryczna i Drogowa,
d) Załącznik nr 13 do SWZ – Przedmiary robót dla branży Elektrycznej i Drogowej,
e) Załącznik nr 14 do SWZ – Stała Organizacja Ruchu,
f) Załącznik nr 15 do SWZ – Tymczasowa Organizacja Ruchu,
g) Załącznik nr 16 do SWZ – Opinia Geotechniczna,
h) Załącznik nr 17 do SWZ – Uzgodnienia.
Załączniki określone w w/w punktach a) - h) określają dla części nr 1 zakres niezbędnych robót budowalnych celem realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1 a dla części nr 2 zakres, który będzie przedmiotem nadzoru inwestorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 80768,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5032788,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538223,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5032788,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5032788,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 550 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIVIL PLAN Projektowanie i Nadzór Kamil Karluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561782079
7.3.3) Ulica: Ul. Wojska Polskiego 59c/14
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Speedlight Piotr Kawicki ul. 5 Lipca 32A
70-376 Szczecin
Nadzór nad pracami elektrycznymi
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CIVIL PLAN Projektowanie i Nadzór Kamil Karluk
jakie przetargi wygrała firma
CIVIL PLAN Projektowanie i Nadzór Kamil Karluk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 550 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYBIERNÓW
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Zabierzewie: Część I Naprawa systemu automatyki w oczyszczalni ścieków w Zabierzewie
- Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby prowadzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Przybiernowie
więcej: przetargi PRZYBIERNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.