eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockObs³uga szaletu miejskiego "£azienki Grodzkie" zlokalizowanego w P³ocku przy ul. Grodzkiej 1



Og³oszenie z dnia 2024-02-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Obs³uga szaletu miejskiego "£azienki Grodzkie" zlokalizowanego w P³ocku przy ul. Grodzkiej 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610993612

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 5/6a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ars@ars.plock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ars.plock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2eb4706c-b119-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obs³uga szaletu miejskiego "£azienki Grodzkie" zlokalizowanego w P³ocku przy ul. Grodzkiej 1

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2eb4706c-b119-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00209945

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00033911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2754/Z/24

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug obs³ugi szaletu miejskiego przy ul. Grodzkiej 1 w P³ocku – lokal u¿ytkowy zajmuj±cy powierzchniê 114,62 m2 wraz z ci±gami komunikacyjnymi znajduje siê na 3 kondygnacjach:
- parter: korytarz, toaleta dla osób niepe³nosprawnych, pomieszczenie personelu;
- I piêtro: toaleta damska w sk³ad, której wchodz± pomieszczenia z: umywalkami, 3 boksy WC, 3 kabiny prysznicowe;
- II piêtro: toaleta damska w sk³ad, której wchodz± pomieszczenia z: umywalkami, 2 boksy WC, pisuarami, 3 kabiny prysznicowe;
zlokalizowany na dzia³ce ewidencyjnej dz. nr 726/5.
2. Szczegó³owy zakres ¶wiadczenia niniejszej us³ugi zosta³ okre¶lony w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 1 doSWZ.
3. Rzuty techniczne lokalu stanowi± za³±cznik nr 1 do projektu umowy.
4. Op³aty za korzystanie z £azienek Grodzkich przy ul. Grodzkiej 1 W P³ocku zosta³y ustalone w Zarz±dzeniu Nr 779/2019 Prezydenta Miasta P³ocka z dnia 14 sierpnia 2019 roku.
5. Wykonawca bêdzie udostêpniaæ szalet dla u¿ytkowników we wszystkie dni, w miesi±cach:
- maj, czerwiec, lipiec, sierpieñ od godziny 9:00 do 22:00,
- luty, marzec, kwiecieñ, wrzesieñ, pa¼dziernik, listopad, grudzieñ od godziny 9:00 do 19:00.
Szalet miejski bêdzie nieczynny w dniach: 31 marca, 1 kwietnia, 30 maja, 1 listopada, 25 i 26 grudnia.
W przypadku zaistnienia takiej potrzeby, godziny otwarcia szaletu miejskiego mog± zostaæ wyd³u¿one lub skrócone w poszczególnych dniach. Wymaga to ustaleñ przez strony umowy.
6. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Polska, woj. mazowieckie, P³ock, ul. Grodzka 1, dz. nr 726/5 obr. 8.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50800000-3 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 156816,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 228792,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156816,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Rozwoju Spo³ecznego Spó³dzielnia Socjalna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953030488

7.3.3) Ulica: Dworcowa 2

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kostrzyn nad Odr±

7.3.5) Kod pocztowy: 66-470

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 147475,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-20 do 2024-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.